Onko olemassa naisia joita
ei kiinnosta matkailu, viini ja koirat? Tämmöstä helmeä tuntuu olevan mahdotonta löytää, ainakaan tinderistä.
Kommentit (28)
Täytyy myöntää, että mulle kyllä on todella tärkeää se että kumppani rakastaa matkailua ja eläimiä. Viiniäkin juon itse, mutta ei kyllä haittaa jos viini ei kumppanille maistu.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että mulle kyllä on todella tärkeää se että kumppani rakastaa matkailua ja eläimiä. Viiniäkin juon itse, mutta ei kyllä haittaa jos viini ei kumppanille maistu.
Sama homma. Onneks löysin jo ajat sitten miehen, joka rakastaa matkailua ja viiniäkin yhtä paljon kuin minä. Eläimistä ei niin väliä, miehellä itsellään tosin ollut koiria ja kissoja aiemmin.
Ripulipaskan pörinää, juopon kännistä örinää.
Matkailu ei kiinnosta ja olen absolutisti, mutta koirat ovat ihania.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Maailman miljardeista naisista kaikkia kiinnostaa matkailu, viini ja koirat.
Tämä! Aina lässytetään jostain naisten sisäänrakennetusta hoivavietistä. Peen marjat, naisiin on sisäänrakennettu kiinnostus matkailua, viiniä ja koiria kohtaan.
Minä. Koirat on suloisia, mutta en todellakaan hankkisi. Olen absolutisti, joten viini ei kiinnosta. Matkailukaan ei varsinaisesti. Esimerkiksi keikoille matkustan mielelläni, mutta ns. turhan takia matkailu ei kiinnosta.
Juon kaljaa ja viinaa, en koskaan viiniä. Matkailu on stressaavaa, joku mökkireissu Suomessa voi olla kiva. Koirat on kivoja mutta en ehkä halua enää omaa.
Kaukana siitä :D :D Oletko saanut pakit joltain perämettien nasupetteriltä kun noin kolahti? -ap