Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ootko kokeillu pukeutua täysin erityylisiin vaatteisiin kuin yleensä pukeudut?

Vierailija
02.06.2020 |

itse ostin narutopin tästä taannoisesta anoppilakeskustelusta inspiroituneena.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Töihin pukeudun akateemisen asiallisesti, vapaalle verkkareihin. Narutoppeja omistan pari, mutten koskaan käytä sinällään, vaan aina jonkun päällysvaatteen, kuten sifonkitunikan tai college-hupparin kansa.

Vierailija
2/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kokeilin pukeutua 'ikäiselleni sopivasti', eikä se sopinut ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nahkahousut. En ikinä olisi uskonut miten paljon sain kuulla homottelua minulle vierailta ihmisiltä, kun laitoin ne jalkaani kun suuntaisin viettämään perjantai -iltaa...

Vierailija
4/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi pukeutua t-paitaan kesällä koska kehoni on huonossa kunnossa. Ja vihaan sitä miltä huonokuntoiset/läskit näyttävät t-paidassa.

Myöskään en jaksa elää jonkun "ei kiinnosta mitä muut ajattelee"-paatoksen mukaisesti, kun tiedän mitä mieltä ihmiset ovat läskeistä.

Vierailija
5/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pukeutua bändipaitoihin ja vaikka reisitaskuhousuihin, mutta olen lukenut, että ne on naisille turn off :(

Vierailija
6/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Teininä pukeuduin huomiotaherättäviin vaatteisiin. Olivat esimerkiksi kirppisvaatteita, oli kirkkaita värejä ja sellaisia, jotka kiinnittivät huomion. En kaipaa nyt nelikymppisenä tuollaista huomiota.

Myöskään tyyliäni ei olisi sellainen tikkitakki-pikeepaita-loaferit -porvaristyyli eikä sen kokeileminen toisi minulle mitään erikoista lisää.

Ainoa mistä haaveilen on hameiden enempi käyttäminen ja hieman naisellisemmasti pukeutuminen. Tulee pukeuduttua usein turhan käytännöllisesti.

Vierailija
7/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran kokeilin pukeutua 'ikäiselleni sopivasti', eikä se sopinut ollenkaan. 

Kerro lisää!:)

Vierailija
8/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pukeutua bändipaitoihin ja vaikka reisitaskuhousuihin, mutta olen lukenut, että ne on naisille turn off :(

Höpsis.- Et kai oikeasti ole niin hölmö, että mietit muiden miellytämistä joka kerta kun valiset vaatteitasi. - Ei bändipaidat ja reistaskuhousut tietenkään kaikkialle sovi mutta vapaa-ajan vaateina monesti ihan passelit.

T. Mies, jolla ei ole ainoatakaan bändipaitaa mutta arvostaa kun ihmiset uskaltavat pukeutuoa "oman näköisiin" -vaatteisiin, silloin aika ja paikka sen sallivat.

Vierailija
9/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu bändipaidasta. Usein ne ovat turhan täyteen tumpattu, isolla lukee Iron Maiden ja sitten on Eddietä ja levyn nimeä ja vaikka mitä koristetta.

Jostain syystä naisille on olemassa hillitympiä, ihan vaan bändin nimi ja mahdollisesti pieni teksti.

Etsi hillitympiä. Empiltä olen miehelleni löytänyt tyylikkäitä bändipaitoja.

Vierailija
10/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pukeutua bändipaitoihin ja vaikka reisitaskuhousuihin, mutta olen lukenut, että ne on naisille turn off :([/

Ei hitto, et oo tosissas?

Pukeudu kuten haluat ja ylläty.

Palsta on parasta viihdettä, totuus on tuolla ulkona, ei täällä.

Vierailija
11/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tänään olin parin tuntia pelkissä uimahousuissa.

Vierailija
12/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Olen käynyt mm armeijan.

Vierailija
13/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Tuntui roolileikiltä. Että esitän jotain muuta mitä olen.

Ei ollut mitenkään erikoiset vaatteet, mutta en normaalisti käytä alle polven ulottuvaa, pliseerattua hametta ja tyköistuvaa silkkipuseroa. Nämä edellyttivät myös epämukavia naisten siroja kenkiä.

Tykkään mukavista, huolettomista vaatteista.

Vierailija
14/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun jatkuvasti näin. Esim tänään oli vaateyhdistelmä jota en ole ennen kokeillut.

Minulla on oma tyyli ja hyvä vaatevarasto. Olen haalinut vaatteita käytettynä ja pidän maanläheisistä väreistä. Paljon vaateyhdistelmiä, vaikka yleensä olisikin farkut ja tänään pitkä mekko. Kaikki tuntuu omalta.

Vierailija
15/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin nuorempana teatteria ja tuli kokeiltua jos jonkinlaista tyyliä sitä kautta. Enää ei tee mieli kokeilla. 

Vierailija
16/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nämä "ikäiselleen sopivat" on pelkkää löpinää. En nuorenakaan perustanut ahtaista muoteista. Aion jatkaa samalla linjalla. En yritä näyttää nuoremmalta kuin olen, minä vaan olen minä. No, sen on ikä tehnyt, että minihametta en enää pidä.

Vierailija
17/18 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Vanhojentanssipäivänä pukeuduin pitkään satiinimekkoon, jossa oli "pussi"olkapäät, ruusukkeita yms. Olen aikas varma, että en enää koskaan tule pukeutumaan niin. terveisin "farkut ja neule"-nainen

Vierailija
18/18 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Oon käyttänyt muitakin värejä. Myös aiemmin olin mielestäni liian nuori käyttämään kauluspaitoja ja jakkuja mutta nyt oon joskus käyttänyt kauluspaitaa ja välillä jakkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän