Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavis 35v miehellä mahdollisuuksia saada alle 25v kaunotar?

Vierailija
29.05.2020 |

Miten on. Ja ikis pysy poissa ketjusta, kiitos.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni puolesta täytyy sanoa että olin nuorena kaunis(toivottavasti vieläkin) ja ottajia kyllä olisi ollut, mieheni on minua 9 vuotta vanhempi tavallinen auton rassaaja.. Rakastuin hänen hyvään sydämmeen ja huumoriin.. Rahaa on vähän mutta rakkautta sitäkin enemmän..

Joten kyllä se mahdollista on..

Toivottavasti en nyt kuulostanut itserakkaalta..

Vierailija
22/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias nainen ja olen kiinnostunut 10 vuotta vanhemmasta miehestä. Meillä on kai jonkinmoinen seksisuhde ollut, mutta ei kai sitten vakavampaa.

Tuntuu, että mies ei halua minua ja minä roikun perässä. :D Olen hyvin koulutettu ja mielestäni ihan hyvännäköinen.

En todellakaan suunnitellut ihastuvani vanhempaan tai häneen ylipäätään, mutta niin vain kävi. Ilmeisesti miehelle olen liian nuori..

Mies ei ole varmaankaan kaikkien mielestä superkomea, mutta minun silmissä on. Ja tietty mukavuus ja luonne/persoona ylipäätään.

Nyt pitää vaan yrittää unohtaa, koska minusta lähinnä tuntuu, että miestä "hävettää", että hänellä on ollut näin nuori säätö..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos tarvii kysyä.

Vierailija
24/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oliko muuta?

Niin, ikis, mitä mä sanoin tuossa ekassa viestissä?

T. Ap

Vierailija
25/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Monet 20-25v naiset arvostavat varttuneimpia 30-35v miehiä. Miehet jotka ovat 20-25 vuotiaita ovat vielä yllättävän lapsellisia.

No mitä kertoo 35v miehestä joka himoitsee teinityttöjä.. 😄

Kokemattomuudesta ,siitä että ensin laukeaa kalsareihin ja sitten reisille. Se vaan tiedoksi peräkammarien runkk*reille, että nämä nuoremmatkin alkaa olla sen verran kokeneita että nauraa vielä ilkeömmin sanoin teidät mäkeen.

Vierailija
26/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos tarvii kysyä.

Tunnetusti naiset on vain tilattavissa olevaa karjaa. Ainakin niille ketkä tulee huutelemaan kaunottarien perään.

Vierailija
27/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:n seurusteluhistoria? Jos poikuus on vielä tallella niin moiset haaveet sinetöi lopullisesti ikisinkkuuden.

Vierailija
28/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö aasialaisia naisia kaunottarina?

Vierailija
29/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut useamman tällaisen 30+ miehen ketjun. En tiedä onko aina sama henkilö kyseessä, mutta mulle jää sellanen tunne, että todella vaikeita ihmisiä kyseessä. Liian suuret kriteerit suhteessa omaan tasoon (kyllä, uskon tasoteoriaan) ja lisäksi joku ongelma oman ikänsä kanssa (haikailevat kai menetettyä nuoruuttaan).

Olen päälle parikymppinen nainen ja taidan jatkossakin pysytellä oman ikäluokan miehissä. Joku syy/ongelma on näillä 30+ miehillä, miksi on yhä sinkkuja.

Vierailija
30/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v miehellä on mahdollisuus saada alle 25v kaunotar. Pitkälti itsestä kiinni.

Mutta mitä tulee 35v tavismiehen mahdollisuuksiin, niin voi olla vaikeaa saada edes rupsahtanut vauvamamma.

Vierailija
31/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Monet 20-25v naiset arvostavat varttuneimpia 30-35v miehiä. Miehet jotka ovat 20-25 vuotiaita ovat vielä yllättävän lapsellisia.

No mitä kertoo 35v miehestä joka himoitsee teinityttöjä.. 😄

Kokemattomuudesta ,siitä että ensin laukeaa kalsareihin ja sitten reisille. Se vaan tiedoksi peräkammarien runkk*reille, että nämä nuoremmatkin alkaa olla sen verran kokeneita että nauraa vielä ilkeömmin sanoin teidät mäkeen.

Miksi olet noin katkera?

Vierailija
32/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mietityttää, millainen idiootti tämänkin aloituksen on oksentanut?

Koko ajan täällä on jotain tavis sitä tätä, varmaan saman idiootin tuotoksia.

Vierailija
33/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei toki ole mahdotonta. Jäin silti miettimään, että eikö sinulle ns. "oman tasoinen" nainen kelpaa, vai miksi pitäisi olla sinua yli kymmenen vuotta nuorempi kaunotar?

Vierailija
34/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ap:n seurusteluhistoria? Jos poikuus on vielä tallella niin moiset haaveet sinetöi lopullisesti ikisinkkuuden.

Oli joskus parikymppisenä yhtä ja toista säätöä. Sit kyllästyin naisiin. Ei millään pahalla, mutta naiset ovat kyllä aika simppeleitä. Eivät mitenkään henkisesti kovin kypsiä.

Vierailija
35/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oliko muuta?

Niin, ikis, mitä mä sanoin tuossa ekassa viestissä?

T. Ap

En ole Ikis. Mutta sinun mielestäsi kaikki ovat Ikiksiä jos ovat eri mieltä kanssasi? Eli jos olisin kirjoittanut "kyllä, todennäköisyys ylittää 110 %", en vissiin olisi Ikis. Näin te ukonräähkät huijaatte itseänne :D

Vierailija
36/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa varmasti mahdollista kuten miltei mikä tahansa muukin, mutta käytännössä ei niinkään varmaa. Ensinnäkin kauneus/komeus kun on katsojan silmässä ja toisaalta kun se kuuluisa kemia natsaa kohdalleen niin siinä ei ulkoisilla seikoilla ole juurikaan merkitystä. Ja siinä se suurin ongelma ainakin sinun kohdalla tuleekin ja joka melkoisella todennäköisyydellä myös estää haaveesi toteutumista. Sinä kun et ulkonäkökeskeisenä ihmisenä ole samalla aaltopituudella sellaisen naisen kanssa jolle (kumppanin) ulkonäkö on merkityksetöntä. 

N43

Vierailija
37/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli joskus parikymppisenä yhtä ja toista säätöä. Sit kyllästyin naisiin. Ei millään pahalla, mutta naiset ovat kyllä aika simppeleitä. Eivät mitenkään henkisesti kovin kypsiä.

Ja sinustahan se henkinen kypsyys ja tajunnanräjäyttävä sydämen sivistys paistaa toooodella kauas... :D

Vierailija
38/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei toki ole mahdotonta. Jäin silti miettimään, että eikö sinulle ns. "oman tasoinen" nainen kelpaa, vai miksi pitäisi olla sinua yli kymmenen vuotta nuorempi kaunotar?

Oletko yhtään miettynyt millaiset ne vapaat kolmekymppiset ovat? Yksinhuoltajaa, mt-ongelmaista, rupsahtaneita kun eivät pidä huolta ulkonäöstään. Eti siinä nyt sitten oman tasoinen nainen.

-Ap

Vierailija
39/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhtään miettynyt millaiset ne vapaat kolmekymppiset ovat? Yksinhuoltajaa, mt-ongelmaista, rupsahtaneita kun eivät pidä huolta ulkonäöstään. Eti siinä nyt sitten oman tasoinen nainen.

-Ap

Sinähän olet tavis. Etkä kovin älykäs sellainen. Ei luulisi olevan vaikea löytää.

Vierailija
40/119 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias on minusta jo tosi vanha haaveilemaan parikymppisestä kumppanista. Miksei tavalliselle 35v miehelle kelpaa tavallinen 35v nainen?

t. N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän