Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset kehtaa ostaa ruokakaupasta vaatteensa?

Vierailija
01.06.2020 |

Citymarket, prisma jne. Kauheaa cringeä aina kun näkee jonkun kassalla noiden rääsyjen kanssa. Itse en kyllä kehtaisi. 😬

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En halua olla missään tekemisisää cittaririepuja kantavan henkilön kanssa. Eikö teitä oikeasti kiinnosta, että ne vaatteet on tehty lapsityövoimalla? Hävetkää.

Vierailija
22/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan noista kaupoista vaan sukkia, mutta ei se mua haittaa jost toiset haluavat ostaa vaikka kaikki vaatteensa sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehtaa ostaa jopa ruokaa huolto-asemalta. Ajatella, huolto-asemalta missä myydään polttoainetta ja autopesuja.

Vierailija
24/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En halua olla missään tekemisisää cittaririepuja kantavan henkilön kanssa. Eikö teitä oikeasti kiinnosta, että ne vaatteet on tehty lapsityövoimalla? Hävetkää.

Itsehän sinä karstaat villan omista lampaistasi ja teet siitä itsellesi vaatteet?

Vierailija
25/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vanha, mutt

a mikä on cringe? Tästä tulikin mieleen, että tämä on varmaan niitä vanhuuden ensimmäisiä merkkejä, kun ei enää ymmärrä edes mitä vauva- palstalla kirjoitetaan. Pitääkö sitä tosissaan jättää koko touhu ja siirtyä ristikoihin.

Minä, aktiivinen ja aika wanhakin (52v) ristikontäyttelijä en tajua joistain vinkeistä yht mtn. Sanat vaan ilmestyy ymp olevien sanojen avulla .. Maanantai- IS "keskis* on parasta kautta aikojen. Jotkut salkkari- tai kotikatuhahmot Ei vaan kuulu yleissivistykseen..

Sorry OT

Vierailija
26/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

cringe culture died 4 years ago

Vierailija
27/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sain tehtyä paikallisesta Salesta ostetusta jauhenlihasta hyvät kengät, kun muotoilin ja kuivatin jauhenlihan ilman pesemistä. Oon varma, että ne on syksyllä muodissa!

Mä oon vegaani, niin ompelin kaalinlehdistä. Hienot tuli, tosi nätti vihreän sävy. Eikä ole liukkaat sen jälkeen kun ekat hiekat on tarttunut pohjaan.

Vierailija
28/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut sitten pysyttelemään tarkkaan kartalla Citarin valikoimista jotta osaat tunnistaa varmasti niihin pukeutujat?

Vierailija
29/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sain tehtyä paikallisesta Salesta ostetusta jauhenlihasta hyvät kengät, kun muotoilin ja kuivatin jauhenlihan ilman pesemistä. Oon varma, että ne on syksyllä muodissa!

Äläs! Laitotitko jotain maustetta vai miten sait kenkätaikinan riittävän sitkeäksi?

Entä väri?

Luuletko, että kun kengät kuluvat, ne voi huolellisen pesun jälkeen valmistaa ruuaksi?

Vierailija
30/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailtava asenne! Itsekin olen ajatellut ottaa saman linjan, mutta on vähän mietityttänyt miten tunnistaa varmasti kenellä on Citarin farkut. Ehkä pitäisi vain kumartua rohkeasti katsomaan merkkiä pyllystä. Tosiystävät ymmärtävät, eikä muiden mielipiteillä pitäisi olla väliä.

Vierailija
31/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yhtä noloa on ostaa merkkierytkyjä, jotka on käytännössä samaa epäeettistä tavaraa, mutta maksaa vaan enemmän. Teen itse omat vaatteni. Et huomaa, olen niin hyvä jo ;)

Vierailija
32/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko ruokaa prismasta ja citymarketista ap? Ruokatarvikkeet pitää tulla yksityiskoneella esim japanista ja ranskasta ja italiasta ym ja kokki sitten tekee niistä gourmet aterian. Noloa tommoinen köyhäily. Sukatkin tulee lontoosta mittatilauksena.

Vierailija
33/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen Adidaksen huppari se siellä prismassa on kuin ns. vaateliikkeessäkin. Ja muutenkin varsinkin Prismassa on nykyään myynnissä ihan hyviä merkkejä joten miksi ajaisin erikseen toiseen liikkeeseen hakemaan sen täysin saman tuotteen jonka saan sieltä Prismasta samalla kun teen muut ostokset.

Vierailija
34/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ompelin vesimelonin kuorista ja metrilakusta bikinien yläosan. Alaosa valmistui luonnollisesti persikkaa hyödyntäen.

Vierailija
35/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Nuorena sitä jaksoi etsiä vaatteita vain tietyistä liikkeistä. Nykyään ostan vaatteen, jos se näyttää kivalta ja minulla on sille tarvetta. Ei mitään väliä onko se nettikauppa, Prisma, H&M tai Marimekko.

Vierailija
36/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krinkeemine o tosi cool siä itästadis.

Vierailija
37/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein välittänyt markettien lastenvaatteiden sävyistä. Siis niissä on jotain, mistä en pidä. Oudon tunkkaisia punaisia, sinisiä ja vihreitä. Mutta kenkiä ja sadevaatteita olen kyllä ostanut niistä useasti, miksi en? Koluan usein alerekit, koska se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. 

Lidlin vaatteet on muuten hyviä. Olen ostanut itselleni alusvaatteita, toppeja yms. ja hyvin ne on kestäneet. 

Vierailija
38/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan sieltä mistä löytyy kivoja vaatteita! 

N22

Vierailija
39/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se häpeällistä.

Varmaan joku on jo ehtinyt kommentoida että tuntee MYÖTÄHÄPEÄÄ kun näkee jonkun ostavan vaatteita ruokakaupasta.

On olemassa kaikestaloukkaantujia ja on olemassa kaikenhäpeäjiä. Kaikenhäpeäjien melkeinpä lempisana on myötähäpeä. He ovat hurjan iloisia kun he keksivät tuon sanan. Tuota sanaa käyttämällä he yrittävät peittää sen että ovat sairaalloisen epävarmoja itsestään, peittää sen että he itse häpeävät hurjasti itseään. Ainoa keino miten narsistit ylipäänsä sietävät itseään on se että he keinolla millä hyvänsä sysäävät omat heikkoutensa muiden niskoille, koko elämänsä ajan he yrittävät vakuutella itselleen että "minusta ei tunnu pahalta siksi että minussa on jotain vikaa, vaan minusta tuntuu pahalta siksi että muissa ihmisissä on vikaa".

Kaikestaloukkaantuja = kaikenhäpeäjä = narsisti

Vierailija
40/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa merkkivaatteessa laatu vastaa lähellekään sitä moninkertaista hintaa enää nykyisin. Samoissa kaukoidän hikipajoissa ne kaikki tehdään ja tärkein ero on katteessa, ei laadussa. Siksi ostan suuren osan ulkoiluvaatteista Lidlistä ja päivittäiskäyttovaatteita myös Tokmannilta. Kiinasta voi tilata niihin 5eur kassillisen brändimerkkejä jos alkaa vaivata. Mieluummin säilytän hillot omassa lompakossa kuin pellebrändin katteessa.