Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12 seksikumppania

Vierailija
30.05.2020 |

Juuri luin jutun, jossa naisella on ollut 200 kumppania ja moni kommentoi siihen, että onpa ällöttävää, niin tulipa mieleen entinen seurustelukumppanini, joka totesi, että mun "luku" on aivan liian korkea. Ymmärrän, että jonkun mielestä 200 on jo liian korkea, mutta että 12?! :D Mun mielestä se on ihan normaalia 30-vuotiaalle...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentäviä kommentteja :D Mulla oli nuorena teinirakkaus naapurin pojan kanssa, mutta opiskelut veivät erilleen, joten olin sen jälkeen 3 vuotta sinkkuna, 3 vuotta parisuhteessa, 3 vuotta sinkkuna ja sitten tapasin tämän miehen, jonka kanssa seurustelin kunnes hän tölväisi, että 12 on liikaa. Mun mielestä 9 kumppania 6 sinkkuvuoden aikana on tosi vähän...

Ap

Kaikkien mielestä irtoseksi ei ole ok, siksi.

Mikä irtoseksissä on vikana? 9 kumppania jaettuna 6 vuodella on keskimäärin 1 kumppani 8 kuukauden välein. Eli jos käyn kerran 8 kuukaudessa treffeillä, joilla päädytään harrastamaan seksiä, niin mikä siinä on ihmeellistä?

Tai entä jos olisinkin 9 kertaa 8 kuukauden pituisissa suhteissa, niin olisiko se parempi? Silloinhan sitä seksiä tulisi harrastettua aika paljon enemmän kuin yhden kerran kahdeksan kuukauden aikana...

Vierailija
22/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 1 ja olen 39v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 0. Häpeän sitä ja se nykyään blokkaa kaiken miehiin tutustumisen... N37

Miksi? Itse oon ylpeä neitsyydestäni.

Helppo siitä olisi päästä eroon jos haluaisi...

Vierailija
24/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnossa vikaa, jos täytyy laskea?

Vierailija
25/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 on ihan liikaa. Mä kuvittelen asian aina niin että ne 12 miestä olisi mun edessä ja huutelisivat ja irvailisivat mulle ''meinaatko mennä jälkiliukkaille'' ja ''ei muutakun jonon perälle''.

Voi mikä ressukka. Pitäiskö sun tehdä jotain sun itsetunnolles? Noin epävarma mies karkottaa kätevästi naiset.

Vierailija
26/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 on ihan ok

Vierailija
27/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 0. Häpeän sitä ja se nykyään blokkaa kaiken miehiin tutustumisen... N37

Miksi? Itse oon ylpeä neitsyydestäni.

Helppo siitä olisi päästä eroon jos haluaisi...

Jaa, eipä siinä mitään ylpeiltävää ole ollut. Olin aika luuseri nuorena enkä todellakaan "päässyt siitä eroon", ja tietyn iän jälkeen siitä on tullut mörkö ja valtava turn off miehille. 30v jälkeen olen muutamalle kertonut ja kaikkien kiinnostus minuun on loppunut siihen paikkaan. Sanotaan ettei jakseta alkaa opettaa noin perusasioita aikuiselle, tai että jotain vikaa täytyy olla. Kiitos, en enää halua edes yrittää tutustua kehenkään.

Vierailija
28/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä naisten mollaamista ja alistamista.

Mulla on ollut vain 1. Mitä sitte jos jollakin on ollut vaikka 10000000 kumppanii? Kunhan ehkäisystä on huolehdittu niin so?

Kysytkö tosissasi mitä väliä on yhteiskunnan degeneraatiolla?

"In Sex and Culture, Unwin studies 80 different nations and 6 civilizations throughout history, examines their individual rises and falls, and concluded that the causes of which were largely determined by the loosening of sexual conventions and lessening of monogamous relationships"

https://en.wikipedia.org/wiki/Sex_and_Culture

Vierailija
29/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näitä kumppaneja on ollut 2 ja vihasin molempia. Olin vain epävarma. Oma toiveeni on että olisi 0 ja että voisin tarjota tuota lukua oikealle rakkaudelle. Juttu vain on niin, että jokaiselle on se oma sopiva luku ja jos se sopiva luku on 0 ennen oikeaa rakkautta, teillä ei ole mitään oikeutta lässyttää täällä jostain tiukkapipoisuudesta. Minä en ainakaan ottaisi miestä, joka on ottanut 12 tai 100.

