Mistä syystä olet lopettanut parisuhteen?
Minulla meni hermot mieheen, joka tykkäsi vähän liikaa nettipelaamisesta, ja vastuun kanto jäi. No, nyt saa rauhassa pelailla lapsivapailla viikoillaan minkä ehtii. Minun ei sitä tarvitse enää katsella tai kuunnella.
Kommentit (54)
Mä erosin vähän liian myöhään. Suhde kesti 3 vuotta
- suhde ei edennyt edes yhteenmuuttoon
- mies oli yhteiskunnan pummi ja asui vanhempiensa luona aikuisenakin. Ei huolehtinut mistään itseensä liittyvästä kuten pyykeistä tai työhakemuksista.
- minua ei esitelty muille sukulaisille kuin vanhemmille ja siskolle. Ei myöskään kaikille kavereille
- valehtelua
- tekemisten ja pukeutumisen kontrollointia
- mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus
- haukkumista, huutamista, alistamista, kiinnipitämistä
- ei tehnyt kompromisseja
- ei pyytänyt anteeksi vaan käänsi ihan kaiken minun syyksi
- hyötyi minusta rahallisesti
- "koulutti" minua kiristämällä, manipuloimalla ja syyllistämällä.
Jne.
Miksi suhteesi jatkui kolme vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suhteesi jatkui kolme vuotta?
En halunnut erota liian helposti. Alussa ei tietenkään kaikki piirteet ilmenneet ja osan eksä pystyi ensiksi selittämään, esim. Asun väliaikaisesti vanhemmilla työttömyyden takia.
Yhdellä miehellä oli tosi pieni vehje, oli mustasukkainen miespuolisista kavereistani ja sairaanloisen pihi. Ja loppua kohden vaikutti muutenkin mielenvikaiselta joten sai mennä.
Toinen oli liian herkkä, pahoitti mielensä turhista asioista ja tuntui että joudun sovittelemaan hänen äitinsä tekemiä virheitä lapsuudessaan. Liian raskas homma joten sai mennä.
Kolmas oli seksiriippuvainen ja jos ei saanut seksiä niin alkoi kiukuttelu, arvostelu ja vähättely. Alkoi ahdistamaan joten se oli sillekin hei hei.
4 suhdetta takana ja jokaisen olen itse lopettanut. Yksi kärsi niin pahoista mielenterveysongelmista joiden sivutuotteena joi liikaa, oli väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen.
Toinen suhde päättyi myös miehen epätasapainoiseen käytökseen. Halusi joka toinen päivä erota. Kun lähdin, itki ja aneli 2 vuotta perään.
Kolmas suhde olikin lähes normaali, päättyi minun pettämiseen.
Neljäs päättyi miehen sekakäyttöön, väkivaltaisuuteen, aivan sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja miehen jatkuvaan pettämiseen.
Nyt viides suhde menossa ja saa nähdä. Omat vaikeudet ollut ja olen ensimmäistä kertaa suhteessa jossa ei ole päihdeongelmia, ei mustasukkaisuutta, väkivaltaa eikä mitään sellaista johon olen aiemmissa suhteissa tottunut. Tämä ollutkin iso kriisi mulle itselleni.
Vaikka luulisi että huonojen suhteiden jälkeen sitä olisi ikionnellinen normaalista parisuhteesta ja tasapainoisesta miehestä niin sitä ei edelleenkään koe ansainneensa.
Mieltymykset seksin suhteet eivät kohdanneet. Eksälle olisi riittänyt perusjyystö pari kertaa viikossa. Minä huomasin tarvitsevani naisen, joka alistuu minulle, ja lähes päivittäistä seksiä. Aikaisemmissa suhteissa en ollut päässyt nauttimaan todella pervosta seksistä, joten en oikein osannut kaivata sitä.
Milloin miksikin, ei niitä jaksa eikä viitsi edes muistella.
Kiinnostus vain lopahti ja lopulta ihastuin toiseen.
Alkoholi ongelmat. Perusteli ottavansa ”muutaman” arjen tylsyyteen. Aina se muutama oli 10-15 olutta joka viikonloppu. Siitä alkoi humalapäissään lässytykset ja samojen tarinoiden kertominen aina uudestaan ja uudestaan. Vahvassa humalassa yltyi väkivaltaiseksi ja vonkasi jopa parasta ystävääni makkariin yhteisissä juhlissamme.
