Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla TODELLA suuri ero kauneudessa kun laittaudut kunnolla ja kun olet verskoissa kotona ilman meikkiä

Vierailija
30.05.2020 |

Onko sulla kavereita jotka on melkein samanlaisia aina

Kommentit (30)

1/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ite samanlainen aina 😃

Vierailija
2/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla ei ole taitoa meikata, laittaa hiuksia, ei osaa valita parhaita puolia esiintuovia vaatteita jolloin eroa ei ole juurikaan M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso ero. Olen yhtä ällö molemmilla tavoilla, ei se maski mitään pelasta.

Vierailija
4/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän meikattuna todella samalta kuin ilman. Minulla on tooodella isot silmät ja vältän niiden meikkaamista koska meikattuna ne näyttävät jopa pelottavan suurilta. Ero meikittömään versiooni näkyy ihossa. Peitän epäpuhtaudet.

Vierailija
5/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse samanlainen aina. En osaa laittautua kunnolla enkä ole kotonakaan verkkareissa ilman kevyttä meikkiä. Meikkaan kulmat ja ripset aina ja erikoistapauksiin laitan luomiin hiukan varjostusta ja meikkivoiteen mutta eivät ne nyt paljoa tilannetta muuta.

Vierailija
6/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin, että on selkeä ero. Olen luonnostaan punahiuksinen joten kulmakarvani sekä ripseni ovat hyvin vaaleat tämän vuoksi näytän melko mitäänsanomattomalta ja tavalliselta ilman meikkiä. Meikin kanssa olen sitten taas kuitenkin ihan nätti nainen. En mikään kuuma kissa joka vie jalat alta ehkä, mutta sellainen klassisen kaunis suomalainen kuitenkin. Vaikka itse sanonkin :D

Vierailija
7/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suuri ero. En ole kummoisen näköinen kumminkaan.

Vierailija
8/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska ripseni ja kulmani ovat luonnostaan todella vaaleat. Mitenkään "ruma" en kuitenkaan ilman meikkiä ole, mutta väritön.

Vierailija
9/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin suurta eroa. Meikkaan kevyesti ja mahdollisimman luonnollisesti. En käytä kaikkia Tikkurilan värikartan värejä naamaani yhdellä kertaa.

Vierailija
10/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso ero. Siis omasta mielestäni ainakin. Johtuu siitä että mulla on tosi tosi vaaleat ripset, kulmat ym. jotka nousee vasta meikillä esiin.

Vierailija
11/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kyllä mielestäni eri näköinen, kun kunnolla laittaudun.Voi kun oppis vielä meikkaamaan ammattimaisesti, niin näyttäisin entistä paremmalta.

Vierailija
12/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika suuri ero. En oikeastaan tiedä, miksi. Iho on aika huono ja hiukset ei oikeastaan koskaan ole laittamatta hyvin.

Vierailija
13/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suurta eroa. Yhdessä vaiheessa mulla oli tosi paha akne (roaccutan kuurin vaati), silloin ero oli iso.

Vierailija
14/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suurta eroa. En laittaudu itse perusteellisesti koskaan, mutta kerran ammattimeikkaja-kampaaja laittoi minut aivan täydellisen naisen näköiseksi yksiä juhlia varten. Kuvat jäivät muistoksi.

Arkena riippuu siitä, että mitä olen syönyt, miten nauttinut nesteitä, missä asennossa ja kuinka kauan nukkunut, paljonko on aikaa heräämisestä, kuukautiskierron vaiheesta  ja liikkumisesta, että miltä näytän. Näytän joko erittäin hyvältä tai hyvältä ja vähän vanhemmalta.

Vierailija
15/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä eroa. Olen todella kalpea, en siis mitenkään kauniisti kalpea niin kuin jotkut ihmiset ja vielä osalla yhdistetty kalpeaan ihoon kauniisti tosi tummat hiukset. Mutta olen jotenkin paljon virkeämmän ja paremman näköinen kun olen meikannut.

Vierailija
16/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso ero, olen todella vaalea eli esim kulmakarvoja ja ripsiä ei erota ollenkaan ilman meikkiä, iho on myös punakka. Laitettuna nämä virheet on todella helppo korjata.

Vierailija
17/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri, paitsi että näytän meikattuna tyhmältä. Jopa ammattimeikkaajan jäljiltä :/

Vierailija
18/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hirveän suurta eroa. Oon yleensä ilman meikkiä, enkä koskaan meikkaa kovin paljon. Ihan yhtä lailla on kehuttu meikeittä kuin meikattuna.

Vierailija
19/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla, naispuolinen Vesa-Matti Loiri ilman meikkiä, hoikempi versio vain nykyisestä Loirista, ja parhaimpana päivänä oikeasta kuvakulmasta ilman filttereitäkin näytän lähes huippumallilta.

Vierailija
20/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon melkein saman näkönen, oon siis luonnonkaunis. Ja se on joskus ärsyttävää, koska se tuntuu vähän epäreilulta, että jotkut ovat Oikeasti aika tavallisen näkösiä, sit meikeillä tosi hyvännäköisiä, ja sit mua taas ei meikeillä saa merkittävästi paremman näköseks, vaan oon aina sellanen luonnonkaunis..

Se on epäreilua, koska jotkut sit on sellasista et voi että, ku oot kaunis. mietin vaan että näkispä ilman meikkiä... :D mutta ku harvoin ne kulkee ilman meikkiä sit. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan