Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kuultua: eräs vanha rouva kirjoittelee tänne 12 tuntia päivässä - kuinka pitkään sinä jaksat?

Vierailija
29.05.2020 |

Itse vain tunnin aamulla ja vähän illalla. Tykkään poistaa tyhmiä persujuttuja

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa

Vierailija
2/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme neljä tuntia päivässä. Mies 35v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostihan siinä se vuorokausi pyörähtää...

Vierailija
4/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vanhalla rouvalla kiva harrastus.

Uskon myös, että hän kirjoittelee kiinnostavia viestejä, asiasta kuin asiasta, on nimittäin elämänkokemusta takana hänen kaltaisellaan ihmisellä.

Ja mitäpä muuta hän tekisi, kun sidottu ikäryhmänsä takia ja myös mahdollisen riskiryhmään kuulumisen takia, koko  ajan kotiinsa.

Kirjoittelu tänne antaa mukavaa ajankulua hänelle, samoin muiden viestien lukeminen.

Itse olen iloinen, että vanha rouva on löytänyt tämän palstan, tämä antaa hänen yksinäisiin päiviinsä mielenkiintoa ja olemassaolon tarkoitusta.

Vierailija
5/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnä edelleenkään mitään!! 🙄😳

Vierailija
6/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtelee ihan topikkien mukaan. Jonain päivinä täällä ei ole mitään, jonain niin kiinnostavia että siinä voi hyvin mennä koko iltakin eli vaikka joku 3-4 tuntia.

Vierailija
7/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kauemmin kuin se vanha rouva! Jopa 15 tuntia putkeen!

Vierailija
8/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjottais vielä kauemmin jos se osais kirjautua.

Vierailija
9/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas vanhalla rouvalla kiva harrastus.

Uskon myös, että hän kirjoittelee kiinnostavia viestejä, asiasta kuin asiasta, on nimittäin elämänkokemusta takana hänen kaltaisellaan ihmisellä.

Ja mitäpä muuta hän tekisi, kun sidottu ikäryhmänsä takia ja myös mahdollisen riskiryhmään kuulumisen takia, koko  ajan kotiinsa.

Kirjoittelu tänne antaa mukavaa ajankulua hänelle, samoin muiden viestien lukeminen.

Itse olen iloinen, että vanha rouva on löytänyt tämän palstan, tämä antaa hänen yksinäisiin päiviinsä mielenkiintoa ja olemassaolon tarkoitusta.

Tunnetko sä siis tämän vanhan rouvan vai teetkö vain olettamuksia vanhojen rouvien elämästä ? Tai että hän kuuluu riskiryhmään? Kirjoittaa kiinnostavia viestejä?

Vierailija
10/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en ole tänne kirjoittanut ikinä, enkä kirjoita!

Vierailija
11/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee täällä tunteja on-off, varsinkin näin jos otan jotain juomaa. Telkkari on päällä samalla ja katon sitäkin, pesen pyykkiä ja touhuan muutakin tässä ohimennen. Tänne on kuitenkin kiva aina palata katsomaan mistä nyt taas vouhotetaan 😅

Vierailija
12/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito joka kirjoittelee tänne itsekin tietää tasan tarkkaa ketä täällä käy. Stalkkareiden aatelia ovat.

Vierailija
13/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait tuossa mitään ihmeellistä ole, kun nämä vanhat rouvat täällä kirjoitteli jo 90-luvun alussa, kun itse olivat pienten lasten äitejä ja tarvitsivat vertaistukea ja nyt muista syistä, kun monen lapsi on yli 30v. ja lapsikin itse vanhempi.

Eikä nämä keskustelut, ei ainakaan otsikon aiheet ole miksikään muuttunut 30v aikana.

Itse olen Aihe Vapaa-palstaan koukussa, sen 30v ja monta kertaa viikossa, ellei päivittäin tulee täällä käytyä ja jotenkin pystyn elämään vielä tässä ajassa, kun seuraan asioita, monesta eri näkökulmasta.

Vierailija
14/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Aihe Vapaa-palsta on jo ollut kauan ja tänne kirjoittelee tai on kirjoittanut varmaan jo kolme eri sukupolvea.

Ja samat huolet, murheet ja ilot kaikilla.

Vierailija
15/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt, millainen ihminen on päivittäisten provojen takana, nyt sekin selvisi, toki ikä yllätti.

Vierailija
16/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivinä en käy koko palstalla. Joskus taas tympäännyn sensuuriin niin paljon etten jaksa tätä. Pahimmillaan roikun täällä koko päivän ja illan. Ei ole töitä eikä oikein elämääkään. Sitä ei kannata muiden murehtia miten aikaani kulutan.

M49

Vierailija
17/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti aikoinaan Vanukasmiehen.

Vierailija
18/18 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuluu kaikki oma-aika tähän.Hups.