Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon herkkuja mennyt tällä viikolla (rehellisesti)?

Vierailija
29.05.2020 |

Itsellä ei ole mennyt yhtään ja ei en esitä olevani parempi ihminen sillä viime viikolla meni senkin edestä nimittäin 3 isoa palaa suklaakakkua, 1 ben&jerrys jäätelö sekä yksi 140 gramman suklaalevy. Tämän takia oli pakko ottaa ryhtiliike :D

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys.

Mitä kummaa ajat takaa?

Vierailija
22/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina leffan kanssa meni pikkupussi pistaaseja, pieni suklaalevy ja Lontoon Rae -pussi. Kyytipoikana kokista. Loppuviikon olenkin ollut kiltisti. Saa nähdä viikonlopun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä yhtään. Viikonloppua varten on rasiallinen sisupastilleja (niitä suolaisia) ja jätskiä. Olen opettelemassa uudelleen jonkinsortin karkkipäivän pitämistä, sillä muuten homma lähtee lapasesta.

Vierailija
24/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syön suklaalevyn ja huomenna teen itselleni synttärikakun. Tässä kuussa en ole muuten herkutellut.

Vierailija
25/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään pääsiäisen jälkeen, jos herkku tarkoittaa perinteistä karkki-sipsilinjaa.

Olen ketogeenisella ruokavaliolla, enkä syö mitään ohi ruokavalion. Tosin koen syöväni herkkuja joka päivä: juustoja, wingsejä, pähkinöitä. Satunnainen rahka mustikoilla & ketosokerilla on myös todellakin herkkua!

-9kg tähän mennessä ja mittanauhan perusteella vartalon malli muuttuu vielä pudotettuja kilojakin ripeämmin, suosittelen!

Vierailija
26/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina pala raparperipiirakkaa ja vaniljajäätelöä, tiistaina saunaolut, keskiviikkona jäätelöä, torstaina pieni korvapuusti, lettuja ja pari kauralastua, tänään pari kauralastua. Ajankuluksi tulee leivottua usein päiväkahville kaveriksi jotain herkkua.

Vierailija
27/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja on mennyt ehkä 100 grammaa, puoli pussia karkkia (loputkin tod. näk. menee), yksi viineri ja muutama kourallinen sipsejä. Siinä taitaa ihmeellistä kyllä olla kaikki. Oon koettanut hillitä. Ai peeveli, viime viikonloppuna tein Key lime pien ja sitä kyllä pari palaa söin sitäkin.

Vierailija
28/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viini lasketaan herkuksi niin puoli pulloa. Lisäksi viime viikolla ostamani karkkipussin loput 7 karkkia.

Vierailija
29/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.7 viskipullo, parikymmentä keskiolutta, 0.5 Jaloviina, pullo Gambinaa, litra maalaissiideriä ja paketti Underbergiä.

Vierailija
30/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kirjaa pitänyt mutta lonkalta heittäen, aika paljon. Melkein joka päivä hakenut lisää jos tai kun edelliset looppu. Jonkinlainen ryhtiliike olis paikallaan.

Vierailija
31/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla on mennyt parisataa grammaa suklaata, desilitra suolapähkinöitä ja saman verran rusinoita.

Selkeästi vähemmän kuin ennen, mutta vieläkin määrät saisivat pienentyä.

Vierailija
32/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kahvin kanssa paksu pitkoviipale. Kaksi pantteripussia ja yksi muu namipussi. Suklaapatukka ja pari palaa suklaalevyä. Tiedän.. yritän vähentää :(

Vierailija
33/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka päivä pullaa, keksejä, kakkua ja suklaata.

Vierailija
34/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistumisen kunniaksi ostin pakastekakun. Kesti kolme päivää syödä se (yksin). Mä tykkään herkuista, mutta mulla tulee helposti huono olo makeasta. Etenkin helteeseen yhdistettynä. Lisäksi ei vaan oo viime aikoina juurikaan tehnyt mieli herkkuja. Herkuttelen kasviksilla 😄 Ja säästyy rahaakin samalla.

Vierailija
35/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurakeksejä, joka päivä iltapäivällä kahvin kanssa. Tänään kääretorttupala ja pussi Puffeleita.

Vierailija
36/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistumisen kunniaksi ostin pakastekakun. Kesti kolme päivää syödä se (yksin). Mä tykkään herkuista, mutta mulla tulee helposti huono olo makeasta. Etenkin helteeseen yhdistettynä. Lisäksi ei vaan oo viime aikoina juurikaan tehnyt mieli herkkuja. Herkuttelen kasviksilla 😄 Ja säästyy rahaakin samalla.

Onnea valmistumisen johdosta! :)

- Ap

Vierailija
37/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tilattiin pizzat. Karkkia, jäätelöä, limua, sipsejä yms. ei osteta oikeastaan koskaan, silti olen ylipainoinen 25kg. Lipitän punaviiniä aamusta iltaan nykyään ja ruoka on usein rasvaista ja kermaista. En vaan jaksa välittää. 

Vierailija
38/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea valmistumisen johdosta! :)

- Ap

Kiitos :)

Vierailija
39/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 1 annos ranskanperunoita maapähkinäkastikkeella ja juustokroketti

- vadelmajäätelöpuikko

- tonnikalapakastepizza

Omalla mittapuullani tämä meni tosi hyvin, voisin elää vain herkuilla :D

Vierailija
40/50 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, nada, ingenting. Ja tämä on todella iso asia entiselle sokeririippuvaiselle. I did it, pääsin kokonaan irti! Menossa jo muistaakseni viikko 17 kokonaan ilman sokeria.