Miten pikeudutte nyt kun on noin 20 astetta lämmintä?
Kommentit (49)
moo moo on hyvä vaihtoehto, ilmava ja pitää kuolaavat ukot poissa ympäriltä
Vielä on pitkät kalsarit ja villasukat. 27-asteen jälkeen voi pikkasen keventää.
Kevyt pitkähihainen, housut tai hame. Älä välitä muiden katseista, ap.
Haluaisin pukeutua nätisti, koska olen hoikka nainen, mutta pukeudun peittävästi: farkut, pitkähihainen paita jne. Koska iho palaa auringossa helposti, erityisesti kevätauringossa. Eli mahdollisimman peittävää täälläkin.
Sukat, tennarit, farkut, t-paita, kesätakki... ja ainiin kalsarit kanssa.
3/4 lahkeelliset farkut ja t-paita. Illan tullen laitan ohuen villaneuleen ja auringon laskiessa farkkutakin+kesähuivin.
T-paita ja maastohousut. Onneksi niistä on haarat revenneet niin kikkeli saa ilmaa.
Mekko ja villatakki. Tuuli on tosi kylmä rannikolla. Sukat tai sukkikset mekon kanssa muuten jalat jäätyy.
Omalla eteläpihalla farkut, kumisaappaat ja pusero kun teen hommia. Ei ole hiki lähelläkään
Viime toukokuu oli ihana, sortsikelit heti äitienpäivän jälkeen.
lähinää farkut ja ohut huppari, alla t-paita. Mikään aurinkorasva ei riitä, eikä estä palamista, joten näillä mennään. Helteillä ohuemmat pitkät housut ja vielä ohuempi pitkähihainen . Enkä todellakaan välitä muiden tujottelusta. Kaikkien ihon kun ei vaan sitä aurinkoa kestä.
Nyt on melkoisen tuulista, joten en tarkene t-paidassa. Laitan siis ohuen hupparin ja vähän kevyemmät farkut. Jos tästä lämpenee, siirryn kesähousuihin, jotka on kevyttä kangasta, mutta pitkälahkeiset. Mulla on myös aurinkoherkkä iho, ja siksi en paljastele. En myöskään rusketu lainkaan, joten kalkkilaivan kapteenin kalpea ihoni ei ole mikään kaunistus muiden silmille. Olkoon ne rotusääriset paljain kintuin, ei mua haittaa.
Kumisaappaat, pikeepaita. Housuja en käytä milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumisaappaat, pikeepaita. Housuja en käytä milloinkaan.
Aku Ankka?
Leggingsit ja pitkä t-paita/tunika/lyhyt mekko.
Nilkkapituinen, ohut musta maximekko ja sen päällä läpinäkyvä musta neule, lähes mekon pituinen.
Väristä ei tingitä kesälläkään. 🖤
Pitää vain vielä löytää jotkut shortsit tuohon alle, onnistuin saamaan sisäreidet verille päivässä kun heitin sukkahousut mäkeen talven jälkeen. :/
Farkut tai hame, joku paita, villasukat.
Hieman raotan toppahaalarin vetoketjua.