Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehllisesti: Onko aviopuolisosi elämäsi paras seksikumppani?

Vierailija
02.06.2020 |

Tämä on tavallaan tabu-aihe, mutta erittäin mielenkiintoinen! Saatko nykyisessä avioliitossasi elämäsi parasta seksiä vai muisteletko tällä saralla haikeana jotakin aiempaa kumppania? Jos muistelet, mikä hänessä oli parempaa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin ikinä, valitettavasti. Mutta muut hyvät ominaisuudet kompensoi huonoa seksiä jossain määrin. Yhteen päädyttiin muutamien sattumien summana. Elämässä on muutakin kuin vain seksi. Mutta kyllähän se toimivan seksin puute on tietysti iso asia elämässä.

Olen mies ja olen paljon tasokkaampi kuin avovaimoni. Se varmaan on yksi syy suhteen huonouteen. Olen ajatellut, että pitäisi olla suunnilleen samantasoiset kumppanit, niin silloin suhdekin toimisi.

Vierailija
22/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihmiset arvottavat hyvän seksin merkityksen tosi eri tavoilla. Minä en oikeastaan edes pysty ihastumaan saati rakastumaan mieheen, jonka kanssa seksi ei olisi upeaa.

Tavallaan harmillista koska saatuani ihan äärimmäisen jumalaista seksiä aikanaan, vaatimustaso on tosi korkealla ja kumppanin löytäminen tuntuu todella vaikealta.

Jos saat jumalaista seksiä ja rakastut ja menet naimisiin, niin mitä sitten jos seksi loppuu? Jos miehesi sairastuu, eikä enää seiso? Hylkäätkö hänet (vain) seksin vuoksi? Tuo vaan kuulostaa aika pinnalliselta, aivan kuin rakentaisit elämäsi tyhjän varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaampi?? kerrostkos hiukan että miten tasokkaampi?

Vierailija
24/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin pitkästä suhteesta osittain (huom. osittain) sen vuoksi, että tiesin puolisoni kaipaavan seksissä sellaisia asioita, joista en jaksa enää tekeytyä nauttimaan. Ja asioita, joihin en koskaan edes pystynyt. Nyt hän saa rauhassa etsiä sopivampaa kumppania.

Parisuhde on eri asia kuin parhaat kaverit yhteisessä kodissa. Ymmärrän, että jossain vaiheessa seksi voi hiipua ja parisuhde muuttuu elämänkumppanuudeksi ja syväksi rakkaudeksi. Nelikymppisenä en ole tähän vaiheeseen valmis vielä laskeutumaan.

Vierailija
25/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaukana parhaasta. Mutta en koskaan häntä vaihtaisi mihinkään, koska hän elämänkumppanina on TÄYDELLINEN. Enkä minäkään ymmärrä, mitä pahaa tuon myöntämisessä on?

Kerropa se hänelle :)

Vierailija
26/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tässäkin asiassa on niin että ammattilainen on ammattilainen.

Vierailija
27/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vasta nykyisen kanssa uskallan vaatia itsellenikin nautintoa ja olen alkanut olla kokeilunhaluinen uudelle.

Vierailija
28/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, vasta nykyisen kanssa uskallan vaatia itsellenikin nautintoa ja olen alkanut olla kokeilunhaluinen uudelle.

Sama! Oon vasta alkanut ymmärtää mitä seksi oikeastaan on.

Vierailija
29/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paras seksikumppaneistani vaikka en sillä tavalla ole vertaillut aiemmin. Olen ollut umpirakastunut aiemminkin, mutta seksi niissä suhteissa oli aika keskinkertaista, intohimoa oli onneksi alussa. Käytännössä seksin laatu oli aika heikkoa verrattuna siihen mitä se on mieheni kanssa. Parhaimmillaan muiden kanssa se on siis ollut jännittävää, mutta ei muuten yhtä ihmeellistä. Ihan hyvää... Mieheni on maailman paras suuseksinantaja ja osaa muutenkin kiihottaa naista ja lukea tilannetta. Olen alusta asti saanut aina orgasmin ja päivässä monta hänen kanssaan. Ja ei siinä vielä kaikki, olen mieheni ensimmäinen. Ehkä hän on siksikin minulle niin hyvä kun on yhdessä otettu toisiltamme vaikutteita nuorena enkä ole koskaan feikannut mitään. Välillä on erottu hänen vaikean luonteensa takia... Joka tapauksessa varmin, monipuolisin, taitavin ja komein seksikumppani. Hullu mies, joka jaksaa aina yllättää.

Vierailija
30/46 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti seksistä mieheni kanssa.

Vierailija
31/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kyllä sanoa! Yhden illan jutuissa on ollut monta tosi kiihkeää tapausta, jotka on jääny kauniina muistona mieleen ja joita silloin tällöin muistelee kaiholla.

