Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kirjoittelette täällä?

Vierailija
29.05.2020 |

Kysymys otsikossa.

Oma syyni kirjoittaa: Oon ihan uupunut arkeeni, ja tämä on "pakopaikkani". Mitä ahdistuneempi oon, sitä useammin kirjoitan. Periaatteessa kaikki on hyvin, on vaan ollut aika paljon vastoinkäymisiä viime aikoina ja pakenen niitä tänne.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, mutta en vielä viitsi mennä nukkumaan, etten herää keskellä yötä

Siksi, juuri nyt

Zinc

Vierailija
2/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun. Valitettavasti täällä usein poistetaan asiallisetkin keskustelut, jotka koskevat liian "arkaa" aihetta. Sananvapaus alkaa olla Suomessa huteralla pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenen inhoamiani kotitöitä.

Vierailija
4/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon mielipiteitä ja uusia avauksia täällä. Onko missään muualla vastaavaa, en tiedä.

Vierailija
5/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun. Valitettavasti täällä usein poistetaan asiallisetkin keskustelut, jotka koskevat liian "arkaa" aihetta. Sananvapaus alkaa olla Suomessa huteralla pohjalla.

Eikö yhteiskunnallinen keskustelu olisi mielekkäämpää esim Hesarin sivuilla? Täällä homma kärjistyy helposti. Tai ehkä sama vaiva koskee kaikkia keskustelupalstoja.

Ap

Vierailija
6/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska trollaus on elämän suola. 

Vierailija
7/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tarvitse kirjautua, eikä maksaa kuten HS:n palstoilla.  Joskus nämä täällä jutut ovat todella hauskoja, joskus inhorealismia.

Vierailija
8/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maaseudulla olosuhteiden pakosta, olen keski-ikäinen, harvat ystävät asuvat ympäri Suomea omissa perhekiireissään.

Vierailija
9/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska trollaus on elämän suola. 

Tätä en kyllä ymmärrä. Haetaanko sillä huomiota vai mitä?

Ap

Vierailija
10/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokin inhorealismiani.

Vierailija
11/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lukea mielipiteitä ja mielelläni vastata niihin. Usein kyllä turhauttaa se kuinka monelle tuntuu tärkeintä olevan se miten olisi toiselle mahdollisimman ilkeä ja saisi toisen tuntemaan itsensä mahdollisimman tyhmäksi.

Mutta sitten onneksi on joukossa paljon heitäkin, jotka vastaavat asiallisesti ja kykenevät jopa eriävistä mielpiteistä keskustelemaan rakentavasti ja niin, että vain asiat riitelevät, eivät ihmiset.

Vierailija
12/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus palstaan eikä ole muutakaan tekemistä. No, tiskikoneen tyhjäsin ja täytin tuossa hetki sitten.

Vierailija
13/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maaseudulla olosuhteiden pakosta, olen keski-ikäinen, harvat ystävät asuvat ympäri Suomea omissa perhekiireissään.

Eli sinulle tämä toimii yksinäisyyden poistokeinona? Mulla on perhe ja kotityöt odottamassa huomiota ja tekemistä niin tänne voi jotenkin vetäytyä henkisesti kaikesta vastuusta (esim tällä hetkellä lasten nukuttaminen) hetkeksi.

Otan osaa maaseudulla asumiseen, kasvoin itse pienessä maalaiskylässä ja tiedän miten yksinäistä sellaisessa voi olla. Muutin isoon kaupunkiin heti kun pystyin.

Ap

Vierailija
14/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:llä. Tosin pulpahdin tänne koronan vuoksi, olen sen ketjun vakikommentaattoreita. Notkun täällä enemmän kuin on hyväksi.

Vierailija
15/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän trollata ja kirjoitan kaikkea älytöntä koska täällä kaikki ottaa kaikki tosissaan ja täällä saa parhaimmat reaktiot.

Ihan ajanvietettä ja jotta saan nauraa.

Vierailija
16/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloman tylsyydenpoistoa.

Vierailija
17/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Täälä vaan väitellään ja riidellään. Haluaisin lukee hauskoja juttuja. Kuten se rusina tai "norppa ja emätin".

Vierailija
18/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jutella anonyymien kanssa kaikenlaisesta :)

Vierailija
19/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tylsää tai haluaa hetken tauon arjesta. Aina tää paikka ei kyllä ole parasta mielenterveydelle.

Vierailija
20/41 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette viihdyttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan