Sitä koronakirjettä ei sitten koskaan viitsitty jakaa, mitähän siitäkin maksettiin?
Semmoinen joka talouteen jaettava pandemiatiedotus siinä sitten. Toivottavasti eivät maksaneet koko summaa jakeluyhtiölle, kun sitä kirjettä ei viiitsitty jakaa lukuisista valituksista huolimatta. Ei auttanut useampi verkossa tehty palaute, eikä auttanut puhelu, koska siellä sanottiin että ihan väärä paikka soitella heille valituksia. Ottavat välitettäväksi sen tiedon, että voidaan tehdä uudelleenjakelu, mutta heille ei mitenkään kuulu se, jos sitä jakelua ei sitten tehdä, vaan olisi pitänyt soittaa paikalliseen firmaan ja kysellä miten heillä on homma hoitunut. Vaikka mitä hyötyä siitä olisi kun kyllähän sen itse näki että eihän se ole hoitunut vaikka on moneen kertaan patisteltu.
THL ei viitsinyt myöskään tiedotetta postittaa, vaan lopulta sanoivat etteivät enää suorita täydennysjakelua. Kaupunginosassa on todella moni sanonut ettei kirjettä tullut, vaikka jakelufirmaan valittivat. Osa sai sen THL:n kautta osoitteellisena valitettuaan sinne, osa ei.
Jostain syystä mm. Ylen uutiset edelleen kertovat miten THL suoritti urotyön ja lähetti kirjeen jokaiseen suomalaiseen kotitalouteen, mutta ovat hiljaa siitä osasta, ettei se monia silti saavuttanut. Jossain alkupään uutisessa sentään myönsivät että joku promille on jäänyt ilman kirjettä, mutta kun aiheesta valittaa, niin täydennysjakelu suoritetaan sen perusteella. Tämän jälkeen ei ole aihe enää kiinnostanut, vaan on siirrytty hehkuttamaan hienoa toimintaa. Jakelutavan valinta oli kuitenkin melkoinen virhearvio ja se pitäisi uskaltaa sanoa ääneen.
Joku voisi tehdä tutkivaa journalismia siitä miten paljon jakeluyhtiölle maksettiin ja saatiinko edes alennusta kun se posti ei kuitenkaan kulkenut sovitusti.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli kaksin kappalein 😂
Teille tuli siis ap:nkin kirje
Joo ei tullu, varmaan maksoi maltaita.
Meille ei tullut, olin jo unohtanut edes kaivata sitä.
En koskaan ymmärtänyt miksi se piti kaikille edes lähettää. Suurin osa kuitenkin sen tiedon oli jo saanu netistä
Mulle tuli, asun Turussa.
En kyllä lukenut sitä, eli turhaan tuli tähän talouteen.
Vantaalla jaettiin sekä koti- että työosoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli kaksin kappalein 😂
Teille tuli siis ap:nkin kirje
Ilmeisesti 😁
Minä sain kahdesti. Tosin johtuu siitä, että ulkona on postilaatikot ja ovissa postiluukut niin oli pistetty molempiin.
Meillekin tuli kotiin se. Mitä ap horisee?
Siis oikeastiko ap on oikein soitellut ympäriinsä moisen lappusen perään? :D
Meille tuli mutta en edes avannut sitä. Kyllähän kaikki info löytyy netistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko ap on oikein soitellut ympäriinsä moisen lappusen perään? :D
"Naapurilla on Mersu ja meillä on vain Lada."
Meille Vantaalla ei tullut, ei myöskään siskolle Turkuun
Meille tuli mutta se meni roskiin kun oli sairastettu jo.
Meille tuli kaksi, selasin läpi, ei mitään uutta siinä vaiheessa.
Meillekin tuli 2 kpl. Molemmat menivät avaamattomina paperinkeräykseen.
Tuliko tuo niinku nimellä ja osoitteella?
Omituista mikäli jotain virallista jaettaisiin ihan satunnaisesti miten sattuu.
Osoitteellisten oltaisiin voitu kuvitella menevän ennemmin tai myöhemmin kohdeosoitteeseen, kun taas osoitteettmia jaetaan miten huvittaa ja loput voi huoletta jättää tekemättä. Ja jakamatta.
Mulle tuli.