Toisaalta jos niidenkin kans olis ollu tän ~15 vuotta niin olis saattanu alkaa tuntua väljääntyneeltä meiningiltä niinkuin nytkin...

Mut jos jotain pitää sanoa niin en usko että on.

M40

Vierailija
32/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa, mutta nykyinen kumppanini on myös paras seksikumppanini. Ihan eri tasolla mennään kuin aikaisemmissa suhteissani.

Vierailija
33/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihmiset arvottavat hyvän seksin merkityksen tosi eri tavoilla. Minä en oikeastaan edes pysty ihastumaan saati rakastumaan mieheen, jonka kanssa seksi ei olisi upeaa.

Tavallaan harmillista koska saatuani ihan äärimmäisen jumalaista seksiä aikanaan, vaatimustaso on tosi korkealla ja kumppanin löytäminen tuntuu todella vaikealta.

Jos saat jumalaista seksiä ja rakastut ja menet naimisiin, niin mitä sitten jos seksi loppuu? Jos miehesi sairastuu, eikä enää seiso? Hylkäätkö hänet (vain) seksin vuoksi? Tuo vaan kuulostaa aika pinnalliselta, aivan kuin rakentaisit elämäsi tyhjän varaan.

En ole siteeraamaasi kirjoittaja, mutta ainakaan minä en jäisi seksittömään suhteeseen. Seksitön suhde on pelkkää ystävyyttä, joten miksi teeskennellä muuta?

Vierailija
34/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisuutena on ehdottomasti paras. Ehkä jollain osa-alueilla olen kokenut fyysisesti nautinnollisempia juttuja (esim. kerran koettu syvälle kurkkuun asti otettu suikkari), mutta en ole näin tyytyväinen ollut seksielämääni ikinä.

Kuulostat onnelliselta ja todennäköisesti rehelliseltä mieheltä. Rehelliseltä, kun kerroit myös, että ei kaikilla osa-alueilla ole ollut paras.

Nykyinen mieheni on myös kokonaisuutena paras mitä minulla on ollut. Ei ehkä parhaiten varusteltu, mutta riittävän hyvin, ja osaa lukea minua lähes täydellisesti ja antaa minulle juuri sitä mitä haluan. Tässähän on se hyvä puoli, että silloin minäkin haluan antaa hänelle kaikkein parasta

Eli tykkäät miehesi nuolemistaidoista yms mutta salaa haaveilet exän isommasta kikcelistä?

Vierailija
35/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras! En edes tajunnut, mitä hyvä seksi on, ennenkuin tapasin nykyisen 7 vuotta sitten. Aiemmat seurustelukumppanit olivat estoisia ja haluttomampia, joten ihmekös että ne kestivät vain muutaman vuoden ja oli korkea aika erota. Nykyinen osaa niin huikeita juttuja, että voisin tehdä suurin piirtein mitä tahansa vastapalveluksena. Ja teenkin. Koen pikemminkin huonoa omatuntoa siitä miten voisin olla vielä parempi.

- Mies

Vierailija
36/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti seksistä mieheni kanssa.

No pitäisköhän asialle sitten tehdä jotain?

Vierailija
37/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo keski - ikäisiä ja olleet kauan yhdessä, vaimoni on paras ihminen minulle ja rakastan häntä ja yhteistä elämäämme. Seksi on valitettavasti ok tasoa, eli ihan hyvää mutta kyllä muutakin kaipaisin.

Puhuttu on monet kerrat vuosien aikana siitä että haluaisin jotain muutakin ja aina sama vastaus, "enkö kelpaa?" Nyt en enään asiaa ota esiin.

Nuorempana asuin vajaa 2 vuotta silloisen tyttöystävän kanssa seksi oli käsittämättömän ihanaa, kaikkea kokeiltiin ja nautittiin yhdessä siitä. Ja jos rehellinen olen niin useita vuosia eromme jälkeen, huolimatta siitä että olimme suhteissa tahoillamme, tapailimme silloin tällöin.

Ero hänestä ei kaduta sillä elämä vaimoni kanssa on ollut ja on kokonaisuutena edelleen hyvää ja olen jo vuosia ajatellut että valitettavasti kaikkea ei voi saada.

Vierailija
38/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ainoa, jonka kanssa olen saanut orgasmin. 

Vierailija
39/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE. En tiedä onko urbaani lekenda mutta olen kuullut että olisi naisia jotka haluaisivat rakastella muulloinkin kuin 1-2kertaa kuussa lauantaina pimeessä läheteyssaarnaajassa. Jopa sellaisiakin jotka lähtevät viikonlopuksi hotelliin lakanoita sotkemaan😲 m49

Vierailija
40/46 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi