Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerintä/absurdeinta mitä sinulle on seksin aikana sanottu?

Vierailija
30.05.2020 |

Eksä joskus kesken suihinoton alkoi kikattaa. Televisio oli unohtunut päälle ja kun katsoin ylös niin mies kikatti Paavo Pesusienelle. Ei olleet fiilikset kovin korkealla sen jälkeen :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lisätä tai mitä sinulle on tapahtunut myös

Ap

Vierailija
2/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli läppä, mutta laukeamisen hetkellään alkoi laulaa Suurlähettiläitä. Mulla meni mahikset O:hon ohi kun nauroin niin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Naisen kysymys) Miksi sulla on selässä karvoja vaikka olet pääsi olet ajanut kaljuksi? 

Oletko sää oikeesti suomalainen, kun ole noin karvainen?  Ennnen kuin vastasin olevani samainen nainen jakoi  - Mä tykkää kyllä myös ulkomaaisisa erityisesti... mutta en... - Teki mieli kysyä, että tykkääkö myös apinoista, koska ny minä koen itseni sellaiseksi, ellei hän kuullostaisi itse niin paljon apinalta itse. 

Vierailija
4/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 18 ja lähdin vielä siinä vaiheessa mielestäni komean ja charmantin, n. 40v miehen mukaan. Sängyssä mies kuiskasi korvaani "voisitko sä voihkia sellaisella lapsen äänellä"

Hyi helvetti. Samantien vedin housut jalkaan, otin laukun ja kengät ja juoksin ulos asunnosta.

Vierailija
5/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä jotenkin oletin että sulla olis löysempi *illu"

...????!!!!!

Vierailija
6/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukea mun kengälle, laukea mun kengälle! Huusi n.45v toimistotäti pikapanojen aikana.

Vierailija
7/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä jotenkin oletin että sulla olis löysempi *illu"

...????!!!!!

Siinä vasta kehu, ai että :D :D :D En tiennytkään, että moisen asian näkee naamasta.

Vierailija
8/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sulla on ihana mulkku.”Joo, kehu oli, mutta jotenkin särähti korvaan. 😉

Vierailija
9/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri täyttänyt 18 ja lähdin vielä siinä vaiheessa mielestäni komean ja charmantin, n. 40v miehen mukaan. Sängyssä mies kuiskasi korvaani "voisitko sä voihkia sellaisella lapsen äänellä"

Hyi helvetti. Samantien vedin housut jalkaan, otin laukun ja kengät ja juoksin ulos asunnosta.

Hyi järkky!!! :////

Vierailija
10/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vttu eiks sen vaimon pitänyt olla työreissussa!"

Sanoi yksi 5 kymppinen herrasmies, kun kesken nautinnon yllättäen kotiin saapunut vaimo sovitteli avainta kotioveen..

Vierailija
11/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan rakas ystäväni totesi, ettei malta odottaa rajoitusten päättymistä, sillä sitten voisimme olla taas lähellä toisiamme.

Tämä siis kesken yhdynnän. Totesin sitten, ettei mies voi juuri lähemmäs päästä, sillä hän oli jo sisälläni. Ilmeisesti vähän moodkiller, parka yritti olla romanttinen. (Puhelin korjasi äsken että emättimen :::D)

Olen itse pahemman luokan möläyttelijä ja tunnelmantappaja sängyssä, viimeksi sanoin miesystävälleni että hän ansaitsee vuoden insinöörin palkinnon, kun tuikkasi väärään reikään.

Tuntuu absurdilta kirjoittaa näistä, oikeasti nämä olivat paljon hauskempia tilanteita.

Vierailija
12/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni ehdotti, että kutsutaan yhteinen ystävämme vielä jälkiliukkaille, ihan pokkana siis. Meni fiilikset.

Vierailija
13/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko sanoa jotain tuhmaa...suomeksi".

Mua alkoi naurattaan, onneksi miestäkin. Irlantilainen poikaystävä kyseessä :D

Myöhemmin olen tosin itse pyytänyt erästä saksalaista puhumaan mulle saksaa sängyssä. Se lähti leikkiin mukaan ja kivaa oli!

Vierailija
14/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikaan rakas ystäväni totesi, ettei malta odottaa rajoitusten päättymistä, sillä sitten voisimme olla taas lähellä toisiamme.

Tämä siis kesken yhdynnän. Totesin sitten, ettei mies voi juuri lähemmäs päästä, sillä hän oli jo sisälläni. Ilmeisesti vähän moodkiller, parka yritti olla romanttinen. (Puhelin korjasi äsken että emättimen :::D)

Olen itse pahemman luokan möläyttelijä ja tunnelmantappaja sängyssä, viimeksi sanoin miesystävälleni että hän ansaitsee vuoden insinöörin palkinnon, kun tuikkasi väärään reikään.

Tuntuu absurdilta kirjoittaa näistä, oikeasti nämä olivat paljon hauskempia tilanteita.

Täh?

Vierailija
15/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voitko sanoa jotain tuhmaa...suomeksi".

Mua alkoi naurattaan, onneksi miestäkin. Irlantilainen poikaystävä kyseessä :D

Myöhemmin olen tosin itse pyytänyt erästä saksalaista puhumaan mulle saksaa sängyssä. Se lähti leikkiin mukaan ja kivaa oli!

Mä sain parhaat orkkuni ranskalaisen kanssa, kun se kuiskaili mun korvaan törkeyksiä ranskaksi. Hitto, kylläpä onkin ikävä sitä.

Vierailija
16/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sä oot jotenki niinku mun mutsi” huokaili mies allani kädet rinnoissani kiinni kun ratsastin.

Ei se mihinkään vaikuttanut, mutta jäi kyllä ikuisesti mieleen.

Vierailija
17/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tunnun etten ole synnyttänyt,olipa hiljasta yh- siiderivalaan päällä...

Vierailija
18/30 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Sä oot jotenki niinku mun mutsi” huokaili mies allani kädet rinnoissani kiinni kun ratsastin.

Ei se mihinkään vaikuttanut, mutta jäi kyllä ikuisesti mieleen.

...Miten tuo voi olla vaikuttamatta? Kunnon insestikommentti, hyi hele!

Vierailija
19/30 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mun eksä sai aina tässä asennossa!"

Vierailija
20/30 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

"vttu eiks sen vaimon pitänyt olla työreissussa!"

Sanoi yksi 5 kymppinen herrasmies, kun kesken nautinnon yllättäen kotiin saapunut vaimo sovitteli avainta kotioveen..

... niin? 

Eli kaikki nyt odottaa, miten se tilanne siitä jatkui?