Mitä ilkeitä kommentteja kuulet isosta pepusta? Ja pitääkö iso peppu yrittää peittää?
Ootko sitä mieltä että iso peppu pitäisi yrittää peittää esim. tunikoilla, mekoilla vai saako pukeutua vartalon myötäsesti?
Entäs mitä kommentteja oot kuullu pepustasi?
Kommentit (91)
Ilkeitä kommentteja en ole kuullut isosta pepusta, pieruja vain. Jos sieltä alkaisi kuulua ilkeitä kommentteja, luulen ettei pelkkä peittäminen auttaisi, vaan pitäisi tukkia. Vaikkapa anustapilla.
Vierailija kirjoitti:
Isopyllyiset naiset ovat ihania!
On
mies52v
Voi kuule ku ei sitä voi peittää eikä piilotella.
En ole kuullut ilkeitä kommentteja, miehiltä yleensä vain kehuja. Mulla on iso perse muuhun vartaloon verrattuna ja en sitä mielelläni esittele. Tällä hetkellä on muodokas pylly muodissa niin miksei se voisi näkyä?
Kauanko peppusi pesemiseen kuuluu aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Seiskaluokasta asti haukuttu. Tutut ja tuntemattomat. Inhoan tuota takalistoani. En koskaan kävele vartalonmyötäisissä vaatteissa.
Oletko tosissasi? Että ihan tuntemattomat ihmiset haukkuu sun takapuolta?? Milloin ja missä tianteessa noin voi käydä? Ajattelen ennemminkin että kateudesta haukkuvat, jos haukkuvat.
Iso ja muodokas peppu on ihana, kunhan se ei ole sellainen ylipumpattu ja ylitreenattu perspanoperse, kuin twerkkaajilla on.
Ei iso peppu naisella ole yhtään ruma. Miehellä se kyllä on.
Siis: jos olet nainen, kuten tulkitsin, pidä huoli, että se upea peppu huomataan!
Joo, semmonen suamalainen littee mutta hemmetin levee isoilla hymykuopilla, nam.
Ehkä voisi olla syytä laihduttaa, jos se takapuoli on liian iso?
Useimmilla sopusuhtaisilla kehittyneet pakarat ovat vain eduksi.
Iso pylly on just paras. Mahdolliset kommentit ja naljailut ovat hyväntahtoista verhottua kehumista tai kateutta. Näin on aina ollut, vaikka jotkut väittävät että iso peppu naisella on vasta nyt tullut muotiin. Muotia tai ei niin sellaista on ihailtu aina.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä kommentteja en ole kuullut isosta pepusta, pieruja vain. Jos sieltä alkaisi kuulua ilkeitä kommentteja, luulen ettei pelkkä peittäminen auttaisi, vaan pitäisi tukkia. Vaikkapa anustapilla.
Mä olen kerran kuullut aika ilkeän kommentin, juuri istahdettuani pitkän matkan bussiin. Ja se kommentti liittyi edelliseen ateriaani. Olisi pitänyt ottaa herja tosissani, ja jäädä pois heti seuraavalla pysäkillä. Kostautui. Tuli iso lasku bussin penkin vaihtamisesta. Muun kalabaliikin voinette kuvitellakin.
Vierailija kirjoitti:
Leveä perse on ruma.
Kutsuvasti keinahteleva leveä ja pyöreä lantion kaari vetää miehen katsetta magneetin lailla.
Ei sieltä kuulu kommentteja, koska kukaan ei asu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, semmonen suamalainen littee mutta hemmetin levee isoilla hymykuopilla, nam.
Se toinenkin versio on ihan kiva, missä pakarat hyllyy polvitaipeissa asti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveä perse on ruma.
Kutsuvasti keinahteleva leveä ja pyöreä lantion kaari vetää miehen katsetta magneetin lailla.
Suomineidolla harvemmin mitään lantionkaarta on. Siinä on leveä lommo.
Seiskaluokasta asti haukuttu. Tutut ja tuntemattomat. Inhoan tuota takalistoani. En koskaan kävele vartalonmyötäisissä vaatteissa.