Onko sinulla TODELLA suuri ero kauneudessa kun laittaudut kunnolla ja kun olet verskoissa kotona ilman meikkiä
Onko sulla kavereita jotka on melkein samanlaisia aina
Kommentit (30)
sit vielä moni niistä on silleen "joo mul ei oo yhtää meikkiä"- ja huomaan että on , paljonkin mutta sanoo silti noin. :D siis niistä jotka ei niitä luonnonkauniita oo..
Jos joku ammattitaidolla meikkaisi täyden meikin, niin varmaan näyttäisin ihan hyvältä vaikken ole kovin nuori. Meikkaamattomana olen väritön ja hiukset kasvaneet pois mallista, en ruma mutta tavallinen.
On suuri ero.
Läikikäs ja turvonnut naama, siansilmät sekä perunanenä kaipaavat ehostusta.
Helppo vastata, kun en meikkaa. Ei pysty, ei kykene, kun tulee iho-oireita, niin pakko mennä ilman.
No ei mitään älytöntä eroa. Ei rumia kasvonpiirteitä pysty meikilläkään piilottamaan. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso ero. Olen yhtä ällö molemmilla tavoilla, ei se maski mitään pelasta.
Mulla MASKI nimenomaan pelastaa, peittää epäkohdat eli pienen leuan ja vinot hampaat :D
On.
Meikkaan harvoin. Olen yleensä ilman meikkiä tai melko nudella.
Moni ei tunnista meikeissä.
Eroa on sikäli, että silmämeikki auttaa tosi paljon. Muuten näytän aneemiselta.
Minä näytän ihan erilaiselta meikattuna ja tukka laitettuna. Tutut ei edes tunnista kun olen laittautunut.
Ei ole suurta eroa. Yleensä käytän vain ripsiväriä ja huulipunaa, joskus luomiväriä. Iho on tosi hyvässä kunnossa, joten en näe mitään syytä käyttää meikkivoidetta tai puuteria. Hiukset ovat luonnonkiharat ja niitä ei tarvitse koskaan laittaa mitenkään.