Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä taiteiijoita?

Vierailija
29.05.2020 |

Enkä nyt tarkoita nyt ihan näitä villasukkien ja lapasten tekijöitä tai muita jotka tekevät mallista jotain jäljentäen, vaan kuvantekijöitä, kirjoittajia ja muita jotka luovat jotain omaa kaikin eri tavoin. Miten muu maailma ja läheiset ja tutut suhtautuu teidän tekemisiinne? Pidätkö tekemääsi harrastuksena, ammattina tai olet tekemässä siitä sitä millä voisit elää jotenkin? Itse olen tehnyt melko paljob kuvia ja vähän kirjoittanut omaksi ilokseni ja pitänyt sen aika paljon omana. Vain parisen näyttelyä ja siinä se.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja väkivalta myy yhä? Tätäkö on tehtävä, jos haluaa euroja?

Vierailija
42/45 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En hengaile sellaisten ihmisten kanssa jotka eivät ymmärrä luovuutta. Se on ihan oma elämänlajinsa :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

113 kirjoitti:

Saunominen avain luovuuteen? Itsellä 60 -asteinen sauna on raja ja senkin jälkeen näen kamalia painajaisia, jotka harvinaisia muuten.

Hikoilu saa kehon aivan mielettömään euforiseen tilaan. Oletko ikinä istunut lauteilla ja tuijottanut tuhansia hikipisaroita, joita iho puskee? Siinä on jotain maagista. Ja sykkeen nousu ja hengityksen hidastuminen kuumassa. Saunassa on yleensä myös niin hiljaista, että kuulee omat ajatuksensa.

Vierailija
44/45 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja väkivalta myy yhä? Tätäkö on tehtävä, jos haluaa euroja?

Missä tässä ketjussa on puhuttu seksistä ja väkivallasta? Lähinnä maalaamisen kehollisuudesta.

Vierailija
45/45 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrän ja pidän taideinstagramia. Teen kauhuteemaisia kuvituksia ja sarjakuvia. Teen omaksi iloksi ja myyn myös tilaustöitä (pääasiassa tatuointitarkoituksiin) silloin tällöin. Läheiseni kannustavat, ja puolisoni on myös piirtäjä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi