Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan törmänneet 50 v. mieheen, joka eron jälkeen kehtaa ehdottaa

Vierailija
29.05.2020 |

Seksisuhdetta?? Vielä kun ero on johtunut miehen muista naisista. Ovatko miehet tosiaan näin kylmiä ja julmia??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä kun on kyse niin mikään ei enää yllätä minua, sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
2/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normaalia kaikille exille eron jälkeen. Ei siinä ole mitään poikkeavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin melkein, olin kaupassa ja se tuli kovaa kulman takaa.

Jotkut muuten tykkää seksistä, tutun kumppanin kanssa vaikka asiaan ei liity kummempia tunteita. Tai näin olen kuullut.

Vierailija
4/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin kokemustakaan ei ole kuin yhdestä 50 parisuhteessa, seksisuhde voi edelleen loistavasti.

Vierailija
5/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v seksiin kelpaavat miehet on harvassa joten markkinat määräävät.

Vastaava tilanne päinvastoin on 20 v naisilla.

Vierailija
6/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mitäs pahaa tuossa on. Eikä 50+ miehet saa harrastaa fwb- tai fb-suhteita? Hienoa, ettei hae parisuhdetta, kun kerta tykkää irtosuhteista.

Vierailija
7/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta mitäs pahaa tuossa on. Eikä 50+ miehet saa harrastaa fwb- tai fb-suhteita? Hienoa, ettei hae parisuhdetta, kun kerta tykkää irtosuhteista.

Ehkä voisi ehdotella muille kuin naiselle josta on eronnut. Näin minä tämän tulkitsin.

Vierailija
8/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei mielestäni ole mitään tekemistä asian kanssa. Seksi exän kanssa on ihan normi juttu siirtymävaiheessa, kunnes jompi kumpi löytää uuden.

Vierailija
9/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen törmännyt naisiin jotka jatkavat tai haluaisivat jatkaa seksisuhdetta erosta huolimatta. Johtuu toki varmasti siitä että naisten kesken näistä jutellaan useammin kuin jonkun muun kuin oman miehen kanssa.

Vierailija
10/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisi ehdotella muille kuin naiselle josta on eronnut. Näin minä tämän tulkitsin.

Jaa. No aika tönkköä, toisaalta sujuiko parisuhteen aikana seksi? Jos sujui, niin aika kiva se on kivojen kumppaneiden kanssa pitää hauskaa. Eihän sitä ole pakko aloittaa mitään, jos ei halua.

Vierailija
11/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä ehdotella muillekin, mutta miksi ei myös sille ex puolusolle jos seksi on se asia joka suhteessa on toiminut hyvin.

Vierailija
12/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v miehelle sopiva kumppani on 18-26v nuori kiimainen mirkkuli. Sexi suhteen ehdottaminen on luonnollista.

Vierailija
13/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ap:n logiikka jäi hieman sumeaksi. Kenelle mies ehdottaa seksisuhdetta? Entiselle vaimolleenko, josta on eronnut, vai jollekin randomille muikkelille? Eikös se luonto vedä vähän vanhemmankin tikanpojan yhä uudelleen puuhun? Saattaa ottaa vielä eteen niin sanotusti.

Vierailija
14/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ap:n logiikka jäi hieman sumeaksi. Kenelle mies ehdottaa seksisuhdetta? Entiselle vaimolleenko, josta on eronnut, vai jollekin randomille muikkelille? Eikös se luonto vedä vähän vanhemmankin tikanpojan yhä uudelleen puuhun? Saattaa ottaa vielä eteen niin sanotusti.

Mies ehdottaa seksisuhdetta ex vaimolleen jota on suhteen aikana pettänyt.

Vierailija
15/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin että entiselle vaimolle. Vähän huonosti vain taitaa ex puolisonsa tuntea kun exvaimo ei taida olla kiinnostunut seksisuhteesta.

Vierailija
16/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No aika tönkköä, toisaalta sujuiko parisuhteen aikana seksi? Jos sujui, niin aika kiva se on kivojen kumppaneiden kanssa pitää hauskaa. Eihän sitä ole pakko aloittaa mitään, jos ei halua.

No ei tosiaan sujunut, kun mies kulki muisten naisten tykönä lähes työkseen. En hel.. satu moiseen viruslinkoon. Yäk! Idiotti sadisti äijä.

Ap.

Vierailija
17/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan sujunut, kun mies kulki muisten naisten tykönä lähes työkseen. En hel.. satu moiseen viruslinkoon. Yäk! Idiotti sadisti äijä.

Ap.

Ymmärrän. Kannattaa päästää viha irti. Kun teet sen, niin ymmärrät oikeasti, että se mies ei merkitse sinulle yhtään mitään.

Vierailija
18/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo voi olla toisinpäinkin

mies52v

Vierailija
19/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uros yrittää paritella kaikkien naaraiden kanssa niin kauan kuin suvun jatkaminen onnistuu. Luonnonlaki.

Vierailija
20/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo voi olla toisinpäinkin

mies52v

Reilusti yli viiskymppisten kohdalla tuo voi olla sukupuolikysymys muuten en näe sitä sen paremmin sukupuoli kuin ikä kysymyksenäkään. Seksiä harrastetaan myös ex puolisoiden kesken ja aloite/ehdotukset voi tulla kummalta tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme