Kuinka paljon herkkuja mennyt tällä viikolla (rehellisesti)?
Itsellä ei ole mennyt yhtään ja ei en esitä olevani parempi ihminen sillä viime viikolla meni senkin edestä nimittäin 3 isoa palaa suklaakakkua, 1 ben&jerrys jäätelö sekä yksi 140 gramman suklaalevy. Tämän takia oli pakko ottaa ryhtiliike :D
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina leffan kanssa meni pikkupussi pistaaseja, pieni suklaalevy ja Lontoon Rae -pussi. Kyytipoikana kokista. Loppuviikon olenkin ollut kiltisti. Saa nähdä viikonlopun kanssa.
Herkkujen syöminen on siis tuhmuutta?
Vierailija kirjoitti:
0, nada, ingenting. Ja tämä on todella iso asia entiselle sokeririippuvaiselle. I did it, pääsin kokonaan irti! Menossa jo muistaakseni viikko 17 kokonaan ilman sokeria.
Onneksi olkoon! Tuo olisi varmaan itselleni ihan mahdoton tehtävä. Onko kiloja lähtenyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0, nada, ingenting. Ja tämä on todella iso asia entiselle sokeririippuvaiselle. I did it, pääsin kokonaan irti! Menossa jo muistaakseni viikko 17 kokonaan ilman sokeria.
Onneksi olkoon! Tuo olisi varmaan itselleni ihan mahdoton tehtävä. Onko kiloja lähtenyt?
On ja paljon! :))))))) Saavutin normaalipainon muutama päivä sitten. Ennen vanhaan olisin juhlistanut sitä herkuttelemalla, nyt olin viisaampi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla tulee helposti huono olo makeasta. Etenkin helteeseen yhdistettynä.
Missä maassa asut? Et ainakaan Suomessa, jos helteestä puhut.
Joo sori mä käytän virheellisesti termiä helle silloin, kun on mun kropalle liian kuuma, eli 20+. Virallinen rajahan on Suomessa 25.
Tällä viikolla;
2kpl vadelmamousseleivosta
Toffifee-paketti
Pieni nyssykkä suklaakonvehteja leipomosta
Keksipaketti
Tälle illalle vielä nachoja dipillä ja viiniä. Ja aivan varmasti unohdin kaksi herkkua listalta, en enää millään muista mitä söin. Herkuttelen siis joka päivä. Pitäisi päästä kyllä tavasta eroon. Onneksi urheilen paljon mutta ei sekään herkkujen epäterveellisyyttä poista...
Vierailija kirjoitti:
En yhtään pääsiäisen jälkeen, jos herkku tarkoittaa perinteistä karkki-sipsilinjaa.
Olen ketogeenisella ruokavaliolla, enkä syö mitään ohi ruokavalion. Tosin koen syöväni herkkuja joka päivä: juustoja, wingsejä, pähkinöitä. Satunnainen rahka mustikoilla & ketosokerilla on myös todellakin herkkua!
-9kg tähän mennessä ja mittanauhan perusteella vartalon malli muuttuu vielä pudotettuja kilojakin ripeämmin, suosittelen!
Itekin vedän osapäivä paaston kevennetyllä ketodietillä mutta olen siinä huonommassa jamassa että olen herkkä maitotuotteille niin en voi herkutella enää juustolla :’( Mutta tämä dietti auttaa taltuttamaan makeanhimon kokonaan. Minulla oli vain aivan jäätävä makeanhimo ja vedin karkkipäivisin aina sen ison maraboun suklaalevyn yhteen menoon... joskus ostin suklaapatukan vielä päälle... onneksi itsekuri piti muina päivinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina leffan kanssa meni pikkupussi pistaaseja, pieni suklaalevy ja Lontoon Rae -pussi. Kyytipoikana kokista. Loppuviikon olenkin ollut kiltisti. Saa nähdä viikonlopun kanssa.
Herkkujen syöminen on siis tuhmuutta?
Kyllä se on.
Reilusti karkkia on mennyt, ja paketti päärynä dominoja, ja semmonen oululaisen kanelitäytepitko oli 30% ale tarjouksessa (viimeinen myyntipäivä) kun riskiryhmätunnilla shoppailin niin sekin tuli syötyä. Hot Rodeja on vedelty pussi. Marabou Japp suklaalevykin. Varmaan vielä jotakin muuta mitä en nyt muista. On tää korona-aika kovaa.
Mitä kaloreihin tulee, se ei merkkaa mitä syöt, vaan se kulutatko sen mitä syöt. Itse olen normaalipainoinen, kohtuu muodokas, ja vahva jatkuvasta treenauksesta johtuen. ollut teini-iästä saakka, ja aina herkkuja, grilliruokaa (makkaraperunoita yms) mussuttanut. "Miten sullon noi muodot" -oo, owopa hekki (odota hetki, munkkia mussuttaen), ja sitten todetaan tämä yksinkertainen fakta saannista ja kulutuksesta. Saahan siitä aina vähäksi aikaa hyviä treeni-, ja juttukavereita.
Vierailija kirjoitti:
Reilusti karkkia on mennyt, ja paketti päärynä dominoja, ja semmonen oululaisen kanelitäytepitko oli 30% ale tarjouksessa (viimeinen myyntipäivä) kun riskiryhmätunnilla shoppailin niin sekin tuli syötyä. Hot Rodeja on vedelty pussi. Marabou Japp suklaalevykin. Varmaan vielä jotakin muuta mitä en nyt muista. On tää korona-aika kovaa.
Mitä kaloreihin tulee, se ei merkkaa mitä syöt, vaan se kulutatko sen mitä syöt. Itse olen normaalipainoinen, kohtuu muodokas, ja vahva jatkuvasta treenauksesta johtuen. ollut teini-iästä saakka, ja aina herkkuja, grilliruokaa (makkaraperunoita yms) mussuttanut. "Miten sullon noi muodot" -oo, owopa hekki (odota hetki, munkkia mussuttaen), ja sitten todetaan tämä yksinkertainen fakta saannista ja kulutuksesta. Saahan siitä aina vähäksi aikaa hyviä treeni-, ja juttukavereita.
Tuo on totta, mutta noiden eteen saa jo aikalailla treenata kyllä.
Missä maassa asut? Et ainakaan Suomessa, jos helteestä puhut.