Jos ajattelen ihastustani intensiivisesti niin voinko jotenkin telepaattisesti saada yhteyden häneen?
Kommentit (20)
Yritetty ala-aste ikäisenä mutta ei toiminut, myöskään jumala ei vastannut.. vai vastasiko?
Vierailija kirjoitti:
Yritetty ala-aste ikäisenä mutta ei toiminut, myöskään jumala ei vastannut.. vai vastasiko?
Juuri vastasin
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Jos hän haluaa sitä.
Mitä tarkoitat? Että silloin ehkä onnistuu jos hän kaipaisi minua myös? Kukaan ei ole itsellä ollut mielessä näin paljon. Ajatteleekohan hän ikinä minua?
ap
Mä itseasiassa mietin samaa eilen 🙂
Joskus tulee jännä olo, että ihan kuin ajattelisimme yhtä aikaa toisiamme hyvin intensiivisesti. Mutta onko se todella niin? Ja lähteekö se liikkeelle siitä, että ensin toinen ajattelee ja sitten itse alkaa ajatella, sitäkin olen miettinyt.
Kokemusta on kuitenkin siitä, että on ollut suurin piirtein yhtä aikaa ajatus toisissamme, vaikka emme ole sitä sinä päivänä tienneet. Intensiivinen ajatus on kuitenkin ihan eri juttu
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki onnistuu
Zinc
Miten?
ap
Periaatteessa kyllä, mutta yleensä tarvitaan luontaisia lahjoja tai reilusti harjoittelua, että se toimisi. Todennäköisesti et saa yhteyttä henkilöön, jos nyt yrität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki onnistuu
Zinc
Miten?
ap
Näin, johan ajatuksiisi on vastattu
Zinc
Söpöä, mutta et voi. Laita konkreettinen viesti jonka hänkin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kyllä, mutta yleensä tarvitaan luontaisia lahjoja tai reilusti harjoittelua, että se toimisi. Todennäköisesti et saa yhteyttä henkilöön, jos nyt yrität.
Niin ja voisinko saada tietää mitä hän ajattelee minusta ja toisaalta olisiko se sitten väärin vaikka pystyisikin.
ap
Ilmiö jota kuvailet tunnetaan paremmin toisella nimellä pakkomielle.
Ei saa kohde mitään etiäisiä sinusta mutta creepy vaikutelma jää irvistelystäsi kun jossain kohtaatte. Luulet ehkä hymyileväsi viekottelevasti mutta kohteesi ei koe asiaa samoin.
Sinun täytyy oppia tulkitsemaan merkkejä. Kaikkea voi nyt tapahtua ..
Zinc
no siis silloinkun olin tunteessa voimakkaana kuulin äänen että laitanpa hymiön ja hymiö tuli tekstiin heti kohta. lisäksi paljon eri juttui esim kun kirjottelin eri paikaan kuulin äänen vielläkö kerkiää ja paljon paljon muuta kyllä varmaan kun on puhdas pää eikä tausta hälyy niin pieni telepatia on mahdollista et lukee ajatuksen. sillonkun on sydän tallella. mulla ei oo enään sydäntä ja kuulen pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö jota kuvailet tunnetaan paremmin toisella nimellä pakkomielle.
Ei saa kohde mitään etiäisiä sinusta mutta creepy vaikutelma jää irvistelystäsi kun jossain kohtaatte. Luulet ehkä hymyileväsi viekottelevasti mutta kohteesi ei koe asiaa samoin.
no mistäs sinä sen tiedät?
ap
Helpommalla pääset elämässä jos jätät tuollaiset taikauskot ja jos haluat jotain, teet oikeasti sen eteen jotain etkä vain haaveile.
Ajatukset ovat hiljaista puhetta. Sinun ajatuksesi ovat asioita, joita sanot itse itsellesi käyttämättä suutasi äänen muodostamiseen. Kukaan muu ei voi kuulla niitä.
Jos haluat, että joku toinen kuulee ajatuksesi, sinun on puhuttava ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä soita?
Oon turhaan oottanut sun pulinoita. Mut kaiken takana on vaan pieni, paha noita.
Miksi alapeukut?
ap