Miten pikeudutte nyt kun on noin 20 astetta lämmintä?
Kommentit (49)
Oho, neule = neuletakki, vaikka kyllähän sen varmaan tuosta pystyi päättelemäänkin. :D
40
Vierailija kirjoitti:
Nilkkapituinen, ohut musta maximekko ja sen päällä läpinäkyvä musta neule, lähes mekon pituinen.
Väristä ei tingitä kesälläkään. 🖤
Pitää vain vielä löytää jotkut shortsit tuohon alle, onnistuin saamaan sisäreidet verille päivässä kun heitin sukkahousut mäkeen talven jälkeen. :/
Reisisuojat. Google tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nilkkapituinen, ohut musta maximekko ja sen päällä läpinäkyvä musta neule, lähes mekon pituinen.
Pitää vain vielä löytää jotkut shortsit tuohon alle, onnistuin saamaan sisäreidet verille päivässä kun heitin sukkahousut mäkeen talven jälkeen. :/
Reisisuojat. Google tietää
Nääh, ajattelin ihan perus pyöräilyshortseja tai Tam-Silkin lahjehousuja, paljon mukavampi kun on ns. kokonainen vaate. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hankkinut hameiden ja mekkojen alle lahkeelliset pikkuhousut, Stockalta löytyi ainakin; lahkeet pienet, mutta suojaavat just sopivasti.
Sortsit turhan lämpimät.
Stringeihin, vedän ne henkxeleix! muuten tulee kauhee higi
Mahdollisimman ohuet pitkälahkeiset housut ja joku t-paita tai toppi.
En kulje shortseissa, kun inhoan jalkojen sheivaamista, mutta olen myöskin sen verran epävarma, etten kehtaa karvasäärin olla ihmisten ilmoilla.
Mekkoon.
Shortsit ja toppi pihahommissa.
Mekkoon