Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää Raamatusta, jos voitte

Vierailija
01.06.2020 |

Älä lue, jos loukkaa.
Muista ilmoittaa myös se kohta Raamatusta.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sota taivaassa. Onko se ollut jo aiemmin ja ohi jo vai vasta nyt?

Sielunvihollista ja enkeleitään ei ole vielä heitetty maan päälle ilman kulkulupaa taivaaseen, koska hänhän käy siellä syyttämässä pyhiä Jumalan edessä, eikö?

Luciferilla on johonkin taivaaseen siis vielä pääsy ilmeisesti?

"Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa." -Ilm. 12;7-8

Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit. Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä:– Nyt on pelastus tullut,meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahtija hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas,tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin. Ilm.12:9-10

Jakeessa 13 on kirjoitettu vainoista jotka alkavat.

Seuraavassa luvussa puhutaan antikristuksesta ja väärästä profeetasta.

Niin Saatana kävi Jobin aikanakin kysymässä taivaassa Jumalalta luvan tehdä pahoja Jobille.

Kyllä hänellä siis on jonkinlainen lupa mennä Jumalan luokse. Ainakin vielä on.

Ap

Vierailija
42/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli 2. Mooseksen kirja faarao?

Minusta se taisi olla Ramses toinen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä Raamattu on transsukupuolisista?

Raamattu ei tunne termiä transukupuolisuus. Jumala loi ihmiset mieheksi ja naiseksi.

Vierailija
44/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossako on teidän uskonne?

Aikalailla löyhällä pohjalla. Jos ette usko, niin älkää uskoko, mitä täällä ruikutatte??

Vierailija
45/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tämä kertoo:

Hes.23:2-4 "Ihmislapsi, oli kaksi naista, saman äidin tyttäriä"

"He harjoittivat haureutta Egyptissä; nuoruudessaan he haureutta harjoittivat. Siellä heidän rintojansa likisteltiin ja heidän neitsyellisiä nisiänsä puristeltiin."

"Heidän nimensä olivat: vanhemman Ohola ja hänen sisarensa Oholiba. Sitten he tulivat minun omikseni ja synnyttivät poikia ja tyttäriä."

Hes.23:5,6 "Mutta Ohola harjoitti haureutta edelleen, vaikka oli minun, ja himoitsi rakastajiansa, assurilaisia, naapureita, jotka olivat punasiniseen purppuraan puettuja ja olivat käskynhaltijoita ja päämiehiä, komeita nuorukaisia kaikki, ratsumiehiä, hevosen selässä ajajia."

Hes.23:7,8 "Ja hän antautui haureuteen näiden kanssa, jotka olivat Assurin valiopoikia kaikki; ja keltä vain hän himoitsi, niiden kaikkien kanssa hän saastutti itsensä kaikilla heidän kivijumalillaan."

"Mutta Egyptin-aikaista haureutta hän ei jättänyt, sillä he olivat maanneet hänen kanssansa hänen nuoruudessaan, olivat puristelleet hänen neitsyeellisiä nisiänsä ja vuodattaneet hänen ylitsensä haureuttaan."

Hes.23:9 "Sentähden minä annoin hänet rakastajainsa käsiin, Assurin poikien käsiin, joita hän oli himoinnut"

Hes.23:10 " He paljastivat hänen häpynsä ja ottivat hänen poikansa ja tyttärensä ja tappoivat hänet itsensä miekalla, niin että hänestä tuli varoittava esimerkki muille naisille."

Siskoksista tuli varoittava esimerkki kaikille maailman naisille. Tässä tosin, miehet olivat pahoja sisimmältään, mutta suoraan sanottuna Ohola sai mitä tilasi.

Ap

Vierailija
46/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan luvasta mennä Jumalan luokse..

Et edes tajua mistä asioista puhut.

Toivon että hiffaat asiat aikanaan

Vierailija
47/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voin kysyä Raamatusta.

Mikä ero on Vanhalla ja Uudella Testamentilla.

Mihin Vanha testamentti perustuu?

Ja mihin Uusi testamentti?

Ja mitä eroa niillä on?

Vanha testamentti on tarkoitettu enimmäkseen juutalaisille. Uusi testamentti perustuu taas Jeesuksen syntymään, eloon ja kuolemaan ehkä vähän sen jälkeen, eli suunnattu kristityille.

Se on niiden ero.

Ap

Vierailija
48/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusiferin synti oli Ylpeys. Ja siihen ovat langenneet aika monet. Menkääpä peilin eteen ja katsokaa mitä näkyy? Oletteko omasta mielestänne "kaikkitietäviä"?

Jos olette, niin sama synti on teillä.

Koskee kaikkia ihmisiä, myös minua. Synti jota pitää varoa. Pahin synti.

Vierailija
49/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Raamatun aikaan ei ollut paljon transsukupuolisia tai niitä oli oikeasti todella vähän.

Raamatussa kuitenkin sanotaan, että "Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi" Se voi ratkaista paljon.

Ap

Vierailija
50/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa testamentissa pelastutaan omista teoista, lain eli juutalaisten käskyjä noudattamalla.

Uudessa testamentissa Jeesus on tullut täyttämään tämän lain ja pelastus tapahtuu uskosta Jeesukseen Kristukseen, Jumalan armosta, kun ihminen luopuu synneistään ja maailmallisista himoistaan.

Vierailija
51/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli 2. Mooseksen kirja faarao?

Minusta se taisi olla Ramses toinen.

Ap

Mihin Raamatun kohtaan perustat tämän?

Vierailija
52/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Raamatun aikaan ei ollut paljon transsukupuolisia tai niitä oli oikeasti todella vähän.

Raamatussa kuitenkin sanotaan, että "Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi" Se voi ratkaista paljon.

Ap

Eikö tuo tarkoita sitä, että jokainen ihminen on sekä mies että nainen?

Vierailija
53/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö raamatusta minun mieltäni jo vuosia askarruttaneeseen kysymykseeni vastaus: kumpi on parempi, täystiilitalo vai hirsitalo?

Vierailija
54/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi niin missä minun tissini ja tussuni on? Ei ole kuin miehiset vehkeet ja nekin on hädin tuskin keskikokoa. Koen itseni petetyksi.

Vierailija
55/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evankelis-luterilainen kirkko kovin puolustaa lapsikastetta. Missä kohden Raamatussa tämä oppi tulee? Jeesus kastettiin aikuisena upotuskasteella Jordan-virrassa. Eikös tämän olisi syytä olla ohjeena ev-lut seurakunnallekin?

Vierailija
56/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onko pirulla mahdolisuutta tehdä parannusta synneistään jos oikein katuu?.

Vierailija
57/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En kannata näsäviisastelua.

Jolla on viisautta, ymmärtäköön.

Ap

Vierailija
58/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi niin missä minun tissini ja tussuni on? Ei ole kuin miehiset vehkeet ja nekin on hädin tuskin keskikokoa. Koen itseni petetyksi.[/quo Jos kerran sellainen arpa on osallesi osunu,että ei kullisi alimpiinkaan mittayksiköihin yllä,niin hittoakos sitä täällä itket.

Vierailija
59/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evankelis-luterilainen kirkko kovin puolustaa lapsikastetta. Missä kohden Raamatussa tämä oppi tulee? Jeesus kastettiin aikuisena upotuskasteella Jordan-virrassa. Eikös tämän olisi syytä olla ohjeena ev-lut seurakunnallekin?

Kaste tarkoittaa uudelleen syntymistä.

Jeesus sanoi: " Joka uskoo ja kastetaan, pelastuu"

Kukaan ei pakota mennä kasteelle, se on vain uuden elämän alun merkki, puhtaalta pöydältä aloittamisen merkki, virvoitus.

Ap

Vierailija
60/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut onko pirulla mahdolisuutta tehdä parannusta synneistään jos oikein katuu?.

Ongelma on se, että Saatana ei tunne katumusta, koska hän on läpeensä paha.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän