Gallup: Mitä karkkia/suklaata ostit tänään?
Ei suolaisia herkkuja tähän ketjuun eikä jäätelöitä, vain mitä otsikossa sanottu.
Kommentit (22)
En mitään, mutta mies on ostanut jotain lakuja. Otan sieltä kohta pienen kourallisen, se riittää.
En mitään!
Mutta ostin kyllä banaanimunkin Prismasta.
Ja kaapissa on lakritsitaateleita.
Sain tänään kuningattaren torttua.
Geisha konvehteja. Mun lempisuklaata ❤️
Ostin Fazerin Salmiakki suklaalevyn kaupassa käynnin loppumetreillä.
Ja vain ja ainoastaan itselleni.
Söin siitä jo kolmasosan ajaessani autolla kotiin ja loput syön myöhemmin illalla.
Muita ostettuja herkkuja saavat kaikki huomenna, kun on koulujen päättöpäivä ja muruset tuovat todistukset kotiin.
Jos jaksaisin mennä kauppaan, ostaisin Kismet remixin.
En mitään, mutta kaapista löytyi dumlesuklaalevy, josta parasta ennen mennyt pari päivää sitten. Eli parempi syödä nyt pois kuleksimasta :)
Colakarkkeja. Viinikumikarkkeja lidlistä. Niitä on mukava napostella, kossumehun kasnssa youtuben HYVIÄ juttuja katsellen. miksi Mtv tai yle ei pysty enää näihin?? Ti no..tanskalasiohjelmat..tai no kaiki löytyy netistä ja telkku pölyttyy tuolla nurkassa. Oon myöskin löytänyt supersalmiakin uudestaan ja tuplan. Ehkä joskus lapsena tuli niitä syöytyy liikaa mut nyt oon taas päässy niitten makuun. Misdsä dole Black pete, hattarajätski, aku ankka lakritsit..ja muut supersankarikarkit?????
sebasköör kirjoitti:
Colakarkkeja. Viinikumikarkkeja lidlistä. Niitä on mukava napostella, kossumehun kasnssa youtuben HYVIÄ juttuja katsellen. miksi Mtv tai yle ei pysty enää näihin?? Ti no..tanskalasiohjelmat..tai no kaiki löytyy netistä ja telkku pölyttyy tuolla nurkassa. Oon myöskin löytänyt supersalmiakin uudestaan ja tuplan. Ehkä joskus lapsena tuli niitä syöytyy liikaa mut nyt oon taas päässy niitten makuun. Misdsä dole Black pete, hattarajätski, aku ankka lakritsit..ja muut supersankarikarkit?????
siis se hattarakarkki meinaan? sori.
Vierailija kirjoitti:
Jos jaksaisin mennä kauppaan, ostaisin Kismet remixin.
Ootko ennen maistanut? Minä petyin, originaali paljon parempi.
Merkkareita ja Fazerin saksanpähkinälevyn
Suffeli puffi ja Lontoo rae-karkkipussit.