Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhean huono omatunto :' ( Saakohan vauva jonkun trauman jos aiti huutaa sille? Ikina ennen ei oo tallasta sattunu, tytto pian 11kk. Mun hermot on ihan riekaleina, sain just tietaa

Vierailija
06.07.2006 |

melkein yhtä aikaa että miehellä sivusuhde ja minulla rintasyöpä. Meidän tyttö on yleensä aina ollut ns. helppo vauva, nyt jostain syystä monta päivää jo hankala, ei millään nukkuisi päiväunia jne. Meni vaan tänään totaalisesti hermo kun yritin nukuttaa sitä vaunuissa, karjuin pää punaisena että turpa kiinni ja rynkytin vihaisesti vaunuja pari kertaa.. Tyttö säikähti ihan kauheasti. Nyt se nukkuu tuolla ulkona ja minä itken.. Aivan järkyttävän paha olla :' ' ' ' (

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taman päivän päästä. Nyt olemme ihan kaksin kun mies häipyi ilmeisesti sen uuden naisen nurkkiin tai jonnekin muualle,puhelimessa ei kertonut missä on. Kriisipuhelimeen olen soittanut mutta ei siitä tuntunut olevan juurikaan apua. KAikki on vaan niin epätodellista ja sumeaa. Kyllä tämä muuten, en vaan kestä ajatusta että pieni tyttöni joutui pelästymään omaa äitiään :((

Vierailija
2/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei ole mikään helppo vauva, mitään sinne päinkään.

Mutta mä uskon, että ei se elämä tule olemaan muutenkaan kamalan ruusuista aina... Kenties hetkeksi säikähti, mutta jos yleisesti ottaen olet ihana ja mukava äiti, niin tuskin mitään traumoja saa... Luultavasti saat itse pahemman mielen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hyvälle äidille tulee huono omatunto. lapsesi ei taatusti saa traumoja tuollaisesta. kun vaavi herää, anna pusu ja hali.

Vierailija
4/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on onnellinen, kun otat syliin, kun herää... :)

Huutaminen on vielä " ihan ok" , sitä nyt tulee varmasti elämän aikana tapahtumaan useasti -ei aina vaan voi olla teräksen kovat hermot... Ole huoleti, joku jo sanoikin, että olet hyvä äiti, kun sulla on huono omatunto.

Pussaa pientä, kun herää, kyllä se siitä... :)

-5, joka myös tänään huusi

Vierailija
5/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle voimia, en voi edes kuvitella miten rankkaa sulla on =( Mutta ei se vauva traumatisoidu tuosta, älä sitä murehdi vaan keskity omaan jaksamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi