Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei ikinä ihastu komeisiin miehiin?

Vierailija
29.05.2020 |

Jostain keskustelusta tuli tämäkin mieleen. Olen ns ”kaunis” eli median standardeihin sopiva nainen. Olen ollut mallinakin, joten komeista miehistä on aina ollut tarjontaa, joskus jopa tunkua.

Kuitenkin olen aina ihastunut joko naapurinpojan oloisiin poikamaisiin tai persoonallisen näköisiin. Ikää on yli 40 ja aviomieheni on poikamainen nörttityyppi.

En oikein tiedä itsekään miksei ne komeat kiiltokuvapojat tai hunksit ole natsanneet.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
2/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus on katsojan silmässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen joka ei tunne vetoa sellaisiin miehiin, sellaisiin joita voisi kuvailla "naisten päät kääntyvät kun sellainen komistus kesähelteellä tepastelee vastaan". 

Myöskään treenattu miesvartalo ei saa minussa oikein ihmeempää reaktiota aikaiseksi.

Vierailija
4/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva "poikamaisesta nörttityypistä" kiitos.

Edellisessä kertjussa se oli yli 180cm miesmalli jolla oli silmälasit ja kauluspaita.

Vierailija
5/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, esimerkiksi Orlando Bloom on sellainen mies keneen ihastuisin, vaikka ei ole missään nimessä komea.

Tämä oli siis sarkasmia ja osoittaa miten naiset ajattelevat.

-Mies

Vierailija
6/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä kertjussa se oli yli 180cm miesmalli jolla oli silmälasit ja kauluspaita.

En toki laita kuvaa puolisostani, mutta pituus on 178cm ja hoikka vartalo, ei treenattu. Farkkuja ja huppareita käyttää. Jim Parsons tulee etäisesti mieleen :D

Vierailija
7/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki laita kuvaa puolisostani, mutta pituus on 178cm ja hoikka vartalo, ei treenattu. Farkkuja ja huppareita käyttää. Jim Parsons tulee etäisesti mieleen :D

Miehesi koulutus, ammatti ja vuositulot?

Vierailija
8/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi koulutus, ammatti ja vuositulot?

Maisterin tutkinto, tutkija, en tiedä, epäsäännölliset tulot.

Vierailija
9/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Clark Kent https://live.staticflickr.com/1539/25965902462_78b7067b8f_b.jpg

Vierailija
10/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo koko sana on kuvottava, tulee just mieleen joku leuka-chad tai muu yökötys. Ite olen lapsesta saakka tykännyt aina samantyyppistä : enemmän feminiisemmän näköisistä ja tyylisistä, kunhan on nätti naama ja kiva tukka :) :) Perinteinen komeus ja esim bodarit aiheuttaa inhonväreitä.

Vierailija
11/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet ap saanut olla niiden parissa, niin olet nähnyt etteivät ole mitenkään ihmeellisiä sitten oikeasti. Vähän sama ilmiö kuin lukionopettajilla, jotka eivät ihastu teinityttöihin, koska ovat koko ajan niiden ympäröiminä.

Vierailija
12/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun aina lyhyisiin, vatsakkaisiin, kaljuihin parrakkaisiin miehiin. Sellaisiin sotakääpiöihin tyyliin Hobitti-leffat (Dwalin <3 <3 <3). Oma mieskin on sellainen. Pituuseroa 12 cm (minä siis pidempi) :D Jotkut pitkät mallimieskomistukset menee mulla ihan ohi, huomaamatta. Ei sytytä yhtään.

Vierailija
13/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet ap saanut olla niiden parissa, niin olet nähnyt etteivät ole mitenkään ihmeellisiä sitten oikeasti. Vähän sama ilmiö kuin lukionopettajilla, jotka eivät ihastu teinityttöihin, koska ovat koko ajan niiden ympäröiminä.

Tuo lukionopettaja-vertaus on vähän ööööxennös, mutta mun kohdalla tuo saattaa pitää paikkansa. Ap

Vierailija
14/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse en huomaa mutta kaverit sanoo, että tuo on korkeintaan 2/10.

Vierailija
15/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus on minulle mekityksetöntä, se on vähän kuin tuotteen ylellinen pakkaus, joka heitetään pois. Tärkeimmät ominaisuudet miehessä ovat äly ja huumorintaju. Olen heikkona miehiin, jotka saavat minut nauramaan, esim. olin monta vuotta ihastunut mieheen, joka muistutti ulkoisesti aika paljon Sami Hedbergiä (mutta oli hauskempi).

Vierailija
16/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaanko näin että kyseenalaistan aloittajan todenperäisyyden.

Vierailija
17/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanotaanko näin että kyseenalaistan aloittajan todenperäisyyden.

No tähän mun on turha väittää mitään. Tällä palstalla voi kirjoitella kuka vain, enkä voi mitenkään todistaa puhuvan totta (julkaisematta kuvia).

Jos et usko niin sitten et.

Ap

Vierailija
18/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, esimerkiksi Orlando Bloom on sellainen mies keneen ihastuisin, vaikka ei ole missään nimessä komea.

-Mies

Eihän se ole komea.

Vierailija
19/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastun aina lyhyisiin, vatsakkaisiin, kaljuihin parrakkaisiin miehiin. Sellaisiin sotakääpiöihin tyyliin Hobitti-leffat (Dwalin <3 <3 <3). Oma mieskin on sellainen. Pituuseroa 12 cm (minä siis pidempi) :D Jotkut pitkät mallimieskomistukset menee mulla ihan ohi, huomaamatta. Ei sytytä yhtään.

Kummasti nuo k'ääpiöt ja h'obitit herätti naisissa ihastumisia vaikka väitetään että vain pitkät miehet saa naisia. Taitaa se karisma tulla ihan muista asioista kuin pituudesta.

Miksi tämä sensuroidaan??

Vierailija
20/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Eihän se ole komea.

Kaunis mies, ei komea.