Senkus alaklikkaatte, kun teidän maailmankatsomuksenne ei riitä siihen, että eri vaatimustasoille on tilaa tässä maailmassa. Vaikka oma vaatimustasoni on todella korkea, se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö sallisi muiden vaatimustasojen kohtaavan onnellisesti toisensa. Jos jollekulle on ok 50 tai 12 kumppania ja siitä syntyy onnellinen yhteiselo, antaa mennä. En vain kestä sitä suvaitsemattomuutta, että jos itse toivon jotain muuta, olen mukamas huono ihminen kun etsin jotain muuta kuin mikä on keskiverrosti valtavirtaista ja normaalia.

Vierailija
30/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut vain 2, ja molemmat oli pitkiä suhteita. Ikää on 44 vuotta, ja jotenkin ehkä toivoisi, että olisi hiukan enemmän kokemusta. Vähän on kynnystä tonkin takia ryhtyä mihinkään.

Ehkä sellainen 5 - 6 kumppania olisi sellainen "sopiva" määrä omasta mielestä.

Vierailija
31/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla näitä kumppaneja on ollut 2 ja vihasin molempia. Olin vain epävarma. Oma toiveeni on että olisi 0 ja että voisin tarjota tuota lukua oikealle rakkaudelle. Juttu vain on niin, että jokaiselle on se oma sopiva luku ja jos se sopiva luku on 0 ennen oikeaa rakkautta, teillä ei ole mitään oikeutta lässyttää täällä jostain tiukkapipoisuudesta. Minä en ainakaan ottaisi miestä, joka on ottanut 12 tai 100.

Senkus alaklikkaatte, kun teidän maailmankatsomuksenne ei riitä siihen, että eri vaatimustasoille on tilaa tässä maailmassa. Vaikka oma vaatimustasoni on todella korkea, se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö sallisi muiden vaatimustasojen kohtaavan onnellisesti toisensa. Jos jollekulle on ok 50 tai 12 kumppania ja siitä syntyy onnellinen yhteiselo, antaa mennä. En vain kestä sitä suvaitsemattomuutta, että jos itse toivon jotain muuta, olen mukamas huono ihminen kun etsin jotain muuta kuin mikä on keskiverrosti valtavirtaista ja normaalia.

Näinhän se menee. Kovaan ääneen vaaditaan, että 200 on ihan ok ja oma asia eikä se kenellekään kuulu, mutta samat ihmiset tuomitsevat ne, joilla luku on 3 tai 0. Ei ole kaikki kunnossa päänupissa silloin.

Vierailija
32/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 apinaa on kyllä hyvä leffa

Vierailija
33/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 apinaa on kyllä hyvä leffa

Ketju kyllä koskee elokuvaa Likainen tusina.

Vierailija
34/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vain 1. Mitä sitte jos jollakin on ollut vaikka 10000000 kumppanii? Kunhan ehkäisystä on huolehdittu niin so?

"In Sex and Culture, Unwin studies 80 different nations and 6 civilizations throughout history, examines their individual rises and falls, and concluded that the causes of which were largely determined by the loosening of sexual conventions and lessening of monogamous relationships"

Yläpeukut vähän yllätti, olen tätä sanonut pari kertaa täällä ja tietenkin naisten vihat ja haveksunan saa aina palkaksi. Vähän pelkään kuitnekin, ettei mitäään muutosta tapahdu ja Suomi on vararikossa 50-100 vuoden sisään.

eri

Vierailija
35/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nyt on pakko kysyä, että miksi juuri seksikumppaneiden määrä on sellainen asia, joka pilaa ihmisen?

Oletetaan, että joku naisihminen on onnekas ja löytää elämänsä miehen teininä, ja elää vain tämän miehen kanssa läpi elämänsä.

Pari harrastaa seksiä lähes päivittäin.

Toinen naisihminen ei ole yhtä onnekas, vaan tapailee miehiä avoimin mielin, joskus päätyy heidän kanssaan sänkyynkin, ja seksikumppaneita kertyy toistakymmentä vuosien mittaan. Tämä nainen on harrastanut seksiä keskimäärin kerran puolessa vuodessa.

Miksi tämä päivittäin poljettu on jotenkin parempi ihminen, kun taas kerran puolessa vuodessa seksiä harrastanut on pilalla?

