Kuin huomaamatta minustakin on tullut yksi heistä, jotka eivät enää katso tv:tä
En muista, milloin viimeksi olisin avannut television. Joskus talvella se varmaan oli, kun iäkäs sukulainen kävi kylässä ja halusi katsoa toisella silmällä hiihtoja.
Aina välillä olen lukenut ohjelmatietoja, mutta mitään sellaista ei ole tullut vastaan että olisin miettinyt, että tuopa täytyykin katsoa.
Perheen teinitkään eivät ole vuosikausiin olleet kiinnostuneet tv-tarjonnasta. Kaikki on netissä.
Onko muille käynyt lähiaikoina samoin?
Kommentit (43)
Eikö kanavien ohjelmajohtajat tajua, että jos joku tv-kanava panostaisi kesäkauteen, se saisi imuroitua kaikki katsojat itselleen?! Kuka helkkari muka haluaa nähdä Uunoja, Bondeja, Harry Pottereita kymmenettä kertaa ja muita uusintoja? Kyllä ihmiset katsovat töllöä myös kesällä, jos sieltä tulee jotain tolkullista.
Kanavia on vaikka kuinka mutta ei mitään katsottavaa. Uusin tulokas ilmaiskanavilla taitaa olla Inez, joka on uskomatonta kuraa. Pikkujulkkikset höpöttävät niitä näitä ja lukevat iltapäivälehtiä. Millähän rahalla tuotakin pyöritetään, ei kai sillä kanavalla ole edes mainoksia.
Olen viisikymppinen nainen ja katson aika paljon tv:tä, mutta varsin valikoiden, eli oikeastaan vain sarjoja ja dokumentteja. Ja silloin tällöin jonkun elokuvan, mutta käyn paljon elokuvissa joten olen jo nähnyt oikeastaan kaikki minua kiinnostavat elokuvat. Joskus tulee sellaisia joita ei koskaan edes tuotu elokuvateattereihin.
En katso oikeastaan ikinä tv:tä livenä, vaan kaikki tallentuu digiboxille ja sieltä sitten katson. Tänä vuonna olen nähnyt toistaiseksi seuraavat sarjat (juu, pidän näistä listaa koska joskus on hyödyllistä tarkistaa mitä on milloinkin nähnyt):
Vienna Blood
Dublin Murders
Dracula
The Trial of Christine Keeler
Fearless
Mr. Robot - season 4
World on Fire
The Pale Horse
Good Omens
Snowfall - season 3
American Horror Story - season 8
Big Little Lies - season 2