Mikä tarve aikuisilla ihmisillä on toitottaa parisuhdettaan somessa?
3-kymppiset ja sitä vanhemmat jotka laittavat someen esimerkiksi pusukuvia kumppaninsa kanssa. Miksi näin tehdään? Sitten alla sen kumppanin julkinen kommentti "love you❤" ..
En voi mitään mutta minulle tulee tällaisesta aina myötähäpeä 😬
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mitä huonommalla tolalla suhde on sitä enemmän sen "parhautta" yritetään todistella somessa. Pieni julkinen hempeily on vielä normaalia, mutta jokaviikkoiset hanipöö kultumussukkakuvat taas ei.
Ei nyt ihan niin suoraviivaisesti, että mitä huonommin menee, sitä enemmän hehkutetaan. Itse en päivitä someen (siis FB ym.) elämästäni mitään, niin ehkä en vain osaa samaistua elämänsä jakajien ajatusmaailmaan, mutta luulisin, että jos suhteessa menee ihan TODELLA huonosti, yleensä ei varmaan kovin hyvin pysty esittämään onnellista muille? Vaan siinä vaiheessa ollaan mieluummin vain hiljaa. Toisaalta yhtäkkiseen somehiljaisuuteen voi olla muitakin syitä kuin se, että asiat ovat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan tällaisilla pariskunnilla menee huonosti.
Tarkoitit varmaan kirjoittaa että kateellisten mukaan eikä tutkimusten. Ei tuollaisia tutkimuksia ole olemassakaan. Kyllä muakin vitu**aisi olla yhdessä verkkaripertsan kanssa jota en rakasta ja joka ei tee muuta kuin raapii peräänsä. Ymmärrän sua.
Juurihan tuossa yllä oli joku linkittänyt voicen sivuille uutiseen, jossa kerrottiin, että tuollainen tutkimus on - ihan vielä kerrottiin, missä psykologian alan lehdessäkin se oli julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän omasta kokemuksesta sekä havainnoista lähipiiristäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan kirjoittaa että kateellisten mukaan eikä tutkimusten. Ei tuollaisia tutkimuksia ole olemassakaan. Kyllä muakin vitu**aisi olla yhdessä verkkaripertsan kanssa jota en rakasta ja joka ei tee muuta kuin raapii peräänsä. Ymmärrän sua.
Juurihan tuossa yllä oli joku linkittänyt voicen sivuille uutiseen, jossa kerrottiin, että tuollainen tutkimus on - ihan vielä kerrottiin, missä psykologian alan lehdessäkin se oli julkaistu.
"Jatkuva parisuhteen esiintuominen sosiaalisessa mediassa saattaa kieliä suhteessa vallitsevasta epävarmuudesta."
"Saattaa kieliä epävarmuudesta" on eri asia kuin "todistaa, että menee huonosti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun löytää niin syvän ja mahtavan rakkauden, siitä haluaa huutaa talojen katoilta koko maailmalle, koska niin voimakkaasti sisällä kupliva ihanuus ja onnellisuus pyrkii ulos kaikin tavoin. Samanlaisen tunteen kokeneena ymmärrän hyvin miksi joku haluaisi asiasta postata someen, vaikka itse en somessa edes ole.[/
Olen kokenut ja löytänyt, ei mulla silti ole tarvetta huudella.
Kel onni on, se onnen kätkeköön
Yksi typerimmistä suomalaisista sanonnoista.
Toinen typerä on: "älä tee ittestäs numeroo".
Ihme, että jengillä on huono olla ja itsetunto-ongelmia, kun perusjuttuja kielletään.
Miksi joillakin on kova halu ajatella, että muilla menisi oikeasti huonosti? Mikä motivoi uskomaan niin, sen sijaan että olisi vaan välinpitämätön? Ap:llä menee tunteet jopa myötähäpeäksi asti. Miksi?
Yleensä tuollaiset ihmiset päivittää someen muutenkin kaiken. Yksi tuttavani kuvasi jopa synnytyksensä instagramiin. Osa taas ei päivitä mitään, korkeintaan jotain maisema- ja lomakuvia. Kukin tyylillään, ei ole muilta pois.