Minun mielestäni luvulla ei ihan oikeasti ole merkitystä. Saa olla nollasta miljoonaan, ei ole minulta pois.

Sitä en ymmärrä, että miksi ihmisillä on tarve tuomita toisten luku. Jos oma luku on 5, niin 12 on ihan hirveä määrä ja ihminen on ihan pilalla.

Jos oma luku on 25, niin 5 on säälittävä määrä ja tämä reppana ei varmaan ymmärrä seksistä mitään.

Ei näin ihmiset! Olkaa ylpeitä omasta luvustanne, mutta älkää tuomitko toisia heidän lukunsa perusteella.

Ja jos parisuhteeseen ryhtyy, mutta partnerin seksikumppaneiden määrällä on väliä, niin kertokaa asia. Mieluusti ensitreffeillä.

On törkeää alkaa seurustella ja tuomita kumppanin entinen elämä, se kun on eletty eikä sitä lukua enää jälkikäteen pienennetä. Jos se on parisuhteen ykköskriteereitä, kertokaa se rehellisesti ennen kuin alatte parisuhteeseen kenenkään kanssa.

"Jos sua on pannu yli 3 ihmistä, emme voi seurustella." Noin. Älkää alkako ensin seurustelemaan, ja myöhemmin jeesustelemaan.

Vierailija
36/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin. Tutkimuksen mukaan nuo ovat olleet merkkejä vanhoillisten yhteiskuntien "hajoamisesta", ei että nuo asiat olisivat hajoamisen aiheuttaneet.

Vierailija
37/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Nyt on pakko kysyä, että miksi juuri seksikumppaneiden määrä on sellainen asia, joka pilaa ihmisen?

Oletetaan, että joku naisihminen on onnekas ja löytää elämänsä miehen teininä, ja elää vain tämän miehen kanssa läpi elämänsä.

Toinen naisihminen ei ole yhtä onnekas, vaan tapailee miehiä avoimin mielin, joskus päätyy heidän kanssaan sänkyynkin, ja seksikumppaneita kertyy toistakymmentä vuosien mittaan. Tämä nainen on harrastanut seksiä keskimäärin kerran puolessa vuodessa.

Miksi tämä päivittäin poljettu on jotenkin parempi ihminen, kun taas kerran puolessa vuodessa seksiä harrastanut on pilalla?

Minun mielestäni luvulla ei ihan oikeasti ole merkitystä. Saa olla nollasta miljoonaan, ei ole minulta pois.

Sitä en ymmärrä, että miksi ihmisillä on tarve tuomita toisten luku. Jos oma luku on 5, niin 12 on ihan hirveä määrä ja ihminen on ihan pilalla.

Jos oma luku on 25, niin 5 on säälittävä määrä ja tämä reppana ei varmaan ymmärrä seksistä mitään.

Ei näin ihmiset! Olkaa ylpeitä omasta luvustanne, mutta älkää tuomitko toisia heidän lukunsa perusteella.

Ja jos parisuhteeseen ryhtyy, mutta partnerin seksikumppaneiden määrällä on väliä, niin kertokaa asia. Mieluusti ensitreffeillä.
On törkeää alkaa seurustella ja tuomita kumppanin entinen elämä, se kun on eletty eikä sitä lukua enää jälkikäteen pienennetä. Jos se on parisuhteen ykköskriteereitä, kertokaa se rehellisesti ennen kuin alatte parisuhteeseen kenenkään kanssa.

"Jos sua on pannu yli 3 ihmistä, emme voi seurustella." Noin. Älkää alkako ensin seurustelemaan, ja myöhemmin jeesustelemaan.

Tämä. En tosin ole eläessäni kohdannut ihmistä, jota oma lukuni olisi kiinnostanut,

Vierailija
38/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin. Tutkimuksen mukaan nuo ovat olleet merkkejä vanhoillisten yhteiskuntien "hajoamisesta", ei että nuo asiat olisivat hajoamisen aiheuttaneet.

Oma, virheellinen tulkintasi. Totuus on, että kaikki menestyneet yhteiskunnat ovat monogamisia.

eri

Vierailija
39/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"The best predictor of future behaviour is past behaviour."

Vierailija
40/50 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma, virheellinen tulkintasi. Totuus on, että kaikki menestyneet yhteiskunnat ovat monogamisia.

eri

Eipä yllätä ettet ymmärrä ettei noissa ole mitään ristiriitaa.