Haluaisin pitää tapailemani miehen ystävänä ja etsiä jonkun toisen seurusteluun.
Ei taida onnistua, tuo mies on niin rakastunut minuun =(
Kommentit (50)
Tämä on nyt off topic, lähinnä keskustelun kyynikoille tiedoksi: miehen ja naisen välillä voi olla muutakin kuin seksuaalista toimintaa tai "kaveruutta, jossa nainen höpöttää ja mies sanoo mitä nainen haluaa kuulla". Ihan oikeasti on mahdollista, että mies ja nainen vapaaehtoisesti viettävät aikaa keskustellen musiikista, politiikasta, tieteestä, harrastuksesta, jne. ihan siinä missä kaksi miestä tai kaksi naista keskenään.
Aloittajan ja tuon miehen kohdalla se on kyllä hyvin epätodennäköistä, kun tunteita on jo romantiikan suuntaan. Mutta aloittajan pitää näyttää nyt korttinsa ja heittää pallo miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan ap, mitä mies saisi kaverisuhteesta kanssasi? Niinpä..
No esim. kivan kaverin jonka kanssa voisi viettää aikaa, jutella, käydä jossakin. Ihan samoja asioita kuin kaverisuhteesta miehenkin kanssa.
En voi uskoa että miehet on oikeasti niin yksinkertaisia että naisessa kiinnostaa vaan seksi, mitään muuta arvoa naisella ei ole miehen elämässä.
Toki on naisia joilla ei vaikuta olevan mitään yhteistä henkisellä puolella miesten kanssa, mutta sitten on paljon naisia jotka ovat mukavaa seuraa ja kiinnostuneita monista samoista asioista kuin miehetkin ja joiden kanssa voi jutella kaikesta ja vaikka käydä pubissa, leffassa, syömässä ym.
Naisten kanssa kaveruuteen tuppaa tulemaan aina jotain ylimääräisiä komplikaatioita. Tapa kommunikoida on erilainen ja kiinnostukset monesti myös. Tästä syystä kaverit ovat kaikilla yleensä samaa sukupuolta.
Mehän ollaan sitten aika samanlaisia. Mä nimittäin haluaisin pitää tapailemani naisen panona ja etsiä toisen naisen seurusteluun.
Sull on mun luonto.
ystävyyssuhde tulee olemaan tuhoon tuomittu. Mies kuitenkin haluaa enemmän ja toivoo salaa että teistä vielä joku päivä tulee jotain, vaikka sanoisi muuta. Ei kannata olla liian sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa esim tilanne että tapailisit halvaantuneen siskosi miestä (tästä ei nyt kyse, mutta esimerkkinä). Toki jo alunperin väärin tällainen suhde. Olisiko väärin lopettaa se ja toivoa ystävyyttä?
Ap.Sun kannattaa vain lopettaa suhde.
Toinen vaihtoehto: Etsit hänelle toinen nainen joko ystäväpiiristäsi joka on vapaa tai vapautumassa, ja tutustuta hänet siihen mieheen. Silloin voit jatkaa kaverina.
EI TÄTÄ. Minua ainakin ärsyttäisi suunnattomasti, jos joku yrittäisi parittaa minua ihmiselle, joka ei todennäköisesti olisi edes minun tyylinen alkuunkaan. Hoidan kumppaninhaun itse, siihen ei tarvitse muiden puuttua. Epäilen että minua on yritettykin saada yhteen erään miehen kanssa, jota kohtaan itse tunnen lähinnä ällötystä. Mieluummin olisin ollut tietämättä senkin ihmisen olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan ap, mitä mies saisi kaverisuhteesta kanssasi? Niinpä..
No esim. kivan kaverin jonka kanssa voisi viettää aikaa, jutella, käydä jossakin. Ihan samoja asioita kuin kaverisuhteesta miehenkin kanssa.
En voi uskoa että miehet on oikeasti niin yksinkertaisia että naisessa kiinnostaa vaan seksi, mitään muuta arvoa naisella ei ole miehen elämässä.
Toki on naisia joilla ei vaikuta olevan mitään yhteistä henkisellä puolella miesten kanssa, mutta sitten on paljon naisia jotka ovat mukavaa seuraa ja kiinnostuneita monista samoista asioista kuin miehetkin ja joiden kanssa voi jutella kaikesta ja vaikka käydä pubissa, leffassa, syömässä ym.
No esim. minusta on mukava ruotia naisten ulkonäköä suorasanaisesti, ei tietenkään läsnäolevien, vaan muiden. Mutta naisseurassa tämä keskustelunaihe ei jostain syystä ota tuulta alleen. Sen vuoksi kaverini ovat miehiä.
Ja mitään muuta puheenaihetta ei elämässäsi ole? Ei kiinnosta keskustella elämästä, tieteistä, taiteista, politiikasta, elokuvista, tv-sarjoista, kirjoista, ruuasta, matkoista, harrastuksista?
Jos näin on, niin ihan ymmärrettävää ettei naiset seurassasi viihdy.
En ole tiennyt, että nainenkin voisi tyytyä! Siis tyytymissuhde, "oon tämän kanssa kunnes löydän paremman"!
Miehillehän tämä on tyypillistä, esim eksäni ja nyksäni. :(
No, jos ap olisi aito niin eihän tuosta mitään tule. Kerro kumminkin miehelle tunteesi, tai paremminkin tunteettomuuteesi. Oletko varma, että rakastaa? Ehkä voitte olla panokavereita sillä välin kuin molemmat etsitte sitä ihmistä, jonka oikeasti haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Niin, en halua menettää häntä 'turhaan'. En välttämättä löydä ketään sopivaa heti, tai koskaan..
Ap.
No tämä onkin kiva 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa esim tilanne että tapailisit halvaantuneen siskosi miestä (tästä ei nyt kyse, mutta esimerkkinä). Toki jo alunperin väärin tällainen suhde. Olisiko väärin lopettaa se ja toivoa ystävyyttä?
Ap.
Mitä siellä oikein on meneillään??!! 😀😨😵
Pysyykö joku kärryillä tässä juonessa?
Se helppoa naisen ottaa selvä miehen aikeista, on vain antamatta. Mies ei taas välttämättä pääse koskaan kartelle siitä syy vaimon haluttomuuteen on se, että vaimo himoitseekin vain muita miehiä...