Miten ihmiset kehtaa ostaa ruokakaupasta vaatteensa?
Citymarket, prisma jne. Kauheaa cringeä aina kun näkee jonkun kassalla noiden rääsyjen kanssa. Itse en kyllä kehtaisi. 😬
Kommentit (57)
Muiden ihmisten ulkonäön ja tyylin haukkuminen on varmin keino tunnistaa ihminen, jonka elämä on tyhjää täynnä.
Olen varmaan vanha, mutta mikä on cringe? Tästä tulikin mieleen, että tämä on varmaan niitä vanhuuden ensimmäisiä merkkejä, kun ei enää ymmärrä edes mitä vauva- palstalla kirjoitetaan. Pitääkö sitä tosissaan jättää koko touhu ja siirtyä ristikoihin.
Siksi ostankin Tokmannista. Hyvää ja halpaa rytkyä.
Onhan niissä urheilupuolella ihan merkkituotteita Adidasta ja muuta. Noloa on tollane merkkituotteilla päteminen. Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa..
Ap on aivan liian fiini palstalle, kuinka se kehtaa palstailla jos joku tunnistaa hänet.
Mä oon ostanut jotain vaatteita jopa torilta. Ap varmaan pyörtyy luettuaan tämän.
Minä taas en kehtaisi ostaa moisesta paikasta ruokaa. Anton&Anton ei myy vaatteita.
Kyllä mä sain tehtyä paikallisesta Salesta ostetusta jauhenlihasta hyvät kengät, kun muotoilin ja kuivatin jauhenlihan ilman pesemistä. Oon varma, että ne on syksyllä muodissa!
Nuoret (lue kakarat) ihmiset häpee ihmeellisiä asioita. Loppuu yleensä kun aikuistuu.
Mä tein yhelle ap:n lailla ajattelevalle kaverilleni kerran pikku jekun. Ostan yleensä suurimman osan arkiKÄYTTÖvaatteistani (koti, työt, liikunta) osastolta prisma halpa-halli yms. Kerran sitten olin ostanut uuden paidan halpiksesta ja samana iltana menin illanviettoon jossa tämä kaverikin oli. En puhunut paidastani mitään, kunnes kaveri jossain kohtaa totesi "hei kiva paita, mistä ostit?" Sanoin, että *eräästä hinnakkaasta merkkiliikkeestä*, jääköön se nyt mainitsematta koska sillä ei ole mitään väliä mistä se on ostettu. Kaveri kehui paitaa ja oli ihan "siistii, sen kyllä näkee! Paljon makso? Tosi hieno!". Lörpöttelin sen mitä pokka piti, kunnes lopulta oli pakko tunnustaa nauraen, että tää on halpa-hallista, makso 14.90. Ja kaverilla herneet nenässä. Hahah, siinä se taas nähtiin! Mitä väliä mistä joku vaate on ostettu. Jos se on hyvä, se on hyvä.
Ap voi laittaa silmät kiinni jos pelottaa. Ja nenän, jos kuvottaa.
Ihan sama mistä ostaa jos löytyy hyvä kledju. Minulla on vaatteita ostettu sekä Lidlistä, Stokkalta että pikkuputiikeista ja kaikkea siltä väliltä. Jokainen ostakoon mistä haluaa.
Ruokakaupoissa on isompia kokoja kuin putiikeissa tai tavarataloissa. Jos vaatteiden mitoitus ei vastaa ihmisten todellisia mittoja, niin vaatteet haetaan sieltä, mistä niitä saa.
Olisi hirveää cringeä nähdä joku Prismassa tai Citymarketissä. Onneksi en joudu näin kiusalliseen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Helposti
Esimerkiksi Prismassa ja Citymarketissa saa rauhassa katsella ja kokeilla vaatteita ja kenkiä ilman että kukaan myyjä ryntää heti paikalle. Jos ostaa samalla reissulla ruokaa, niin laittaa luonnollisesti vaatteet ja ruuat eri muovikasseihin, jolloin välttää hajuhaitat.
Ilkeen kyllä ostaa, ei haittaa yhtään. Ei kaikkien tarvitse elää niinkuin sinä.
Ap:n Michael Kors silmälasit kärsii, kun ne näkee tavisvaatteita.
Mitä siitä? Älä sitten osta sieltä. Anna muiden tehdä mitä tekevät.