Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tää helvetin vauva vaan huutaa, mikään ei kelpaa, mikään ei auta!!!

Vierailija
06.07.2006 |

mä oon niin loppu, ihan uskomattoman loppu!!!en jaksa. en ikinä uskonut että voisin edes ajatella tätä, mutta tuossa kanniskellessa tuli oikeasti mieleen, että voisin vaikka tiputtaa, niin olisi hetki hiljaisuutta.

tiedän, olen kamala äiti, hirveä ihminen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada loppuillaksi lapselle hoitaja, tilaa pitsa ja juo siideri kaverina, mene peiton alle ja nuku paha olo pois. Vauva rakastaa sinua.

Vierailija
2/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, ennekun teet mitään edes vahingossa, vaihda vauvan vaippa, syötä vauva ja mene hetkeksi ulos. istut siellä vaikka vartin rauhottumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ää" (nälkä, märkä vaippa.. )

Vierailija
4/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi vanhempaakin lasta, eikä kumpikaan ollut näin hankala.

vauvalla ikää 2kk, koliikki vaivaa, en ole nukkunut kuutta tuntia enempää ainutkaan yö. ja siihen tietenkin 3 heräämistä. viime yönä valvotti neljästä eteenpäin. ei ole nukkunut koko päivänä.

vanhemmat lapset kaipaa huomiota. mua revitään joka paikkaan!! ikinä en ole tuntenut itseäni näin huonoksi äidiksi.

ap

Vierailija
5/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi sijaisperheeseen tai adoptioon, ennen kuin jotain kamalaa sattuu. EN ymmärrä asennettasi. Olet vaaraksi hänelle. Tee nopeasti joku siirto lapsen pelastamiseksi. Ei hän ilkeyttään huuda. Anna lapsesi rakastaville vanhemmille.

Vierailija
6/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle voimia! Meillä oli ihan samanlainen huutaja, nyt reipas, iloinen, tarmokas, aloitteellinen 2v (ja edelleen vaativa).

Vierailija
7/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä idiootti. Ap:n teksti oli vaan niin asiatonta, että vauva pitäisi antaa jonnekin sijaisperheeseen. Ettekö ole huomanneet, että vauvoja tapetaan ihan nykyäänkin ja vahingoitetaan. Pumpulissako olette eläneet. Teksti oli kamalaa.

Vierailija
8/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole lapseton, mutta ikinä ei tuonsuuntaistakaan ole mieleeni tullut, mitä ap kirjoitti. Ahdistavaa oli lukea moisia ajatuksia.

Vierailija
9/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aika moni lapsi adoptiossa jos tota äitit noudattas.;D

Vierailija
10/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet idiootti edelleen!!!! tuommoiset kommentit saa ihmisen vaan masentumaan entisestään, ja se ei ole hyvä!!! jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, PIDÄ PÄÄSI KIINNI!!

Vierailija
11/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette itse. Lapsen etu on nyt tärkeämpää kuin mikään muu. Ongelmia hyssytellään ihan liikaa ja sitten tulee pahoinpitelyjä ja murhia, kun vanhemmat eivät jaksa. Ap kutsuu vauvaansa kiroillen. Ei tunnu oikein rakastavalta äidiltä.

Vierailija
12/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee tuollaista ja tietää ettei niin voi tehdä! Siis kun on vain ajatuksen tasolla. Luulen että jokaiselle (paitsi näillä kaiken tietävillä ja täydellisillä äideillä täällä...) on joskus ollut edes vähän tuon suuntaisia ajatuksia.

Itse tein pahimman koliikki-huudon aikana niin, että laitoin vauvan sänkyynsä huutamaan ja menin hetkeksi toiseen huoneeseen ja yritin itse rauhoittua. Sinusta ei ole mitään apua vauvalle jos olet ihan yhtä hermostunut kuin vauva. Se ei vauvaa vahingoita, enemmän se vahingoittaa kun olet itse räjähtämispisteessä!

VOIMIA!

Vierailija
13/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lähinnä sitä vauvaa. Hän on se heikoin, jota täytyy puolustaa.

Vierailija
14/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiesitkö, että todellakin yli 60% koliikkivauvojen äideistä sanoo, että on joskus ollut samankaltaisia ajatuksia? EIVÄTKÄ OLE VAHINGOITTANEET VAUVAA!!!

kyllä se elämä seiskankin kouluttaa, toivottavasti!

Vierailija
15/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aivan normaalia, että tuollaisiakin AJATUKSIA mielessä käy uupuneena. Ja hyvä merkki on, että huomaa itse nuo epätoivoiset ajatukset ja osaa hakea apua (hae siis apua!). Normaalia tai hyväksyttävää ei tietenkään ole tuollaisten ajatusten toteuttaminen!!

Vierailija
16/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on ihan oikeasti joko idiootti tai sitten provoileva idiootti. Ajatuksista on toooosi pitkä matka tekoihin.

Vierailija
17/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vauva-arvonnassa huutavan lapsen. Jos itse et ole moista pikavoittoa saanut, ole ihan hiljaa Vieläkin käy välillä niin, että kun sumusireeni ujeltaa riittävän kauan, tulee pintaan vähemmän kauniita tunteita. Jos itkua on riittävästi (kuten vauva-aikana), jää niille kauniille ajatuksille vähemmän tilaa.

uhmaikäisen äiti

Vierailija
18/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskalle ja samanhenkisille (provo?)ääliöille:

jos sinulla ei ole koliikkivauvaa, pidä typerä turpasi ummessa. ajatukset eivät vahingoita vauvaa. en IKINÄ tekisi mitään lapsilleni, olen vastaan ruumiillista kuritusta, ja vihaan lasten pahoinpitelijöitä yli kaiken! isäpuoleni hakkasi minua pienenä, joten en todellakaan tahdo samaa kohtaloa lapsilleni.

että huokaiskaa 7 yms. helpotuksesta! vauvani nukkuu rauhallisesti, on terve ja rakastettu. :) ja keskittäkää energianne vaikka siihen sijaisvanhemmuuteen, niin pelastatte muutaman lapsen, keiden vanhemmat tekevät mitä ajattelevat. tai no, taitaisi olla sinun 7 älynlahjoillesi liian vaativa homma.

mutta pelastappa vaikka kesäkissat, siihen ehkä pystyisit!!

ap

Vierailija
19/19 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tuli itku kun luki teidän viestejä..:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä