Onko tavis 35v miehellä mahdollisuuksia saada alle 25v kaunotar?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei toki ole mahdotonta. Jäin silti miettimään, että eikö sinulle ns. "oman tasoinen" nainen kelpaa, vai miksi pitäisi olla sinua yli kymmenen vuotta nuorempi kaunotar?
Oletko yhtään miettynyt millaiset ne vapaat kolmekymppiset ovat? Yksinhuoltajaa, mt-ongelmaista, rupsahtaneita kun eivät pidä huolta ulkonäöstään. Eti siinä nyt sitten oman tasoinen nainen.
-Ap
Onhan kolmekymppisiä jäätävän hyvännäköisiä sinkkunaisia olemassa. Mutta jos et saa sellaistakaan niin miten saisit nuoren sellaisen? Ihan absurdi ajatus, että helpottuisi nuoren kanssa. Tuolla luonteella voi myös olla vaikeaa saada mitään naista.
Jos et saa kuumaa urheilullista 30v naista niin miten luulet tavis-35v miehenä saavasi kuuman 20v naisen? Siinä ikäluokassa on komeita, hyvännäköisiä ja akateemisesti koulutettuja kundeja, miksi he tyytyisi yli 30v tavikseen?
Ei voi saada. Sorry. Kun olin 25-vuotias kaunotar, seurustelin 22-vuotiaan komistuksen kanssa. Kun olin 35-vuotias kaunotar, aloin seurustella 29-vuotiaan komistuksen kanssa. Kaunotar valitsee, kenet haluaa, iästä riippumatta.
Olisin tietenkin voinut alkaa seurustella myös jonkun 35-vuotiaan kanssa, mutta jos tavis viittaa huonoon ulkonäköön ja tuo kysymys viittaa huonoon itsetuntoon sekä täydelliseen kyvyttömyyteen uskaltaa Oikeasti lähestyä naisia ja pyytää heitä treffeille, niin olet aika hankalan polun valinnut. Kannattaa lähteä pyytämään naisia treffeille ja sitten katsoa, kiinnostuisiko joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei toki ole mahdotonta. Jäin silti miettimään, että eikö sinulle ns. "oman tasoinen" nainen kelpaa, vai miksi pitäisi olla sinua yli kymmenen vuotta nuorempi kaunotar?
Oletko yhtään miettynyt millaiset ne vapaat kolmekymppiset ovat? Yksinhuoltajaa, mt-ongelmaista, rupsahtaneita kun eivät pidä huolta ulkonäöstään. Eti siinä nyt sitten oman tasoinen nainen.
-Ap
Onhan kolmekymppisiä jäätävän hyvännäköisiä sinkkunaisia olemassa. Mutta jos et saa sellaistakaan niin miten saisit nuoren sellaisen? Ihan absurdi ajatus, että helpottuisi nuoren kanssa. Tuolla luonteella voi myös olla vaikeaa saada mitään naista.
Jossain ulkomailla ehkä. En suomessa ole nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Arvasin tuoltakin vielä paljastuvan jokin syy miksei saa kaunotarta. Sieltä se tulikin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap:n seurusteluhistoria? Jos poikuus on vielä tallella niin moiset haaveet sinetöi lopullisesti ikisinkkuuden.
Oli joskus parikymppisenä yhtä ja toista säätöä. Sit kyllästyin naisiin. Ei millään pahalla, mutta naiset ovat kyllä aika simppeleitä. Eivät mitenkään henkisesti kovin kypsiä.
Ja siksi haluat huomattavasti nuoremman naisen?
Seurustelin 20-vuotiaana 28-vuotiaan miehen kanssa ja suoraan sanottuna hävetti kulkea niin vanhan miehen kanssa.
Nyt 29-vuotiaana seurustelen 31-vuotiaan miehen kanssa, enkä huolisi yhtään vanhempaa. Jos ero tulisi, niin ottaisin 2-5 vuotta nuoremman miehen.
Eiköhän vastaus tule jo siinä kun mietit miksi kysyt tätä vauva-palstalta.. Eli et tiedä kun ei ole kokemusta (=ei), sulla ei ole kavereita joiden kanssa tuumia tai jotka lähtis wingmaniksi (=ei). "Tavismiehet" ei myöskään kysele elämänvalintojaan täällä, kyllä tällaiset kyselijät on aika epätavallisia sällejä, eikä hyvällä tavalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap:n seurusteluhistoria? Jos poikuus on vielä tallella niin moiset haaveet sinetöi lopullisesti ikisinkkuuden.
Oli joskus parikymppisenä yhtä ja toista säätöä. Sit kyllästyin naisiin. Ei millään pahalla, mutta naiset ovat kyllä aika simppeleitä. Eivät mitenkään henkisesti kovin kypsiä.
