Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12 seksikumppania

Vierailija
30.05.2020 |

Juuri luin jutun, jossa naisella on ollut 200 kumppania ja moni kommentoi siihen, että onpa ällöttävää, niin tulipa mieleen entinen seurustelukumppanini, joka totesi, että mun "luku" on aivan liian korkea. Ymmärrän, että jonkun mielestä 200 on jo liian korkea, mutta että 12?! :D Mun mielestä se on ihan normaalia 30-vuotiaalle...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, riippuu asianhaaroista. Minulla on 7/40.

Vierailija
2/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Ja minulta on kysytty menenkö sänkyyn liian helposti. En. Seksiä ei ole ollut yli vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kokee asiat eri tavalla. Mulle 3 olisi jo liikaa. 1 tai 2 voisin vielä ehkä hyväksyä.

Vierailija
4/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 30-vuotiaana 4. 

Vierailija
5/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 0.

M41

Vierailija
6/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä naisten mollaamista ja alistamista.

Mulla on ollut vain 1. Mitä sitte jos jollakin on ollut vaikka 10000000 kumppanii? Kunhan ehkäisystä on huolehdittu niin so?

Vierailija
7/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murroksessa oleva asia. Vielä löytyy vanhemmista sukupolvista niitä, joilla tuo luku on 1 hautaan saakka. Ehkä 20v kuluttua ketään ei enää kiinnosta muiden luvut, keskitytään etsimään itselle se sopiva ja that's it.

Vierailija
8/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vain 1. Mitä sitte jos jollakin on ollut vaikka 10000000 kumppanii? Kunhan ehkäisystä on huolehdittu niin so?

Ehkäisy ei oo mikään satavarma juttu

Vierailija
9/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelitko sinä koulussa myös kilteille pojille? 🥺

Juttelin ja avioiduinkin sellaisen kanssa. Ikää ja seksikumppaneita suunnilleen saman verran kuin aloittajalla. 

#eri

Vierailija
10/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä. Miehille omat säännöt (miesten (osan) mielestä).

Vierailija
11/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 30-vuotiaana ollut neljä seksikumppania ja näistä yksi yli yhdeksänvuotinen suhde. Nyt 40-vuotiaana luku on kasvanut kahdella, eli yhteensä minulla on ollut kuusi seksikumppania. Viimeiseen kahdeksaan vuoteen ei ole ollut ketään ja tuskin enää tuleekaan.

Seksi on ihan yliarvostettua kaikkeen mahdolliseen suuntaan. Mitä väliä vaikka olisi ollut 2000 kumppania, kunhan homma on vapaaehtoista ja kaikille tyydyttävää. Tai vaikka olisi ollut nolla kumppania. Mitä se muille kuuluu.

Vierailija
12/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentäviä kommentteja :D Mulla oli nuorena teinirakkaus naapurin pojan kanssa, mutta opiskelut veivät erilleen, joten olin sen jälkeen 3 vuotta sinkkuna, 3 vuotta parisuhteessa, 3 vuotta sinkkuna ja sitten tapasin tämän miehen, jonka kanssa seurustelin kunnes hän tölväisi, että 12 on liikaa. Mun mielestä 9 kumppania 6 sinkkuvuoden aikana on tosi vähän...

Ap

Vierailija
13/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 on ihan liikaa. Mä kuvittelen asian aina niin että ne 12 miestä olisi mun edessä ja huutelisivat ja irvailisivat mulle ''meinaatko mennä jälkiliukkaille'' ja ''ei muutakun jonon perälle''.

Vierailija
14/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 on ihan liikaa. Mä kuvittelen asian aina niin että ne 12 miestä olisi mun edessä ja huutelisivat ja irvailisivat mulle ''meinaatko mennä jälkiliukkaille'' ja ''ei muutakun jonon perälle''.

Jaa pitäskö sun hankkia jonkulainen itsevarmuus?? Ja jos neitsyen haluat niin sen etsimisessä tulee menemään kauan. Eikä mikään takaa sitä että hän kiinnostuu sinusta

Vierailija
15/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentäviä kommentteja :D Mulla oli nuorena teinirakkaus naapurin pojan kanssa, mutta opiskelut veivät erilleen, joten olin sen jälkeen 3 vuotta sinkkuna, 3 vuotta parisuhteessa, 3 vuotta sinkkuna ja sitten tapasin tämän miehen, jonka kanssa seurustelin kunnes hän tölväisi, että 12 on liikaa. Mun mielestä 9 kumppania 6 sinkkuvuoden aikana on tosi vähän...

Ap

Kaikkien mielestä irtoseksi ei ole ok, siksi.

Vierailija
16/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä naisen pitää olla neitsyt kunnes hän tapaa sinut, unelmiensa prinssin? Hän ei saa missään nimessä erehtyä luulemaan ketään toista miestä unelmiensa prinssiksi?

Vierailija
17/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä. Miehille omat säännöt (miesten (osan) mielestä).

Miten niin? Naisiahan ne panee. Yhtälailla olet itse ringissä mukana. Olipa taas ajattelua

mies52v

Vierailija
18/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mulla aikuisiällä sinkkuvuosia 15 ja niiden aikana vain kolme seksikumppania. (lyhytaikaisia)

Vierailija
19/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän naisten ajatella samalla tavalla. Saataisiin haluttomuutta lisättyä oikein roimasti. :)

Vierailija
20/50 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 0. Häpeän sitä ja se nykyään blokkaa kaiken miehiin tutustumisen... N37