Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä miehestä, joka havahtuu siihen, että kumppani täyttää 50v.
30.05.2020 |
Ja jättää sen takia, koska se ei ole enää "kiihottava" ikä, vaan kuulemma lähinnä nolo. ?? Tämä koskee tietenkin vain minun ikääni. Mies täytti 50 jo pari vuotta sitten.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja voin sanoa, ettei tämä helppoa ole ollut minullekaan totuttautua, että täytän 50. Ja mies ei tehnyt siitä kyllä yhtään helpompaa. Nyt on sitten vielä tällainen elämänmuutos.
Pahimmat painajaiset toteutuvat.