Pari pidempää suhdetta, pari lyhyempää. Tässä pitkien suhteiden syyt:
-miehellä pieni muna, alkoholiongelma ja minua liian paljon vanhempi >> seksi ja koko mies lakkasi kiihottamasta
-miehellä ennenaikainen siemensyöksy vielä 40-vuotiaana ja ilmeisesti häpesi seksiä >> ei tarpeeksi seksiä minun makuuni eikä sellaista, jota olisi kaivannut
Lyhyemmät tapailut (ei asuttu yhdessä ja tapailua max. 1 vuosi)
-työttämyys, pummiva elämäntapa, elämänhallintaongelmat (seksi oli kuitenkin hyvää)
-pieni muna ja paskaa seksiä
-pieni muna ja tylsä ihminen, sairaalloisen pihi
-paskaa seksiä
-tylsää seksiä
Kärjistäen voisi sanoa, että seksuaalisesti sovin yhteen aina vähän friikimpien kanssa. Peruslähäri ei sytytä. Näillä friikeillä tyypeillä on intohimoa mutta muilla elämän osa-alueilla sitten vaikeuksia.
Sairastuin pahasti ja menetin työkyvyn kenties pysyvästi (fyysinen vamma ja epäonnistuneita leikkauksia), en halunnut olla riippakivi
Hankki koiran omin päin yhteiseen kotiimme.
Vierailija kirjoitti:
Pari pidempää suhdetta, pari lyhyempää. Tässä pitkien suhteiden syyt:
-miehellä pieni muna, alkoholiongelma ja minua liian paljon vanhempi >> seksi ja koko mies lakkasi kiihottamasta
-miehellä ennenaikainen siemensyöksy vielä 40-vuotiaana ja ilmeisesti häpesi seksiä >> ei tarpeeksi seksiä minun makuuni eikä sellaista, jota olisi kaivannut
Lyhyemmät tapailut (ei asuttu yhdessä ja tapailua max. 1 vuosi)
-työttämyys, pummiva elämäntapa, elämänhallintaongelmat (seksi oli kuitenkin hyvää)
-pieni muna ja paskaa seksiä
-pieni muna ja tylsä ihminen, sairaalloisen pihi
-paskaa seksiä
-tylsää seksiä
Kärjistäen voisi sanoa, että seksuaalisesti sovin yhteen aina vähän friikimpien kanssa. Peruslähäri ei sytytä. Näillä friikeillä tyypeillä on intohimoa mutta muilla elämän osa-alueilla sitten vaikeuksia.
Mitä tarkoittaa peruslähäri?
Vierailija kirjoitti:
Hankki koiran omin päin yhteiseen kotiimme.
Olisit vienyt piikille omin päin.
mies poltti joka päivä pilveä. Rakastin sitä miestä ja edelleenkin voin sanoa rakastavani. Kaipaan ihan älyttömästi myös, mutta ei se olisi pidemmän päälle toiminut jos elämän ykkösasia on hauskanpito pilven ja kaljan merkeissä. Ne meni aina kaiken edelle, vaikka hauskaa olikin.
Vierailija kirjoitti:
Mä erosin vähän liian myöhään. Suhde kesti 3 vuotta
- suhde ei edennyt edes yhteenmuuttoon
- mies oli yhteiskunnan pummi ja asui vanhempiensa luona aikuisenakin. Ei huolehtinut mistään itseensä liittyvästä kuten pyykeistä tai työhakemuksista.
- minua ei esitelty muille sukulaisille kuin vanhemmille ja siskolle. Ei myöskään kaikille kavereille
- valehtelua
- tekemisten ja pukeutumisen kontrollointia
- mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus
- haukkumista, huutamista, alistamista, kiinnipitämistä
- ei tehnyt kompromisseja
- ei pyytänyt anteeksi vaan käänsi ihan kaiken minun syyksi
- hyötyi minusta rahallisesti
- "koulutti" minua kiristämällä, manipuloimalla ja syyllistämällä.Jne.
Eihän kolme vuotta ole mitään. Pienen pieni ajanjakso elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen käytti minua hyväkseen harrastaakseen cuckold seksiä minun kustannuksella. Yhtä pahinta henkistä väkivaltaa jota ole kokenut tai mitä ketään voisi kokea.
Luulin että tuollaista tapahtuu vain aikuisviihteessä, ja nekin ovat näyteltyjä/ lavastettuja tilanteita, mitä ei tapahdu oikeassa elämässä.
Seksin vähyys ja tylsyys. Nainen ei ikinä ensinäkään tehnyt aloitetta. Kun sitä harvoin oli, se oli lähetyssaarnaajaa. Kaikki muu oli jotenkin muka epämukavaa, jopa suuseksi.