Parhaat lomaromanssinne?
Kommentit (6)
Lasketaanko se kun panin kolmen eri miehen kanssa laivalla samana yönä?
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko se kun panin kolmen eri miehen kanssa laivalla samana yönä?
Lasketaan ilman muuta. Hyvä, ettet pidä kynttilää vakan alla, kun ei se järvi soutamalla kulu. Koska olet lähdössä risteilylle seuraavan kerran?
Onnistuin 15-vuotiaana iskemään aivan mielettömän ihanan israelilaisen neitokaisen Eilatin lomalla. Vaikkei se kestänyt kuin viikon, ero oli sydämensärkevä. Toinen mieleenpainuva lomaromanssi on venynyt jo kahden vuosikymmenen mittaiseksi.
Olen lihava, keski-ikäinen nainen. Kärsinyt psoriaasista ikäni. Rumahko kasvoiltani. Lihava naama, pienet silmät, valkoiset ripset-ja kulmat. Hiukseni ohuet ja lyhyet,koska psori ollut päälaessa koko ikäni. Päälakeni palaa helposti auringossa, joten joudun käyttämään hattuja/huiveja päälakeni suojana kesäisin. Kävin ystäväni kanssa egyptissä lomalla. Ensimmäisen kerran elämässäni sain huomiota miehiltä. En voinut uskoa sitä. Kävellessämme kaduilla, miehet tulivat juttelemaan ja pyysivät treffeille. Miehet vislasivat. Minua jopa kehuttiin kauniiksi. Uskomaton tunne. Kun korona loppuu,menen egyptiin lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava, keski-ikäinen nainen. Kärsinyt psoriaasista ikäni. Rumahko kasvoiltani. Lihava naama, pienet silmät, valkoiset ripset-ja kulmat. Hiukseni ohuet ja lyhyet,koska psori ollut päälaessa koko ikäni. Päälakeni palaa helposti auringossa, joten joudun käyttämään hattuja/huiveja päälakeni suojana kesäisin. Kävin ystäväni kanssa egyptissä lomalla. Ensimmäisen kerran elämässäni sain huomiota miehiltä. En voinut uskoa sitä. Kävellessämme kaduilla, miehet tulivat juttelemaan ja pyysivät treffeille. Miehet vislasivat. Minua jopa kehuttiin kauniiksi. Uskomaton tunne. Kun korona loppuu,menen egyptiin lomalle.
Kai tiedät, miksi nuo m-miehet käyttäytyvät noin kaikkia länkkäreitä kohtaan?
Mutta älä turhaan mollaa itseäsi - kaikissa on paljon hyvää ja kaunista,
up