Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja, miten suhtautuisitte tähän?

Vierailija
31.05.2020 |

Olemme nelikymppinen, pitkään yhdessä ollut pariskunta ja seksin saralla aina kaikesta avoimesti puhuttu. Tiedän, että vaimo haaveilee isoista peniksistä. Olen jopa hänelle antanut joskus luvan sellaista kokeilla, mutta ei käytännössä halua toteuttaa tuota. No, pari kuukautta takaperin hankin hänelle monsteri kokoluokan dildon (ympärys 16 cm), jota olemme yhdessä käyttäneet. Yllätyksekseni olen huomannut, että on vähän harmittanut huomata miten paljon voimakkaampia orgasmeja vaimo saa tällä kuin minun kanssa. Saa kyllä minunkin kanssa aika helpostikin, mutta dildolla esim. Ejakuloi lähes joka kerta kun tätä ei ole koskaan minun kanssa tapahtunut.

Tiedän, että aikuisen miehen ei pitäisi kai kumiesineelle olla mustasukkainen vaan pikemminkin iloita vaimon puolesta, mutta vähän hankalaa se on. Tietenkään en aio kieltää tuota vaimolta, mutta miten voisin omaa suhtautumista muuttaa?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin joskus mutta ei vaimo välitä sitä ottaa sisälleen eikä vastaavaa vaikutusta ollut. Jos olisi ollut niin olisin pelkästään iloinen. Enhän voi Satisfyerillekään mustis olla vaikka vaimo saa mielettömät orkut sillä minuutissa ja mulla menee samaan hommaan 10-15 minuuttia.

Vierailija
2/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma ja ai että miten paljon parempaa oma seksielämä ollut ton jälkeen! Iloitsen itse todella paljon kun vaimo nauttii hulluna ja palkkioksi saan myös suurempaa itseeni kohdistuvaa halua. Eli kukaan ei häviä. Ja tavallaan myös ymmärrän sen fysiologisen faktan, että paksun tuottama tunne vaginassa on erilainen kuin normi peniksellä ja jos sitä ei itse pysty tuottamaan, mutta siihen on keinot muuten niin miksi ihmeessä niitä ei saisi käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olette avanneet Pandoran lippaan. Mistä tiedätte ettei vaimo lähde hakemaan oikeaa isoa kun tietää miltä se voi tuntua?

Vierailija
4/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olette avanneet Pandoran lippaan. Mistä tiedätte ettei vaimo lähde hakemaan oikeaa isoa kun tietää miltä se voi tuntua?

Samasta syystä kun en minäkään lähde hakemaan tiukempivittuista.

Vierailija
5/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, koska vaimoni rakastaa minua. Kun luottamus on kunnossa, voi toisen antaa huoletta nauttia sellaisesta, jota ei itse pysty tarjoamaan. Minusta se on rakkautta.

Vierailija
6/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko vaimo ihastuu niin paljon dildoon/s.fyeriin että ei ukkonsa kalu kiinnosta entisen vertaa? suulla olen hänet aktiivisesti hoidellut mutta haluasi kaksipäisen kait.ongelma vielä sekin että itse teen aloitteet ja en kauheasti tunne itseäni halutuksi

Vierailija
7/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ristiriitainen kysymys. Olet antanut vaimollesi luvan kokeilla vierasta? Mutta hän ei siis halunnut vierasta. Ja nyt sinua häiritsee vaimosi dildon käyttö? 

Kyllä minulla olisi asia täysin päinvastoin. Jos vaimollani olisi dildo, niin se olisi ok. Mutta jos hän kävisi "kokeilemassa" vierasta isoa munaa, niin se ei todellakaan olisi ok.! Nehän ovat aivan täysin eri asioita!

Tämä kummallisuus kysymyksen asettelussa tekee sen, että  epäilen aloituksen olevan provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän