Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia joita

Vierailija
02.06.2020 |

ei kiinnosta matkailu, viini ja koirat? Tämmöstä helmeä tuntuu olevan mahdotonta löytää, ainakaan tinderistä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Maailman miljardeista naisista kaikkia kiinnostaa matkailu, viini ja koirat.

Vierailija
2/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mäkään usko. Sun on parempi vain ottaa kikkeli kauniiseen käteen ja ladata Grinder! Hyvää päivänjatkoa, nyt kun sait vastauksen kysymykseesi, niin ei varmasti tarvitse enää tehdä avauksia tälle palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat ei kiinnosta, mutta matkustelu ja viini ja kissat kyllä. Ai niin, enkä muuten oo Tinderissäkään.

Vierailija
4/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta matkailu eikä viini. Koiraa ei tällä hetkellä ole, kissoja kylläkin. Mutten vois seurustella minkään koiravihaajan/pelkääjän kanssa.

Vierailija
5/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeily, olut ja kissat kiinnostaa. ;)

Vierailija
6/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista en piittaa, mutta tykkään kissoista. Se ei ilmeisesti haittaa? Tykkään olla matkoilla, mutta pakkaaminen, purkaminen ja matkustaminen ei enää nappaa. Alkoholia en käytä kuin joskus leivonnassa. Tuliko mätsi?

Vierailija
7/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tosin olen fanaattinen musiikkiharrastaja, onko se parempi?

Vierailija
8/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon absolutisti, matkustelu ei kiinnosta, mutta koira on.

Vierailija
9/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni matkusta. Olen raivoraitis, enkä siedä minkään alkoholin juomista . Keneltäkään. Koiria vihaan, mutta omistan 7 kissaa. Sovimme hyvin yhteen?

Vierailija
10/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä -ap

Vierailija
11/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on söpöjä ja Suomessa tykkään reissata, mutta ulkomailla en ja alkoholia en juo. Tinderissä en ole.

Vierailija
12/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin helvetin klisee kun 90% naisista tinderissä onse viinilasikuva jostain välimeren matkalta ja sitten koira kainalossa kuva, rupeaa matemaattinen ihminen ajattelemaan että onko suomalaiset naiset kaikki todellakin näin samanlaisia. -ap

Vierailija
13/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihan varmasti on. Mutta ovatko ne naiset lisäksi kaikilta muilta ominaisuuksiltaan sitä, mitä haet, on sitten eri asia. Vaikka ajattelet, että eihän sinulla ole kriteereitä, niin oikeasti kun vähän pöyhäisee niin eiköhän niitä ole:

- hetero

- sopivan ikäinen

- asuu riittävän lähellä

- sinkku

- ei lapsia

- samanlaiset lapsitoiveet kuin sinulla

- sinun silmääsi kivannäköiset kasvot

- sinua miellyttävä kroppa

- ei tatuointeja tai lävistyksiä (ehkä, en tiedä onko se sinulle tärkeää)

- ei "juoksut on juostu" -mentaliteettia (ehkä, jostain minulle syntyy epäilys, että sekin on sinulle tärkeää)

... Edelleen olen aidosti sitä mieltä, että kannattaa etsiä kunnes löytää juuri sellaisen ihmisen, jonka todellakin haluaa (ei vain sellaisen, jonka kanssa voi olla vaan sellaisen, jota ilman ei halua olla). Jos olet absolutisti, niin on ihan hyvä etsiä ihmistä, jolla on samanlainen suhde alkoholiin. Jos et pidä koirista tai olet niille allerginen, älä missään tapauksessa ala tapailla koiran omistaja, koska ei siitä mitään tule. Ja jos vapaa-aikana viihdyt kotona, suhde kärsii siitä ettei ole yhteistä vapaa-aikaa kun toinen puolestaan haluaa viettää lomat matkoilla.

Pointtini on lähinnä, että ei kannattaisi hakea passiivisesti vain jollain sovelluksella vaan mennä paikkoihin, missä voi tavata ikäisiään naisia, joilla on samoja mielenkiinnon kohteita kuin sinulle - mitä ne sitten lienevätkin.

Vierailija
14/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta matkailu eikä viini. Koiraa ei tällä hetkellä ole, kissoja kylläkin. Mutten vois seurustella minkään koiravihaajan/pelkääjän kanssa.

Jos ei koirat kiinnosta se ei tarkoita että niitä vihaisi/pelkäisi. -ap

Vierailija
15/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta viini (alkoholi), matkustellu oon kun lapset oli nuoria, eläimiä mulla ei oo, joskus tyttären koirat käy kylässä.  Mulla on jo mies, joka on hyvin hyvin samanlainen, kun mä :). Kyl meitä on.

Vierailija
16/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi lähiseutumatkailu, jos siihen löytyisi kaveria, ulkomaille en mieli.

Alkoholia en juurikaan käytä, mutta en viinilasillisesta kieltäydykään. Noin 6 kertaa/vuosi tulee juotua lasillinen viiniä.

Koirat on kivoja, mutta en sitä itselle ottaisi. Kissa löytyy.

Vierailija
17/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin helvetin klisee kun 90% naisista tinderissä onse viinilasikuva jostain välimeren matkalta ja sitten koira kainalossa kuva, rupeaa matemaattinen ihminen ajattelemaan että onko suomalaiset naiset kaikki todellakin näin samanlaisia. -ap

Mutta eikö se ole kuitenkin hyvä, että asia käy ilmi heti profiilista? Itse matkustan normaaliaikana niin paljon kuin pystyn, juon viiniä mutta vielä enemmän pidän oluesta, ja koiraa ei ole tällä hetkellä mutta on ollut ja tulee tulevaisuudessa olemaan. Jos tämä on helvetin klisee niin sitten se on kohdallani pitkäaikainen klisee, kun kuitenkin noin 30 vuotta olen tällaista elämää elänyt.

Vierailija
18/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Tosin noiden lisäksi ei oikein kiinnosta mikään muukaan. Riittää työ, liikunta ja kotoilu.

Vierailija
19/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on taas perämettien olematon itsetuntoinen nasupetteri ulisemassa. Kyläraittia pidemmälle ei saa mennä. Viinaa ei saa nainen juoda sehän saattaa kännispäitteen vilkuilla toisia miehiä tai jopa jutella niiden kanssa. Lemmikkieläimen saamasta huomiostakin pitää olla mustasukkainen.

Kannattaa pysyä mahdollisimman etäällä tälläisistä reppanoista.

Vierailija
20/28 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä avauksia... Tinder taitaa oikeasti käydä ihmisillä hermoon :'D Mutta on kyllä. En juo ollenkaan. Joskus matkailen, mieluummin kuitenkin lähden vaeltamaan. Koirat on kivoja, mutta en sellaista halua omistaa. (Miksi ei saa tykätä koirista??!) Ja varattu olen. :P Mutta mitä vikaa noissa missään on, jos ei mene liiallisuuksiin? Vähän pinnallista imho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi