Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei käsitä, etten halua matkustaa enää minnekään

Vierailija
01.06.2020 |

Olen löytänyt ihanan mummonmäkin, joka tosin on purkukuntoinen ja vaatisi täyden remontit. ongelma on siinä, ettei kies haluaisi sitä ostaa vaan tahtoisi edelleen jatkaa hänelle tärkeää matkustamista suomessa ja ulkomailla.
Olen aina halunnut tuollaista mökkiä ja halua tulevaisuudessa sijoittaa aikani ja rahani siihen. Mies ei vaan suostu remonttihommiin ja vetoaa siihen, ettei osaa. No ei osaakaan, kun ei viitsi opetella.
Täytän kohta 40v ja minulle riittää mainiosti oma mökki, en kaipaa enää minnekään muualle.
Miehen kanssa tästä käytiin taas tänään perheriita, kun ei ukko millään tajua, ettei mua enää kiinnosta muu.
Sanoinkin, että jatka sinä matkustamistasi, yksin
Minä haluan mökille

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mökille ja sillä sipuli.

Kiitos ja hei hei!

Vierailija
2/9 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta porvoosta mökki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoi itse. Jos et osaa, niin opettele.

Vierailija
4/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkukuntoinen tarkoittaa sitä, ettei kannata enää remontoida. 

Vierailija
5/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että hän jatkaa matkustelua ja sinä remontoit itsellesi mökin. Vai kumpi pakottaa kumman luopumaan?

Vierailija
6/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa oo muuta ongelmaa kuin apn laiskuus remontoida itse.

Monet pariskunnat lomailevat erikseen.

Vierailija
7/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ostat mökin omilla rahoillasi, sekä remontoit sitä itse ja omilla rahoillasi. Mies voi rauhassa jatkaa matkustelua. Miksi kaikessa pitäisi elää symbioosissa?

Vierailija
8/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin tuttu tilanne. Me olemme matkustelleet 20 vuoden ajan joka kesä ja talvi jonnekin, ja mulle alkaa jo riittään. En enää innostu uusista paikoista ja nähtävyyksistä. Sen sijaan nautin luonnon rauhasta ja puuhastelusta. Ja tätä mies ei taas ”levottomampana” jaksa kuin päivän vuodessa.

Me katselemme kesäpaikkaa, joka olisi meille sopiva asumispaikka touko-syyskuun välille. Siis riittävän lähellä työpaikkoja, jotta sieltä voisi käydä töissä. Lomamatkoilla kävisimme silti noin viikon-kaksi kesällä.

Tämä on meidän yrityksemme löytää kompromissi tilanteeseen. Mutta ongelmana on vaan se, että mökkien hinnat läheltä kotipaikkaamme ovat tosi korkeita, ja mitään 70-luvun lautarähjää ulkohuussilla en halua minäkään vaivoikseni.

Tänä vuonna vuokrasimme mökin 3 kuukaudeksi, ja vaikuttaisi ihan toimivalta ratkaisulta. Nyt kun vielä löytäisimme oman paikan.

Vierailija
9/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi rempata se mökki, jos sinä olet se joka haluaa mökkeillä? Hoida remontit itse. Sitten voitte miehen kanssa vaikka tehdä jonkun kompromissin että joka toinen kesä menette yhdessä ulkomaanlomalle ja joka toinen mökille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme