Puoliso haukkui, uhkaili ja huusi avioeroa kovaan ääneen
Pääsisitkö yli tästä vai ryhtyisitkö tuumasta toimeen.
Hän oli kännissä, mutta oli erittäin säälimätön ja ilkeä
Kommentit (82)
Mun mieheni ihan selvinpäin uhkailee aina välillä. Kerran heitti laukun yms pihalle. Jäänyt olen.
Jo tuo, että tyyppi on kännipäissään, olisi minulle syy lähteä ja nopeasti. En varmasti katsoisi mitään noloa juoppoa, kun en itse juo alkoholia oikeastaan yhtään.
Se, että hän huutaa ja uhkailee, on toinen syy, miksi en katselisi tyyppiä myöskään, joten kolmas hyvä syy olisi eropuheet. Minulle asia menisi kyllä nopeasti perille, se menisi perille vaikka ihan kuiskattunakin, joten en miettisi yhtään enempää, jos tulisi koko setti kännäämisen, rääkymisen ja uhkailun kanssa.
Onko sinun ap jotenkin vaikee ymmärtää tosiasioita?
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ihan selvinpäin uhkailee aina välillä. Kerran heitti laukun yms pihalle. Jäänyt olen.
Aika säälittävää, mutta ei kannat valittaa. Itsepä päätäsi seinään lyöt.
Lentäis kuin leppäkeihäs lehtoon tuollainen äijä! Naista ei kohdella noin, ei kännissä eikä selvinpäin. Jotain itsekunnioitusta nyt ap kehiin, älä anna kohdella itseäsi noin ala-arvoisesti. Kunnon miehiäkin on olemassa, mikään pakko ei ole tuollaista katella/kuunnella ! Muista siis, mikään pakko ei ole todellakaan.
Sama täällä. Jostain syystä on tapana purkaa pahaa oloaan minuun, haukkua ja sanoa ilkeitä asioita, jotka eivät mielestäni pidä ollenkaan paikkaansa. Lasten takia olen vielä jäänyt, elintaso laskisi roimasti jos lähtisin.
Normisettiä. Kyllä meillä joka kuukausi jompi kumpi riidan aikana kiukkuisena nostaa esiin sen, että erotakin voidaan jollei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo tuo, että tyyppi on kännipäissään, olisi minulle syy lähteä ja nopeasti. En varmasti katsoisi mitään noloa juoppoa, kun en itse juo alkoholia oikeastaan yhtään.
Se, että hän huutaa ja uhkailee, on toinen syy, miksi en katselisi tyyppiä myöskään, joten kolmas hyvä syy olisi eropuheet. Minulle asia menisi kyllä nopeasti perille, se menisi perille vaikka ihan kuiskattunakin, joten en miettisi yhtään enempää, jos tulisi koko setti kännäämisen, rääkymisen ja uhkailun kanssa.
Onko sinun ap jotenkin vaikee ymmärtää tosiasioita?
Uhkailla ei saa eikä juoda ongelmaksi asti, mutta muuten vaikutat nipottajalta.
Lähtisin suhteesta. Tuollaisen jälkeen olisi parisuhteen turvallisuudentunne kadonnut enkä voisi jatkaa enää yhdessä. Vihainen saa suhteessakin olla mutta ei ole normaalia haukkua ja uhkailla erolla jos rakastaa toista. Kertoisi minulle että rakkaus ja kunnioitus minua kohtaan on kumppanin puolelta loppu joten suhdetta ei voi jatkaa. Riitatilanteet on aikuisen osattava muutenkin hoitaa asiallisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin suhteesta. Tuollaisen jälkeen olisi parisuhteen turvallisuudentunne kadonnut enkä voisi jatkaa enää yhdessä. Vihainen saa suhteessakin olla mutta ei ole normaalia haukkua ja uhkailla erolla jos rakastaa toista. Kertoisi minulle että rakkaus ja kunnioitus minua kohtaan on kumppanin puolelta loppu joten suhdetta ei voi jatkaa. Riitatilanteet on aikuisen osattava muutenkin hoitaa asiallisemmin.
Pitäisi ja pitäisi, mutta harva oikeasti osaa. Parisuhteen riidoissa tunteet ovat yleensä pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Jostain syystä on tapana purkaa pahaa oloaan minuun, haukkua ja sanoa ilkeitä asioita, jotka eivät mielestäni pidä ollenkaan paikkaansa. Lasten takia olen vielä jäänyt, elintaso laskisi roimasti jos lähtisin.
Vai ihan elintaso laskisi, jos jättäisi kus*pään? On joillekin omituiset jutut tärkeitä. Jätä se ja mee töihin, saattaa vahingossa elämänLAATU nousta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Ei houkuta pitkäaikaissairaan, työttömän yh. n elämä t. Nro 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ja pitäisi, mutta harva oikeasti osaa. Parisuhteen riidoissa tunteet ovat yleensä pinnassa.
No en tiedä missä piireissä sinä liikut mutta kyllä minun lähipiirissäni aikuiset osaavat hoitaa asiansa, myös riidat, asiallisesti ilman haukkumista ja uhkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Ei houkuta pitkäaikaissairaan, työttömän yh. n elämä t. Nro 2
Ja minä en pysty töihin. T. Nro 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ihan elintaso laskisi, jos jättäisi kus*pään? On joillekin omituiset jutut tärkeitä. Jätä se ja mee töihin, saattaa vahingossa elämänLAATU nousta.
Hmmm... Oletko kuullut matalapalkka-aloista? Sellaisista joissa töitä on täydet päivät, mutta palkka ei riitä hyvä jos vuokraan?
Täällä aina ehdotetaan eroa mutta entäpä kun ei sairaana töihin pysty?
Mun mies on arvaamaton. Juo reilusti joka päivä. Omasta mielestään pari kaljaa, joka tarkoittaa 2 litraa viiniä ja mäyris kaljaa illassa. Haukkuu minua, kun en enää lasillista hänen seurassaan ota. En tod, koska todellakin haluan olla valppaana mitä tapahtuu.
Kännissä, jota ei huomaa muuten, koska kestokyky valtava, raivostuu jopa keksityistä jutuista ja voi tehdä ihan mitä vain
Lapset on jo aikuisia, mutta haluaisin säilyttää heille ehjän kodin,
Uhraan itseni siihen, mutta ajatus, että asun jossain kaksioissa jonne eivät mahdu edes yöksi, masentaa.
Millaisessa tilanteessa tämä huuto sai alkunsa?