Lähden kohta golfaamaan. Kysy mitä haluat.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähdetään myös kohta kentälle. Golf on mahtava laji.
Luonnon tuhoajat!
Meinaat, että Suomen ekosysteemi ja luonto on järkkynyt golfkentistämme?
Mietis nyt montako eläintä on menettänyt kodin jonkun golf kentän takia. Itsekkäiden porvareiden laji.
Oletko käynyt golf matkalla ulkomailla? Jos olet, niin missä ja oliko erilainen fiilis golfata mitä Suomen kentillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähdetään myös kohta kentälle. Golf on mahtava laji.
Luonnon tuhoajat!
Mietis nyt montako eläintä on menettänyt kodin jonkun golf kentän takia. Itsekkäiden porvareiden laji.
Paljon enemmän teiden ja kotien vuoksi. Suomen pinta-alasta ei ole promilleakaan golf-kenttinä. Sitä paitsi ainakin linnut viihtyvät hyvin golf-kentällä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt golf matkalla ulkomailla? Jos olet, niin missä ja oliko erilainen fiilis golfata mitä Suomen kentillä?
Kanarian saarilla joka toinen talvi, yhdistetyllä loma/golf matkalla, maltilliset 4 kierrosta viikossa pelaan. Onhan se hieno päästä pelaan helmi/maaliskuussa. Mut pelaaminen itsessään on samanlaista, varaus, tiskiin maksaan ja ykkös tiille ja palloa ilmaan.
Muistathan harrastaa myös liikuntaa golfin pelailun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta. T:ap
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Satakunta kierrosta kun kesässä kiertää mailakärryä lykkien ja välillä pallo huitoen, niin siinä on liikuntaa aika lailla. Sopii kokeilla jos ei usko.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Sanoo ihminen, joka ei tajua golfista mitään vaan kuvittelee sen olevan jotain eläkeläisten norkoilua nurmikolla tai huristelua golf-autolla.
Kierros nyt kuitenkin on noin kymmenen kilsan tarkkaan aikataulutettu lenkki, missä välillä lyödään palloa ja lähes koko ajan kannetaan bägiä tai raahataan sitä mukana tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan työntänyt kolfimailaa anukseesi?
En ole.
Oletko koskaan työntänyt golfpalloa anukseesi?
Itse olen matkalla frisbee-golfaamaan, joten oletko kokeillut tätä lajia?
Jos olet niin mitä mieltä lajista?
Missäs itse asut? Eikös omasi kämppäkin aja samaa asiaa?
Siitä hieno harrastus, että voi pelata ala-asteikäisestä vaikka 100 vuotiaaksi ja nauttia. Tällä hetkellä vie liikaa aikaa . Miinuksena myös yleensä liian ahtaat ( hitaat) kentät. Odottaminen on tylsää. Hyviä kierroksia kaikille,. Nainen 60-.
Jos olet mun mies, et lähde, ennen kuin piha on siivottu kun illalla tulee vieraita syömään!!!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen matkalla frisbee-golfaamaan, joten oletko kokeillut tätä lajia?
Jos olet niin mitä mieltä lajista?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mun mies, et lähde, ennen kuin piha on siivottu kun illalla tulee vieraita syömään!!!
Kulta! Siivosin sen jo torstaina! T:ap
Kyllästyttääkö koskaan? Onko seuralla väliä? Raivoatko jos tulee epäonnistunut lyönti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä siellä "kullittele" - pidätkö minua sokeana vai vähäjärkisenä? Ruohonleikkuri laulamaan niin ehdit kentälle veilä kolmeksi tunniksi. Pahoittelen koronajonotusta, mutta tämä koskee minuun enemmän kuin sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä siellä "kullittele" - pidätkö minua sokeana vai vähäjärkisenä? Ruohonleikkuri laulamaan niin ehdit kentälle veilä kolmeksi tunniksi. Pahoittelen koronajonotusta, mutta tämä koskee minuun enemmän kuin sinuun.
Jos noista kahdesta joutuu valitsemaan niin sokeana. T:ap