Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavis 35v miehellä mahdollisuuksia saada alle 25v kaunotar?

Vierailija
29.05.2020 |

Miten on. Ja ikis pysy poissa ketjusta, kiitos.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jos on massia. Itse olen kohta 50 v ja tällä hetkellä kotia hoitaa alle kolmekymppinen mimmi. Minä sitten välillä hoitelen häntä. Kätevää kun seksihalutkin ovat yhteneväiset. Oman ikäisiäni naisia ei juurikaan nussiminen kiinnosta, itseäni kyllä. Nainen on varmaankin kanssani rahan takia koska tuskin tuollaista kaunotarta tällainen setämies muuten kiinnostaisi vaikka olenkin paremmassa tikissä kuin hänen ikäisensä miehet nykyisin keskimäärin ovat. Tämähän on aivan loistavaa koska raha ei tule minulta loppumaan. Rakkaussuhde olisikin huomattavasti epävarmempi järjestely koska se voi loppua milloin vain.

Että tällaisia päiväunia tällä kertaa! Juu juu, uskotaan, uskotaan... :D :D :D

Ihan täyttä totta tuollaiset suhteet on. Meidän suvussa melkein 70-vuotias tuotatti Aasiasta alle 30 vuotiaan naisen.

No tuollainen nyt onkin lähinnä jotain ihmiskauppaa eikä mikään suhde...

Tällä logiikalla kaikki suhteet missä mies tienaa enemmän kuin nainen on ihmiskauppaa. Oletko itsekin ihmiskaupan uhri?

Vierailija
62/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jos on massia. Itse olen kohta 50 v ja tällä hetkellä kotia hoitaa alle kolmekymppinen mimmi. Minä sitten välillä hoitelen häntä. Kätevää kun seksihalutkin ovat yhteneväiset. Oman ikäisiäni naisia ei juurikaan nussiminen kiinnosta, itseäni kyllä. Nainen on varmaankin kanssani rahan takia koska tuskin tuollaista kaunotarta tällainen setämies muuten kiinnostaisi vaikka olenkin paremmassa tikissä kuin hänen ikäisensä miehet nykyisin keskimäärin ovat. Tämähän on aivan loistavaa koska raha ei tule minulta loppumaan. Rakkaussuhde olisikin huomattavasti epävarmempi järjestely koska se voi loppua milloin vain.

Ihan täyttä totta tuollaiset suhteet on. Meidän suvussa melkein 70-vuotias tuotatti Aasiasta alle 30 vuotiaan naisen.

Tällä logiikalla kaikki suhteet missä mies tienaa enemmän kuin nainen on ihmiskauppaa. Oletko itsekin ihmiskaupan uhri?

Jos se on vapaaehtoista nii ei kai se ole ihmiskauppaa vaan hu*raamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, eikä mieheni ole ostanut minua seksi- eikä kotityöorjakseen.

Vierailija
64/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei toki ole mahdotonta. Jäin silti miettimään, että eikö sinulle ns. "oman tasoinen" nainen kelpaa, vai miksi pitäisi olla sinua yli kymmenen vuotta nuorempi kaunotar?

Oletko yhtään miettynyt millaiset ne vapaat kolmekymppiset ovat? Yksinhuoltajaa, mt-ongelmaista, rupsahtaneita kun eivät pidä huolta ulkonäöstään. Eti siinä nyt sitten oman tasoinen nainen.

-Ap

Sinähän olet tavis. Etkä kovin älykäs sellainen. Ei luulisi olevan vaikea löytää.

Olen kyllä suorittanut akateemisen koulutuksen joten se siitä tyhmyydestä.

- ap

Voi mussukka, kaikilla 30v naisillakin on akateeminen loppututkinto tai jopa kaksi :D Ei säväytä.

Vierailija
65/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso vehje korvaa kaikki muut puutteet.

Vierailija
66/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan edes haluaisi noin nuorta kumppania, todennäköisesti elömäntilanne on aivan eri.

M37

Vierailija
67/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei toki ole mahdotonta. Jäin silti miettimään, että eikö sinulle ns. "oman tasoinen" nainen kelpaa, vai miksi pitäisi olla sinua yli kymmenen vuotta nuorempi kaunotar?

Oletko yhtään miettynyt millaiset ne vapaat kolmekymppiset ovat? Yksinhuoltajaa, mt-ongelmaista, rupsahtaneita kun eivät pidä huolta ulkonäöstään. Eti siinä nyt sitten oman tasoinen nainen.

-Ap

Sinähän olet tavis. Etkä kovin älykäs sellainen. Ei luulisi olevan vaikea löytää.

Olen kyllä suorittanut akateemisen koulutuksen joten se siitä tyhmyydestä.

- ap

Voi mussukka, kaikilla 30v naisillakin on akateeminen loppututkinto tai jopa kaksi :D Ei säväytä.

Ihan kuin akateeminen tutkinto edes takaisi älyä.

Vierailija
68/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy parikymppisiä naisia vakuuttamaan ettei vanhempi mies kelpaa vaikka muuten tuonikäiset ovat harvinaisia täällä.

Vierailija
69/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Eli koet kuitenkin olevasi tasokkaampi kuin taivaalliset ikäisesi naiset? Sittenhän sinulla tuskin on ongelmia löytää nuorempi kaunotar, joten miksi ihmeessä kyselet onko se mahdollista?

Vierailija
70/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Eli koet kuitenkin olevasi tasokkaampi kuin taivaalliset ikäisesi naiset? Sittenhän sinulla tuskin on ongelmia löytää nuorempi kaunotar, joten miksi ihmeessä kyselet onko se mahdollista?

Kunhan vaan kysyin koska tiesin että kanalauma tulisi uhoamaan ettei se onnistu.

Spoileri: mulla on jo sellainen.

T. Ap

Huono seivausyritys, olet lähinnä naurettava :D :D :D

Vierailija
71/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tavis 35 v miehellä tarkoitetaan?

On olemassa kauniita alle 25 v naisia, jotka ovat myös sisäisesti kauniita ja arvostavat miehessä samaa enemmän kuin pinnallisuuksia. Eli jos mies on tuollainen henkinen helmi, tottakai!

Mutta jos mies haluaa alle 25-vuotiaan meikkipossusilikoni-instabimbon, ja omalla tavallisuudella tarkoitetaan mitätöntä ulkoista olemusta ja rahattomuutta, niin mitäs luulet?

Vierailija
72/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap osat toisin päin. Huolisitko sinä max 25v kaunottarena +10v itseäsi vanhemman tavismiehen?

Vierailija
73/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oliko muuta?

Haha totta kai on :) Olen siinä itsekin onnistunut kymmeniä kertoja, vaikka en mikään miehistä parhain edes ole.

Vierailija
74/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aisuriksi korkeintaan kelpaat.

Vierailija
75/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ettei kovinkaan moni kirjoittajista ole ollut ikinä kolmekymppinen mies. Voin kuitenkin kertoa, että 30-35 -vuotiaana sinusta ovat kiinnostuneita niin parikymppiset, samanikäiset kuin vanhemmatkin naiset. Toista oli esimerkiksi parikymppisenä, kun kukaan ei pahemmin osoittanut kiinnostusta.

Vierailija
76/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap osat toisin päin. Huolisitko sinä max 25v kaunottarena +10v itseäsi vanhemman tavismiehen?

Niin tai komeana 25 vuotiaan miehenä 35-vuotiaan tavis-naiseen. Nyt en tarkoita pllureiäks*

Vierailija
77/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan. En mä niin tarkka ole.

Vierailija
78/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän, alle 25 ei tajua ikäeron tuomaa vaikutusta vasta kuin vanhempana

Vierailija
79/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan ettei kovinkaan moni kirjoittajista ole ollut ikinä kolmekymppinen mies. Voin kuitenkin kertoa, että 30-35 -vuotiaana sinusta ovat kiinnostuneita niin parikymppiset, samanikäiset kuin vanhemmatkin naiset. Toista oli esimerkiksi parikymppisenä, kun kukaan ei pahemmin osoittanut kiinnostusta.

Oivoi. Tämän palstan mukaan se on aina vanhempi mies, ikä vaihtelee +30 aina 100vuoteen asti

Vierailija
80/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa. Eli alle 25-vuotias kaunotar pitäisi saada?

Miksi samanikäinen tavis-nainen ei kelpaa? Miksi sitten valitatte , että tavisniehet eivät kelpaa ja naisten pitäisi laskea rimaa. Tässä se taas nähdään tämä totuus.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi