Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kanssa yöjunassa olleet...

Vierailija
06.07.2006 |

millaisia kokemuksia on? nukuitteko samassa sängyssä ja miten lapsi sai nukuttua? olen pojan kanssa lähdössä yöjunalla helsinkiin ja mietin miten mahtaa sujua... =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nukkunut yhtään,sängyt kapeat. Poika nukahti vasta tunti lähdön jälkeen(klo 00.30).

Vierailija
2/7 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin meni,juna lähti jotain klo22 ja klo 23 saatiin muksut nukkumaan. Minä nukuin pojan kanssa alasängyssä ja mies tytön kanssa yläpedillä. Aikuiset ei niinkään hyvin nukuttu,mutta nukuttiin kuitenkin,mutta lapset olisivat nukkuneet pidempäänkin kuin klo 7 asti. meillä ainakin tosi positiivinen kokemus ja kun paljon tota väliä reissaamme niin reissaamme sen tästä lähtien junalla,ei enään autoa kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana oli 5-vuotias poika, alkuun matka vähän jännitti, mutta pian poikakin sai unen päästä kiinni ja hän nukkui perille saakka. Meillä oli autokin junassa, joten pojalla oli oma sänky. Niin kapeaan sänkyyn en olisi enää pojan kanssa kahdestaan mahtunut.

Vierailija
4/7 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

junassa helsinki-oulu väliä pari kertaa. sillon ku hän oli noin 5,5kk ja 1v. hyvin on menny. hän nukkuu vieressä, tosin ite en kovin hyvin nukkkunu ku poika pyörii, mut nukuin kuitenki. ei siis mitään hankaluuksia. voin suositella!

Vierailija
5/7 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi sua!

Vierailija
6/7 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin meni, tytöt nukkuivat vierekkäin alasängyssä, minä seuraavassa ja mies kolmannessa. Jännää oli mutta hyvin nukuttiin.

Vierailija
7/7 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nukkui matkasängyssä, koska se oli muutenkin mukana. Sänky mahtui juuri sopivasti lattiatilaan. Nukahti ihan normaaliin aikaan ja heräsi aamulla tyytyväisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme