Miksi kirjoittelette täällä?
Kysymys otsikossa.
Oma syyni kirjoittaa: Oon ihan uupunut arkeeni, ja tämä on "pakopaikkani". Mitä ahdistuneempi oon, sitä useammin kirjoitan. Periaatteessa kaikki on hyvin, on vaan ollut aika paljon vastoinkäymisiä viime aikoina ja pakenen niitä tänne.
Kommentit (41)
Varmaan siksi, että en ole parisuhteessa enää ja vietän päiväni muutenkin omissa oloissani.
Olen melko yksinäinen. Täällä ollessa uusia viestejä tulee koko ajan eikä tunne olevansa täysin yksin.
Olen masentunut enkä ole hyvää seuraa. Jonkinverran kirjoitan, maalaan ja kuuntelen musiikkia. Parhaillaan kuuntelen tätä 😭:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko yksinäinen. Täällä ollessa uusia viestejä tulee koko ajan eikä tunne olevansa täysin yksin.
Tämän se ois.
Mulla on epävakaa personaallisuushäiriö. Täytän tyhjät hetket millä tahansa, koska jos pysähdyn hetkeksikin, joudun olemaan kaksin itseni kanssa ja sitä en kestä.
Onhan tää parhaimmillaan valaisevaa. Näkee toisten mielenmaisemaa. Joskus saan uusia näkökulmia, tietoa ja huvia. Taso heittelee kyllä ja harmittaa jos syvällisempi keskustelu kuivuu kasaan. Mulla ei just nyt oikein muuta seuraa, niin hengaanpa täällä. Käynyt kyllä mielessä, että kunhan korona hellittää, aktivoidun tapaamaan enemmän ihmisiä.
Täällä välillä täytyy muistuttaa itseään, että onneksi maailmassa on paljon hyvää, toivoa ja rakkauttakin. Täällähän se ei varsinaisesti kukoista, mutta ehkä sitten irl niin monen on pidettävä mölyt mahassaan. En kannata tekopirteyttäkään.
Yksinäsyys tuntuu olevan yleinen syy kirjoittaa.
Ap
Mä juon iltakahvia ja ootan kiinnostavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän trollata ja kirjoitan kaikkea älytöntä koska täällä kaikki ottaa kaikki tosissaan ja täällä saa parhaimmat reaktiot.
Ihan ajanvietettä ja jotta saan nauraa.
Mun on niin vaikea ymmärtää tätä. Kun itse kirjoitan, kaipaan yleensä oikeasti toisten näkemyksiä esim parisuhde- työ- tai lapsenkasvatusasioihin. Täällä voi kysyä anonyymisti. Oletan aina että kaikki aloitukset on tosissaan tehtyjä (lukuun ottamatta joitain räikeimpiä ylilyöntejä).
Ap
Mitä helsvettiä hyvä ihminen, jos et ole huomannut niin ainakin puolet aloituksista on vuosikausia ollut rölliluolasta lähtöisin. Elkää nyt tosissaan näitä ottako. Ne alkuajat ovat kaukana takana, kun vihaiset pojat eivät täällä päivystäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun. Valitettavasti täällä usein poistetaan asiallisetkin keskustelut, jotka koskevat liian "arkaa" aihetta. Sananvapaus alkaa olla Suomessa huteralla pohjalla.
Eikö yhteiskunnallinen keskustelu olisi mielekkäämpää esim Hesarin sivuilla? Täällä homma kärjistyy helposti. Tai ehkä sama vaiva koskee kaikkia keskustelupalstoja.
Ap
Totta, mutta yhteiskunnallista keskustelua voi ja käydäänkin monella eri tasolla. Hesarin sivuilla käyty keskustelu on erilaista kuin Vauva-palstan sivuilla käyty. Olen kiinnostunut koko yhteiskunnan mielipiteistä. Joskus minulle on sanottu, että minun kannattaisi hakea kansanedustajaksi, mutta en pääsisi sellaiseksi, koska en ole riittävän suosittu - enkä kiero. Ja vaikka pääsisinkin, niin ääneni tukahdutettaisiin puolueen toimesta, koska haluaisin oikeasti ajaa kansan asiaa.
Parempaa elämää kaikille.
Yksinkertaista vastausta ei ole, mutta tarvitseeko kukaan oikeasti henkilökohtaista satojen miljoonien, jopa miljardien omaisuutta? En myöskään kannata kommunistista omaisuuden tasajakoa. Se on nähty, mihin se johtaa, koska aina joku kommunisti haluaa vähän enemmän samoin kuin kapitalistikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän trollata ja kirjoitan kaikkea älytöntä koska täällä kaikki ottaa kaikki tosissaan ja täällä saa parhaimmat reaktiot.
Ihan ajanvietettä ja jotta saan nauraa.
Mun on niin vaikea ymmärtää tätä. Kun itse kirjoitan, kaipaan yleensä oikeasti toisten näkemyksiä esim parisuhde- työ- tai lapsenkasvatusasioihin. Täällä voi kysyä anonyymisti. Oletan aina että kaikki aloitukset on tosissaan tehtyjä (lukuun ottamatta joitain räikeimpiä ylilyöntejä).
ApMitä helsvettiä hyvä ihminen, jos et ole huomannut niin ainakin puolet aloituksista on vuosikausia ollut rölliluolasta lähtöisin. Elkää nyt tosissaan näitä ottako. Ne alkuajat ovat kaukana takana, kun vihaiset pojat eivät täällä päivystäneet.
En voi mitenkään uskoa että puolet loituksista olisi feikkejä, veikkaan että aika harva jaksaa trollailla. Se haitta siitä on että joskus jotain aloittamaani parisuhde keskustelua on epäilty trolliksi, oli niin ihmeellinen tilanne päällä. Mutta oikea tilanne, elämässä tulee kaikenlaisia juttuja eteen.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää, mutta en vielä viitsi mennä nukkumaan, etten herää keskellä yötä
Siksi, juuri nyt
Zinc
Noin se viivyttely kannatti. Hyvin nukutti yli 08 saaakka, vaikka heräsinkin kerran yöllä.
Zinc
Nyt laitan kaffeet tulille. Otin kaasuhellan muuttaessa, on ripiä ..
Zinc
On tylsää, haluan meuhkata mielipiteilläni sekä ylä- ja alapeukuttaa muiden.
Ei ole kavereita, en käy missään eikä ole muuta tekemistä.
En tarvitse syitä tai tekosyitä täällä olemiseen.
Ap