Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sanoi eilen, että; "Te olette veljesi kanssa ensimmäistä sukupolvea, joka ei tehnyt lapsia".

Vierailija
01.06.2020 |

Mikä teissä on mennyt pieleen? Olen 49 vuotias. Ohitin sanomisen samantien, mutta se sattui todella pahasti, koska en ole vapaaehtoisesti lapseton. Ihmissuhteeni ovat vaan aina olleet epäonnistuneita. Miksi se on ainakin noilla 75-80 vuotiailla vallitseva ajatus, että kaikki menee elämässä aina kuin oppikirjassa. Näin minullekin lapsena suorastaan ohjeistettiin, että mies, oma asunto ja lapsia. Mikää näistä ei ole kohdallani toteutunut, ja tunnen olevani todella epäonnistunut kummajainen vanhempieni silmissä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki esi-isäsi- ja äitisi ovat saaneet lapsia. Joten onhan se äitisi oikeassa.

Vierailija
2/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla myös viimeistä sukupolvea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa, että "olen sellainen millaiseksi minut kasvatit".

Vierailija
4/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta älykkäältä hän.

Mulla on kaksi lähes satavuotiasta kummitätiä, jotka eivät tehneet lapsia yli 70 vuotta sitten.

Ja ""ensimmäinen sukupolvi, joka ei tee lapsia" olisi myös viimeinen.

Vierailija
5/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarkoitti kommentillaan koko ikäpolveani, ei pelkästään minua ja veljeäni.

AP.

Vierailija
6/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ton nyt voi palauttaa bumerangina äidille suoraan: suhteet epäonnistuneet = paska ihmissuhdemalli kotoa.

Mulla sama mutta olen lapsen ehtinyt tehsä ennen eroa kun olen sillai nopea käänteissäni.

Vierailija
7/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sisällötön tokaisu. Jos sinun sukupolvesi on olemassa, määritelmällisesti jokainen edellinen sukupolvi on hankkinut lapsia. Tuo ei ole mitenkään ihmeellinen saavutus. Maailmanhistoriassa on myös miljoonia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan saaneet lapsia, teidän suvussanne myös.

Vierailija
8/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielisairas tai persoonallisuushäiriöinen odottaa lastensa toteuttavan hänen unelmansa.

Sori mutta mutsillas on pissaa päässä.

Vierailija
9/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ehdotuksia:

-Hmmm.

-Aha.

-Jaa.

Vierailija
10/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta älykkäältä hän.

Mulla on kaksi lähes satavuotiasta kummitätiä, jotka eivät tehneet lapsia yli 70 vuotta sitten.

Ja ""ensimmäinen sukupolvi, joka ei tee lapsia" olisi myös viimeinen.

Värinvaihto on menossa ..

Zinc

Olet tänään normaalia pahemmin sekaisin. Pitäiskö käydä apteekissa?

Vierailija
11/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
12/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus ehdotuksia:

-Hmmm.

-Aha.

-Jaa.

Tiedän kyllä, että vastausehdotuksia on yhdyssana!

Vierailija
13/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisesti. :)

Toki jos vilkaisette sukukirjoja, niin varmasti siellä on päättyviä haaroja ollut maailman sivu. Osattiin sitä ennenkin.

Se, mikä voi nykysukupolvelle olla erilaista, on se, että lapsettomaksi jäädään yhä useammin omasta valinnasta. Tai mistä minä tiedän. Oli niitä omasta tahdostaan lapsettomia (puolisottomia) varmasti ennenkin.

Vierailija
14/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veli vielä ehtisi saamaan lapsen? Kerro hänelle, että tahdot tädiksi?

Onko aloitus provo? Näitä pohditaan yleensä kun 30 v lähestyy ja viimeistään 35 v iässä, jos on perehtynyt lisääntymiseen. Miksi ei perehtyisi, sillä onhan kyseessä erittäin tärkeä elämänvalinta? Asiat täytyy osata laittaa tärkeysjärjestykseen nuorempana, eikä ottaa kaikkia ohjeita aivan vakavasti. Eikö vanhempasi kertoneet sinulle tästä aiemmin, vaan painottivat edelleen materiaalisia puitteita?

Vierailija
15/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kivaa, kun sulla ei ole sitten jälkeläisiä.

Se luo turvallista tunnetta vanhana, lähellä kuolemaa, että ole osuuteni tehnyt.

Vierailija
16/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästäsi päätellen äidilläsi voi olla dementia alullaan. Samoin Zinkillä, joka on vaihtamassa väriä sinimustasta punamustaan ja ompelee itselleen hellemekkoa natsilipusta.

Vierailija
17/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa hänelle että hän itse on sukupolvea, jolle hänen lapset voi määrätä eutanasian.

Vierailija
18/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on väärässä. Syntyvyys on laskenut 70-luvulta lähtien.

Vierailija
19/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanha äitee katkera, kun/jos ei saanut lapsenlapsia?

Vierailija
20/61 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vase mmistolaiset suvut kuihtuvat nyt lopullisesti pois. Ei se haittaa, aikansa kutakin.

Ne, jotka arvostavat sukuaan ja juuriaan hankkivat kyllä monilapsisen perheen. Perinteiset arvot ovat heilla kunniassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan