Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut yksinäiset koette kesän tulon? Oletteko iloisia vai ahdistuneita?

Vierailija
30.05.2020 |

Minulle kesä on aina aika vaikeaa aikaa, kun ei ole yhtään kaveria eikä tuttua. Kaikki joita tunnen ovat vain perheidensä parissa. Kauniina kesäpäivänä on vähän surullista, kun näkee ulkona pariskuntia, ystäviä jne. On kuin elämä jäisi elämättä ja asioita kokematta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, mutta siihenkin tottuu.

Vierailija
2/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen. En kulje katselemassa kyllä muiden onnea sen enempää kuin talvellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

Vierailija
4/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ahdistaa. Onneks nyt saa tehdä tietotyötä etänä yksin omassa kammiossaan. Muuten kesä on aina vaikeaa aikaa, kun kauniilla nuorilla naisilla vaatteet vähenee eikä voi itse kuin katsella kauempaa. 

M34

Vierailija
5/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen tästä tilanteesta, että nyt on vielä vaikeampaa löytää seuraa, kuin ennen.

Vierailija
6/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kesällä yksinäisyys korostuu, kun pitäsi olla paljon ulkoa ja ei halua mennä, koska tulee aina paha mieli.

Vierailija
7/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tottunut tähän. Olen mennyt todella huonoon kuntoon. Olen nyt 30v. Olen myös toimintakyvytön nykyään, yksinäisyyden takia. Mä en näe mitään merkitystä missään.

Sopivan miehen kaipuu on niin suuri.

Olenko minä säälittävä kun Instagramin kautta alan seuraa random tyyppejä?

Vierailija
8/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Vaikka minulla olisi 500 ystävää ja puolisoa niin en lähtisi yhtään minnekään niiden kanssa enkä tekisi niiden kanssa yhtään mitään.

Vierailija
9/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä ahdistaa. Onneks nyt saa tehdä tietotyötä etänä yksin omassa kammiossaan. Muuten kesä on aina vaikeaa aikaa, kun kauniilla nuorilla naisilla vaatteet vähenee eikä voi itse kuin katsella kauempaa. 

M34

Kyllä teillä miehillä on vaikeaa, kun ette omista kaikkea mitä näette. Ajattelepa miltä tuntuu olla nainen, kun pitää pelätä turvallisuutensa puolesta tai läkähtyä? Pysy vaan sielä kopissasi jos et pysy pöksyissäsi.

Vierailija
10/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kieltämättä vähän surullista liikkua päiväsaikaan ulkona, kun kaikkialla näkyy pariskuntia ja kaveriporukoita ja itse on aina vain yksin.

Vähän myös surettaa lukea muiden hauskoista mökkireissuista kavereiden kanssa, mutta tietysti yrittää myös iloita toisten puolesta.

On kesässä se hyvä puoli, että tarkenee liikkua öisinkin ja monesti käynkin myöhään illalla tai yöllä uimassa, kun rannoilla ei ole enää muita. Yökävelyt ovat myös ihania, samoin auringonnousun näkeminen :)

Vierailija
11/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava. Yritän peittää ja pidätellä mutta koen silti kipua, suruavja tuskaa kun näen keksisin ihmisiä joilla on ystäviä ja yhdessä hauskaa. Haluaisin vain pysyä mieluummin sisällä ja välttää iloisten ihmisten näkemisen kokonaan jotta säästyisin kivuilta.

Vierailija
12/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistava. Yritän peittää ja pidätellä mutta koen silti kipua, suruavja tuskaa kun näen keksisin ihmisiä joilla on ystäviä ja yhdessä hauskaa. Haluaisin vain pysyä mieluummin sisällä ja välttää iloisten ihmisten näkemisen kokonaan jotta säästyisin kivuilta.

Mulla ihan sama. Siksi olen kesällä paljon sisällä.

Vierailija
13/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella tottunut olemaan itsekseni. Minulla on netissä kavereita, ketään en tosin näe paitsi perhettä. Asun yksin. Olen monia viikkoja näkemättä ketään. Olin nuorempana yksinäinen, sitten oli vaan pakko sopeutua ja tajuta etten ikinä tule täysin olemaan osa mitään ryhmää paitsi netissä. Olen odottanut kesää kuin kuuta nousevaa. Olisi ihan kiva mennä ulos jonkun kanssa mutta yksinkin pärjää ja voi nauttia ja katsella muita ihmisiä.

Vierailija
14/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään eri fiilikset kuin keväällä, syksyllä tai talvella. Ihanaa kun on kesä ja voi lenkkeillä helposti, ei tarvi pakkautua avaruuspukuun kun lähtee ulos.

Vierailija
15/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kivaa. Kouluaikana kauheata olla aivan yksin 2 kk.

Vierailija
16/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen todella tottunut olemaan itsekseni. Minulla on netissä kavereita, ketään en tosin näe paitsi perhettä. Asun yksin. Olen monia viikkoja näkemättä ketään. Olin nuorempana yksinäinen, sitten oli vaan pakko sopeutua ja tajuta etten ikinä tule täysin olemaan osa mitään ryhmää paitsi netissä. Olen odottanut kesää kuin kuuta nousevaa. Olisi ihan kiva mennä ulos jonkun kanssa mutta yksinkin pärjää ja voi nauttia ja katsella muita ihmisiä.

Mulla muuten sama, mutta en ole koskaan halunnutkaan olla osa mitään ryhmää. Koulussa, opiskelupaikassa, työpaikoissa ja harrastuksissa olevissa ryhmissä on aina ollut sellaisiakin ihmisiä, joiden seurasta en erityisemmin pidä. Siedän heidän seurassaan olemista silloin, kun siihen on jokin hyvä syy. Pelkkä ryhmään kuuluminen ei ole sellainen syy.

Vierailija
17/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olen onnellinen kun on paljon tekemistä. Puutarhassa ja kasvihuoneessa puuhaillessa sekä luontoretkillä aika kuluu nopeasti eikä ehdi ajatella liikoja. Talvisin yksinäisyys vaivaa mua paljon enemmän. 

Vierailija
18/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Kyllä teillä miehillä on vaikeaa, kun ette omista kaikkea mitä näette. Ajattelepa miltä tuntuu olla nainen, kun pitää pelätä turvallisuutensa puolesta tai läkähtyä? Pysy vaan sielä kopissasi jos et pysy pöksyissäsi.

Itse en juuri liiku julkisilla paikoilla, kun siellä näkee onnellisia  ikäisiäni tai nuorempia pareja, joissa kaunis ja viehättävä nuori nainen. Minun ikäluokassani tai nuoremmissa joka ainoa on varattu. Aivan joka ainoa. Vanhan ämmän kanssa taasen en tietenkään kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla. Siksi tämä kesä on monesti masentavaa ja ahdistavaa aikaa. 

M34

Vierailija
19/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Mikäs sinua estää lähestymästä?

Vierailija
20/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Itse en juuri liiku julkisilla paikoilla, kun siellä näkee onnellisia  ikäisiäni tai nuorempia pareja, joissa kaunis ja viehättävä nuori nainen. Minun ikäluokassani tai nuoremmissa joka ainoa on varattu. Aivan joka ainoa. Vanhan ämmän kanssa taasen en tietenkään kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla. Siksi tämä kesä on monesti masentavaa ja ahdistavaa aikaa. 

M34

Jos maailmassa on sinulle vain varattuja nuoria naisia ja vanhoja ämmiä, on aivan kohtuullista, että olet yksin.

Eipä ne ”vanhat ämmätkään” tuollaista huolisi riesakseen.