Nyt kun olen vähän seurannut sivusta niin olen huomannut ettei ne naiset kyllä kypsemmiksi tule iän myötä. Katkeriksi haahkoiksi kylläkin.
- ap
Samoinhan se on teidän vanhenevien ukonrähjienkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen vähän seurannut sivusta niin olen huomannut ettei ne naiset kyllä kypsemmiksi tule iän myötä. Katkeriksi haahkoiksi kylläkin.
- ap
Voisiko johtua siitä, kun liian vanhat miehet eivät ymmärrä, että niiden aika meni jo? Olisit ollut asialla 15 vuotta sitten.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
No itseasiassa mulla on samasta syystä nuorempi mies. En kylläkään kysellyt keltään saanko semmosen. Kyllä ne ihan ite ilmottaa jos on kiinnostuneita. Niitä katkeria haahkoja on kyllä miehissä enemmän :D
Vierailija kirjoitti:
On.
Naisvihaajilla ei ole saumoja
Muistan itse, että tuon ikäisenä 5 vuotta vanhempi poikaystävänikin oli vähän siinä ja siinä, että onko liian vanha. En olisi voinut kuvitellakaan yli 30 v. "käpyä". Enkä edes ollut mikään suuri kaunotar, ihan perusnätti. Ja kyllä mullakin oli tuolloin vaikka millä mitalla valinnanvaraa omanikäisissä, joten haastavaa saattaa olla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jos on massia. Itse olen kohta 50 v ja tällä hetkellä kotia hoitaa alle kolmekymppinen mimmi. Minä sitten välillä hoitelen häntä. Kätevää kun seksihalutkin ovat yhteneväiset. Oman ikäisiäni naisia ei juurikaan nussiminen kiinnosta, itseäni kyllä. Nainen on varmaankin kanssani rahan takia koska tuskin tuollaista kaunotarta tällainen setämies muuten kiinnostaisi vaikka olenkin paremmassa tikissä kuin hänen ikäisensä miehet nykyisin keskimäärin ovat. Tämähän on aivan loistavaa koska raha ei tule minulta loppumaan. Rakkaussuhde olisikin huomattavasti epävarmempi järjestely koska se voi loppua milloin vain.
Että tällaisia päiväunia tällä kertaa! Juu juu, uskotaan, uskotaan... :D :D :D
Ihan täyttä totta tuollaiset suhteet on. Meidän suvussa melkein 70-vuotias tuotatti Aasiasta alle 30 vuotiaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jos on massia. Itse olen kohta 50 v ja tällä hetkellä kotia hoitaa alle kolmekymppinen mimmi. Minä sitten välillä hoitelen häntä. Kätevää kun seksihalutkin ovat yhteneväiset. Oman ikäisiäni naisia ei juurikaan nussiminen kiinnosta, itseäni kyllä. Nainen on varmaankin kanssani rahan takia koska tuskin tuollaista kaunotarta tällainen setämies muuten kiinnostaisi vaikka olenkin paremmassa tikissä kuin hänen ikäisensä miehet nykyisin keskimäärin ovat. Tämähän on aivan loistavaa koska raha ei tule minulta loppumaan. Rakkaussuhde olisikin huomattavasti epävarmempi järjestely koska se voi loppua milloin vain.
Ihan täyttä totta tuollaiset suhteet on. Meidän suvussa melkein 70-vuotias tuotatti Aasiasta alle 30 vuotiaan naisen.
No tuollainen nyt onkin lähinnä jotain ihmiskauppaa eikä mikään suhde...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, tuo kommentoija olikin kateellinen paskiainen kuka ei voi uskoa, että jollain muulla olisi asiat hyvin koska ei itse viitsinyt kuunnella koulussa kun ilmaista opetusta annettiin. Tai henkiset kyvyt eivät riittäneet ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä viiskymppisiä tätejäkin seksi kiinnostaa, ei se siitä ole kiinni. Monet naisistakaan ei jaksa niitä ihmissuhteita, saatikka uusiin tutustumista ja sit on mieluummin ilman. Mutta sulla on hyvä systeemi, varmasti tekisin samoin jos ois rahaa enkä muuten sais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, tuo kommentoija olikin kateellinen paskiainen kuka ei voi uskoa, että jollain muulla olisi asiat hyvin koska ei itse viitsinyt kuunnella koulussa kun ilmaista opetusta annettiin. Tai henkiset kyvyt eivät riittäneet ymmärtämään.
Tuollaisella suomen kielen taidolla et liene ollut itsekään hereillä siellä kansakoulussasi :D
Olen kyllä suorittanut akateemisen koulutuksen joten se siitä tyhmyydestä.
- ap