Kysymys yksinäisille
Jos te kerran kaipaatte niin paljon seuraa että kerran oikein sattuu ja ahdistaa niin miksi ette liity Tinderiin tai Eliittikumppaniin?
Kommentit (18)
Much ado about nothing. Kunnostan elämääni ja itseäni kaikessa rauhassa. Nyt tiedän etten ole valmis suhteeseen. Mitkään pelailut ei taas kiinnosta.
Vuosien ajan hainkin eri palstoilta seuraa, mutta satutin vain itseäni joka kerta.
Ei enää kestä yhtään lisää.
En halua olla tyrkyllä jossain appissa.
Onko ap itse kokeillut? Outoja seksiä heti - tyyppejä vain vonkaamassa.
Nyt ei jaksais mitään kyrpähommia.
Pääseekö tinderiin ilman yhtäkään sometiliä? Ja joo, kuka nyt arvottaa itsensä eliittikumppaniksi?
Olen liikunnallinen kodinhoitoa rakastava juntti, haluaisin löytää toisen liikunnallisen perhekeskeisen juntin kumppaniksi.
Minä liityin ja tulin hyväksikäytetyksi monta kertaa, koska yksinäisyyden pelossani ja seuran tarpeessani suostuin seksiin vaikka minkä hiippareiden kanssa. Surettaa ja ahdistaa vieläkin niin paljon ja soimaan itseäni siitä, että suostuin asioihin, joita en edes halunnut ja olin miesten kanssa, joista en edes pitänyt.
Nyt olen mieluummin yksin koko lopun elämäni.
Tinderin käyttäjien ja omat arvomaailmat ei kohtaa.
M40
En halua sellaista miestä joka käyttää tinderiä, joten en itsekään sinne tietenkään mene. Toiseksi en halua laittaa itsestäni kuvia nettiin ollenkaan.
Minulle yksityisyys on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Minä liityin ja tulin hyväksikäytetyksi monta kertaa, koska yksinäisyyden pelossani ja seuran tarpeessani suostuin seksiin vaikka minkä hiippareiden kanssa. Surettaa ja ahdistaa vieläkin niin paljon ja soimaan itseäni siitä, että suostuin asioihin, joita en edes halunnut ja olin miesten kanssa, joista en edes pitänyt.
Nyt olen mieluummin yksin koko lopun elämäni.
Juuri tuon vuoksi itse en mene tinderiin tai vastaaviin. Siellä ei ole kuin epätoivoisia sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
En halua sellaista miestä joka käyttää tinderiä, joten en itsekään sinne tietenkään mene. Toiseksi en halua laittaa itsestäni kuvia nettiin ollenkaan.
Minulle yksityisyys on tärkeää.
Mikä vika tinderiä käyttävässä miehessä on? Itse löysin sieltä kelpo miehen, nyt olemme jo naimisissa.
Olen goottityyliinen. 🖤
Eli en silleen oikeen sovellu kumpaankaan seuranhakupalveluun.
Eikä yksinäisyys edes vaivaa, vaikka sitä toisinaan haaveileekin kumppanista.
Paras match itselleni olisi toinen samanhenkinen ihminen.
Badoota kokeilin jonkun aikaa, kun ajattelin ettei siellä olevat olisi pelkän seksin perässä kuten tinderissä kuulemma on. Ihan vaan juttuseuraa ainakin aluksi toivoin löytäväni, mutta kaikki olisivat jo heti halunneet nähdä. Muutenkin tosi uteliaita ja sanallisesti päällekäyviä miehiä.
Koska kaipaan kaveriseuraa, en seksiä tai parisuhdetta.
Koska haluan pitää edes jotain standardeja.
En saa seuraa Tinderistäkään enkä ole eliittikumppani.