Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitäkin huuto. netissä yksityisviestit,

Vierailija
06.07.2006 |

missä pyydetään myymään kohde heti, suoraan kysyjälle? Mulle tuli taas viesti joltakin joka haluaisi ostaa kohteeni, miksi ne kuvittelevat että haluaisin myydä sen ilman huutokauppaa? Multahan jäisi hyvät rahat saamatta. Pitääkö noille vastata, onko epäkohteliasta jättää vastaamatta? Tällekin kelpaa vaan puhelinvastaus, sähköpostia ei kuulemma saa lähettää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari kohdetta auki ja kahteen oli jo tullut kilpahuutokin. Yksi laittoi sitten mulle yksäriä miehensä tunnuksella ja siinä sanottiin, että hän HALUAA ostaa nuo, mutta ukon mielestä hänellä on jo liiaksi tavaroita jne. Ja mun pitää laittaa hänelle tekstaria ettei mies saa tietää asiasta ja lähettää tuotteet matkahuollolla ettei mies saa tietää. Ja hän tarjosi noista muistaakseni paljon vähemmän kuin mitä niissä oli se huudettu hinta.

Vierailija
2/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi edes enää vastata noihin viesteihin, koska suurin osa on jotain tosi surkeita ostotarjouksia. Varmaan trokareilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynyt tuotteen jollekin toiselle suoraan.

Ja itse olisin ollut huutamaan niistä tuotteista varmasti PALJON enemmän kuin se kenelle suoraan myi maksoi!