Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seksi 50-vuotiaana?

Vierailija
30.05.2020 |

Entä 60-vuotiaana?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v upeaa, kiihkeää, estotonta, kokeilunhaluista. N50+

Vierailija
2/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaltahan se näyttää kun vanhat ihmiset painii, mutta samalta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60 ja ihan parasta seksiaikaa vietämme. Lapset muuttaneet kotoa, sekin ihan konkreettisesti antaa aikaa ja tilaa sponttaaniudelle.

Vierailija
4/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvää on ja piti hommata ihan seksisuhde eron jälkeen. Halut on vaan lisääntynyt tässä vanhetessa. 

N50

Vierailija
5/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen mies ehkä mikäli toimii, voi harjoittaa, mutta sen ikäiselle naiselle taitaa muut aktiviteetit, kuten muitten asioiden selviminen soveltua paremmin.

Ainakin ymmärtänyt, ettei sen ikäisen naisen värkki kestäisi enään tuota toimintaa. Kivuliasta , sattuu, ei tunnu hyvältä ja ärsyyntyy.

Vierailija
6/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kun on 50v, niin sitä pystyy pumppaamaan 20-25 min putkeen, ennen kuin tulee. Nuorempana akti kesti sen 5-15 min tilanteesta riippuen.

Kivaahan tämä edelleen on, kun on yhä viriili ja kestävä. Ja halut kuin parikymppisellä vieläkin.

Vierailija
7/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaakuin nuorena ja sitä on enemmän.

N50

Vierailija
8/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä värkki kestää!

Vierailija
9/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mennyttä elämää. Ei vanhukset enää mitää puuhastele.

Vierailija
10/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin kun on 50v, niin sitä pystyy pumppaamaan 20-25 min putkeen, ennen kuin tulee. Nuorempana akti kesti sen 5-15 min tilanteesta riippuen.

Kivaahan tämä edelleen on, kun on yhä viriili ja kestävä. Ja halut kuin parikymppisellä vieläkin.

Onneksi aika usein myös lähtee halut samalla, kun kyvytkin. Liittyy vissiin jotenkin hormonitoiminnan heikkenemiseen. Siinä viidenkympin ja kuudenkympin välillä alkaa.

Vierailija
11/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50

No jos sulla, mutta suurella osalla naisia ei voisi vähempää kiinnostaa. Tuohon ikään kun on jo ehtinyt niinsanotusti saamaan tarpeekseen.

Vierailija
12/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa kuin nuorena. Suorittaminen on poissa, vain nautinto jäänyt. Ei se määrä, vaan laatu.

N51

Vierailija
13/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin 50  v niin seksiä tuli harrastettua 9 vuotta nuoremman avovaimon kanssa todella paljon, niin kuin koko siihen astisen 9 vuoden aikana kun olin avovaimon kanssa kimpassa ollut. Nyt kun avovaimo lähestyy 50 vuoden ikää niin eipä häntä seksi enää tunnu kiinnostavan ja sen myötä kun kerrat ovat vähentyneet on myös minulla tullut erektio vaikeuksia. Eli miehillä kyllä homma pelittää mutta naisilla ei. Tai puhun nyt vain yhdestä naisesta. Lisäksi avovaimolla tullut varmaan 10-25 kg painoa lisää tässä viimeisen vajaan kymmenen vuoden aikana niin sekin vaikuttaa minun erektiooni kun ei toinen enää kiihota seksuaalisesti. Eli toisen kulahtanut ulkonäkö yhdistettynä haluttomuuteen saa kyllä meihen erektion ja halut vähenemään dramaattisesti. Näin ainakin meillä.

Vierailija
14/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi aika usein myös lähtee halut samalla, kun kyvytkin. Liittyy vissiin jotenkin hormonitoiminnan heikkenemiseen. Siinä viidenkympin ja kuudenkympin välillä alkaa.

Toivotaan, että tämän herrasmiehen kohdalla näin käy mitä pikimmin. Säästyy yksi nainen kärsimästä puolen tunnin pumppausta. Tietysti jos pumpattava on myös....ööö... pumpattava, niin asialla ei ole merkitystä.

Vierailija
15/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistyypistä kiinni enempi. Jos seksi ei ole nuorena kiinnostanut niin tuskinpa sitten vanhempanakaan sen enempää. Ei ole ikäkysymys oikeastaan.

Vierailija
16/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olin 50  v niin seksiä tuli harrastettua 9 vuotta nuoremman avovaimon kanssa todella paljon, niin kuin koko siihen astisen 9 vuoden aikana kun olin avovaimon kanssa kimpassa ollut. Nyt kun avovaimo lähestyy 50 vuoden ikää niin eipä häntä seksi enää tunnu kiinnostavan ja sen myötä kun kerrat ovat vähentyneet on myös minulla tullut erektio vaikeuksia. Eli miehillä kyllä homma pelittää mutta naisilla ei. Tai puhun nyt vain yhdestä naisesta. Lisäksi avovaimolla tullut varmaan 10-25 kg painoa lisää tässä viimeisen vajaan kymmenen vuoden aikana niin sekin vaikuttaa minun erektiooni kun ei toinen enää kiihota seksuaalisesti. Eli toisen kulahtanut ulkonäkö yhdistettynä haluttomuuteen saa kyllä meihen erektion ja halut vähenemään dramaattisesti. Näin ainakin meillä.

Ehkä avovaimoa ei enää kiihottanut 60 rupsahtanut ukko. Aika monet on kyllä ukkoontuneet tuohon mennessä.

Vierailija
17/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että tämän herrasmiehen kohdalla näin käy mitä pikimmin. Säästyy yksi nainen kärsimästä puolen tunnin pumppausta. Tietysti jos pumpattava on myös....ööö... pumpattava, niin asialla ei ole merkitystä.

Ei puoli tuntia mitään, oli aikanaan mies, joka kesti tunteja (ei lääkkeitä). Se oli jo tosi inhottavaa, vaikka kestävä olen itsekin.

Vierailija
18/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

No jos sulla, mutta suurella osalla naisia ei voisi vähempää kiinnostaa. Tuohon ikään kun on jo ehtinyt niinsanotusti saamaan tarpeekseen.

Kuka on ja kuka ei. Itselläni hyvää seksiä oli viimeksi parikymppisenä, huonoa kolmikymppisenä. Nyt pitkä selibaatti takana ja ikä neljän- ja viidenkymmenen välillä. Kunpa vielä joskus saisi tuntea miehen sisällään, se on niin ihanaa.

Vierailija
19/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avovaimon syy että sinusta on tulossa kovaa vauhtia impotentti. Joo me uskotaan tämä😂😂😂😂 Ryhdistäydy mies. Tee itsellesi jotain. Paljonko kuluu alkoa? Mites liikunta?

Vierailija
20/26 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kohteelle ei ole kiva että äijä jypyttää ja jypyttää eikä tule valmiiksi. Itse valitsen mieluummin tuoreempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan