Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jäänyt koukkuun Koko Britannia leipoo-sarjaan, vaikken koskaan leivo

Vierailija
29.05.2020 |

Samoin joskus jäin koukkuun johonkin master chef usaan, vaikken koskaan tee sellasia ruokia.

Onko muita jotka tykkäävät vain katsoa tommosia ruuantekokilpailuita, vaikkeivat niistä mitenkään hakisi oppia tms?
Sitä vaan on niin kiva katsoa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tykkään katsoa. Ihanaa kun ihmiset osaa.

Vierailija
2/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että heitä on tuhansia. Ei se, että katsoo jotain tarkoita, että sitä tarvitsisi itse tehdä. Minä katson esim. Temptation Islandia, mutta ei tulisi pieneen mieleenikään lähteä ryyppylomalle Thaimaahan miestäni pettämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan instassa ruoanvalmistusvideoita. Etenkin jos sihautetaan sipulia öljyssä tai sulatetaan juustoa, niin saan suorastaan jotain tyydytystä sen katsomisesta :D

En kuitenkaan koskaan itse laita ruokaa tai leivo, syön aina ulkona tai ostan valmista. Silti seuraan noita reseptitilejä, olen ihan koukussa niiden katsomiseen.

Vierailija
4/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson jääkiekkoa, vaikka en osaa edes luistella. 

Vierailija
5/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En leivo koskaan enkä edes osaa, mutta tykkään katsella tuota brittien sarjaa. Suomalaista vastinetta en ole katsonut yhtä jaksoa enempää, se on jotenkin tylsä ja pitkäveteinen. Brittien sarjassa leipurit on paljon taitavampia, ja leivotut asiat mielenkiintoisempia. Myös brittiaksenttia on tosi kiva kuunnella.

Vierailija
6/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vaikka leivonkin.

Vierailija
7/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan muutamaa leivontablogia ihan vain kauniiden kuvien takia. Varsinkin kauniita kakkuja on ihana katsella. Itse osaan leipoa juuri ja juuri "sekoita ainekset ja kaada vuoka"-tyyppisen kuivakakun. 

Vierailija
8/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen koukussa siihen, mutta leivon itsekin. Paul Hollywood on vaan jotenkin karismaattinen ja Prue on myös hyvä tyyppi. Mukavaa katsottavaa. Hyvä casting on kaikki kaikessa. Ikävä kyllä Suomen vastaavassa ohjelmassa en ole päässyt samoihin fiiliksiin. Katsominen on jäänyt kahteen jaksoon. 

Vierailija
9/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson kakkumestaria sun muita ruokaohjelmia. Itse osaan ostaa kaupasta valmiin torttupohjan, mätkäistä puuhaarukalla päälle kermavaahtoa ja mansikoita. En edes yritä tehdä hienoja. Osaisin mä tosin kakkupohjan tehdä kyllä, mutta en viitsi. Katselen myös sisustusohjelmia, itse en jaksa panostaa yhtään.

Vierailija
10/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on sellainen "hyväntuulinen" ohjelma, jossa osataan vähän nauraa itselle. Kuten 9. kauden alussa, jossa Prue twiittaa kännykällään ja Paul kysyy: "Mitä teet?" - hänhän paljasti vahingossa edellisen kauden voittajan etukäteen.

Myös se, että leivotaan kaikkea sellaista, mistä kaikki ihmiset ei ole kuullutkaan ja niillä on historiallinen tausta. Toisaalta eivät välttämättä ole mitenkään "in". Joten kyllä ne Suomen version pullapitkot ja liivatejuustokakut on vähän plääh.

Vierailija
11/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen koukussa siihen, mutta leivon itsekin. Paul Hollywood on vaan jotenkin karismaattinen ja Prue on myös hyvä tyyppi. Mukavaa katsottavaa. Hyvä casting on kaikki kaikessa. Ikävä kyllä Suomen vastaavassa ohjelmassa en ole päässyt samoihin fiiliksiin. Katsominen on jäänyt kahteen jaksoon. 

Tämä brittien ohjelma on ihan huippu! Minäkin jäin kunnolla koukkuun.

Paul😍ja Liam tosi hauskoja😊

Vierailija
12/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä brittien ohjelma on ihan huippu! Minäkin jäin kunnolla koukkuun.

Paul😍ja Liam tosi hauskoja😊

Mä niin nauroin sitä, kun Liam motkotti Paulin aina katsovan, kun hän mokaa. Jääkaapissa on kunnollisia, katso sinne. Ja sitten Paulin teko hetken päästä. 😊 Ei mitään turhantärkeää tuomarointia. Eivät pelottele kilpailijoita p*skanjäykiksi. Silloin koko tunnelma on rennompi ja mukavampi katsoa.

Vierailija
13/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson jääkiekkoa, vaikka en osaa edes luistella. 

Mä rakastan taitoluistelua. Osasin kyllä luistelupotkut eteenpäin, mutta en juurikaan oppinut edes taaksepäin luistelua. Nyt en ole luistellut vuosikymmeniin. Olen myös yhtä notkea kuin rautakanki.

Vierailija
14/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukon nimi oli Malcolm Eggs.

Hihittelin tälle monta päivää!

Vierailija
15/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En leivo koskaan enkä edes osaa, mutta tykkään katsella tuota brittien sarjaa. Suomalaista vastinetta en ole katsonut yhtä jaksoa enempää, se on jotenkin tylsä ja pitkäveteinen. Brittien sarjassa leipurit on paljon taitavampia, ja leivotut asiat mielenkiintoisempia. Myös brittiaksenttia on tosi kiva kuunnella.

Juu ei mua sais katsomaan suomalaisia leivonta ja ruokaohjelmia, jotenkin ankeita. Mutta juuri tämä brittien leivontasarja on kiva.

Vierailija
16/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, eihän sun tarvikkaan leipoa kun koko britannia leipoo sun puolesta.

Vierailija
17/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina kun muistan, tää on ihan huippuviihdyttävä olematta turhan tosikkomainen tai muka-hauska. On yhtä hauska katsoa onnistuneita luomuksia kuin niitä epäonnistuneitakin :D Britit osaa nauraa itselleen eikä vaan pönöttää jäykkänä tyyliin "mitä kaikki nyt sanoo". 

Vierailija
18/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippuhauska ohjelma!

Vierailija
19/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, pitää pätjätä viikonloppu ilman tota sarjaa. 

Vierailija
20/33 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana ohjelma, kun olivat ne alkuperäiset tuomarit ja juontajat.

Tällä 8. kaudella tuo mustapäinen, ruma mies ja pönöttävä mummo sen parina pilasivat shown. Yrittävät matkia alkuperäisiä juontajia, Mel ja Sue, mutta ovat vain surkeita. Tykkäsin myös Mary tuomarista, tämä Prue ei ole yhtä terävä.

Leipureista tällä kaudella sympaattisimmat ovat Liam, Steven ja Sophie. Ovat myös tosi taitavia. Edellisellä kerralla pudonnutta Yania hyysättiin mukana monta viikkoa liikaa, kuului ilmeisesti lesbojen suojeluohjelmaan.

Ohjelmassa on niin paljon muutakin kuin se leipominen, esim tämä portugalilaisen nata - leivoksen historian esitteleminen oli mielenkiintoinen. Vastaavia on ollut monessa jaksossa. Ja tietysti nuo leipurit, kyllä minulle tulee nopeasti uudesta ryhmästä suosikit ja epäsuosikit, olen silleen vajaa ihminen.

Olen katsonut myös koko Suomi leipoo - sarjat, tykkään niistäkin, vaikka tunnelma on eri. Mutta niihän pitääkin olla, Suomi on Suomi.