Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi asiallisia aloituksia poistetaan?

Vierailija
02.06.2020 |

Se että joku pöljä kirjoittaa ketjuun jotain sopimatonta ei pitäisi olla AP:n vika. Monta hyvää keskustelua on poistettu vaikka siellä olisi selkeästi vain YKSI asiaton keskustelija. Ja ketjujen poisto pelkästään ilmiantojen perusteella on todella törkeää. Ei mielensäpahoittaminen voi olla syy keskustelun poistoon. Sitten kun on oikeasti törkeitä tai jopa lakia rikkovia aloituksia ymmärrän ilmiannot ja poistot. Eriävä mielipide ei ole syy ilmiantaa aloitusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää niin poistan on ärsyttävää ja tehty liian helpoksi.

Vierailija
2/6 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut edellisestä viestistä mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modehan ei vastaa, älä turhaan odota. Olen yrittänyt esittää samaa, tuloksetta

Vierailija
4/6 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut edellisestä viestistä mitään

Voi kuule et ole ainoa jolla on kapasiteetissa pientä tai suurempaa vajetta.

Vierailija
5/6 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ymmärtää: ei Sanoma Oyj halua eikä voi palkata enempää yllptjiä. Työvoima on kallista. ilman yllptjiä ei ole ketään, joka jatkuvasti poistelisi yksittäisiä kommentteja. Olisitko itse valmis maksamaan palstailusta, jotta saataisiin lisää resursseja yksittäisten kommenttien poistelemiseen? Tai haluaisitko ennakkomdrnnin?

Asiattomat kommentoijat ovat ihan itse pilanneet tietyistä aiheista keskustelun, joten turha itkeä.

Vierailija
6/6 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen poisto viittaa käyttöehtojen tiettyyn artiklaan, jonka perusteella mode-nuori tekee ylhäältä tulleen käskyn mukaisen täsmäiskun ja painaa deleteä. Seuraava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi