Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset kehtaa ostaa ruokakaupasta vaatteensa?

Vierailija
01.06.2020 |

Citymarket, prisma jne. Kauheaa cringeä aina kun näkee jonkun kassalla noiden rääsyjen kanssa. Itse en kyllä kehtaisi. 😬

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En halua olla missään tekemisisää cittaririepuja kantavan henkilön kanssa. Eikö teitä oikeasti kiinnosta, että ne vaatteet on tehty lapsityövoimalla? Hävetkää.

Ihailtava asenne! Itsekin olen ajatellut ottaa saman linjan, mutta on vähän mietityttänyt miten tunnistaa varmasti kenellä on Citarin farkut. Ehkä pitäisi vain kumartua rohkeasti katsomaan merkkiä pyllystä. Tosiystävät ymmärtävät, eikä muiden mielipiteillä pitäisi olla väliä.

Juu, itse ostin Prismasta farkut. Samassa kauppakeskuksessa toimii Sokos, josta tietysti olisin voinut housut hommata.

En ymmärtänyt edes toimintaani hävetä. Noloa.

Vierailija
42/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista, kun on paha mieli TURHASTA. Just tänään ostettiin urheiluvaatteet teinille Prismasta. Hyvä valikoima, järkihinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille nyt merkkivaatteet henki ja elämä kun lähes ainoa omaisuus vielä esittää.

Vierailija
44/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ap jos joutuu vaikka koronan takia sairaalaan... millasia rytkyjä siellä joutuukaan pitämään. Hurjan noloa.

Vierailija
45/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen täten: valitsee vaatteen ja maksaa sen.

Vierailija
46/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ompelin vesimelonin kuorista ja metrilakusta bikinien yläosan. Alaosa valmistui luonnollisesti persikkaa hyödyntäen.

Jos oikein huippumuotia haluat, niin niiden meloninkuorien kaveriksi alaosaan riittää nykyään pitkä kapea suikale vaikka kurkun kuorta. Se liität sinne vesimelonin kuorien väliin kiinni. Ehkä tarvii liittää yhteen pari kolme pitkää suikaletta että yltää selkäpuolelta eteen navan yläpuolelle. Perussääntö on, että mitä isompi maha, sitä enemmän tarvii kurkkusuikaleita.

Vierailija
47/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele ap jos joutuu vaikka koronan takia sairaalaan... millasia rytkyjä siellä joutuukaan pitämään. Hurjan noloa.

Ai hitsi kuule, sain viime sairaalareissulla pitää sellaista pitkää nilkkoihin asti yltävää sairaalamekkoa. Teki mieli pölliä se lähteissä.

Vierailija
48/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sinut itsensä kanssa. Ei välitä kauheesti siitä mitä muut ajattelevat. Eivät myöskään koe oman arvonsa olevan riippuvainen vaatteista saati siitä mistä ne hankkii. Puuttuu sellainen pinnallinen, ulkonökökeskeinen, materialistinen tapa havainnoida maailmaa.

Siksi onkin varmasti hyvä esittää itselleen kysymys, että mitä se kertoo sinusta, että asia vaivaa sinua. Mitä ajatuksia sinulle tulee mieleen?

Ihan vinkkinä -puhun tästä myös lasteni kanssa- kun kovasti oma sormi osoittaa jotakin kohti, loput sormet osoittavat itseä kohti. Usein on hyödyllisempää kyseenalaistaa ja pohtia itseään kuin nähdä vaivaa toisista. Tarkoitan tietenkin silloin kun kyse on tarpeesta arvostella ja moittia.

Olisi kiva kuulla, saatko tästä mitään irti ja miksi ajattelet tällaisten asioiden olevan sinulle niin tärkeitä? Miksi vaateostoksia pitää hävetä? Miksi ihmisen arvo on sinusta kiinni noin isossa kuvassa ajateltuna mitättömissä asioissa?

Vierailija
49/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muuta. Kuka viittoi ja edes kehtaa ostaa vaatteensa Stockmannilta. En vaan pysty käsittämään. Sieltäkin kuitenkin ostetaan RUOKAA.

Vierailija
50/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikein välittänyt markettien lastenvaatteiden sävyistä. Siis niissä on jotain, mistä en pidä. Oudon tunkkaisia punaisia, sinisiä ja vihreitä. Mutta kenkiä ja sadevaatteita olen kyllä ostanut niistä useasti, miksi en? Koluan usein alerekit, koska se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. 

Lidlin vaatteet on muuten hyviä. Olen ostanut itselleni alusvaatteita, toppeja yms. ja hyvin ne on kestäneet. 

Juoksuhousuja olen ostanut liitelistä ja toppeja.

Vierailija
51/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nii noloa?? Siinähän ne viiden euron harmaat pieruverkkarit menee samaan koriin kaljojen ja lenkkimakkaran kanssa

Vierailija
52/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pieni palkka ja kaksi teiniä perheessä niin kyllä kehtaa.

Sinäkin olit eilen sovittamassa verkkareita Prisman vaateosastolla, älä yritä elvistellä olevasi hyvätuloinen, luuseri

Vierailija
53/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä nykyään korona-aikaan potilailla on leppoisaa kun vierailuja on rajoitettu.  Henkilökunnalla sentään vaitiolovelvollisuus. Ai kauhea ajatella etten varmaan olisi tajunnnut hävetä jos joku tuttu olisi nähnyt minut sairaalan pyjamassa. Pitääkin muistaa kirjoittaa hoitotahtoon ohjeistukseksi hoitajille, että peitto leukaan asti ja tippa ym.letkut olisi hyvä koristella. 

Vierailija
54/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vanha, mutta mikä on cringe? Tästä tulikin mieleen, että tämä on varmaan niitä vanhuuden ensimmäisiä merkkejä, kun ei enää ymmärrä edes mitä vauva- palstalla kirjoitetaan. Pitääkö sitä tosissaan jättää koko touhu ja siirtyä ristikoihin.

Se tarkoittaa myötähäpeää. Jännä että itsekään tiedän vaikka päässä kasvaa jo valkoisia hiuksia ja kulmakarvoja.

Vierailija
55/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen on vaatettanut jo vuosia Lidl, Tokmanni, Kärkkäinenja Prisma, Elloksen ja Cellbesin lisäksi. Eikä hävetä yhtään!

Vierailija
56/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostan vaatteeni mistä huvittaa. Eipä paljoa kiinnosta muiden mielipiteet. Mistä en pidä on se, että korona-aikaan monet kirpparit on olleet kiinni ja lähinnä mietin ostamieni vaatteiden eettisyyttä ja siksi tulee suosittua second handia.

Vierailija
57/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ostan vaatteeni mistä huvittaa. Eipä paljoa kiinnosta muiden mielipiteet. Mistä en pidä on se, että korona-aikaan monet kirpparit on olleet kiinni ja lähinnä mietin ostamieni vaatteiden eettisyyttä ja siksi tulee suosittua second handia.

Mihin sä oot uusia vaatteita corona-aikaan tarvinnut? Ite vetänyt samoissa rytkyisså kaikki nämä viikot. Huomasin että moni kävi kyllä aktiivisesti Facessa kirppiskauppaa kun oli aikaa käydä kaappeja läpi.